שקד בראיון לעיתון ערבי: לא למדינה פלסטינית - סרוגים

שקד בראיון לעיתון ערבי: לא למדינה פלסטינית

בראיון לעיתון הגדול ביותר באיחוד האמירויות, הבהירה שקד כי היא מתנגדת למדינה פלסטינית ולמו"מ עם עבאס, והדגישה כי הממשלה תעשה הכול על מנת להתמודד עם הפשיעה ברחוב הערבי

author-image
שקד בראיון לעיתון ערבי: לא למדינה פלסטינית

שרת הפנים איילת שקד התראיינה בעיתון הגדול ביותר באיחוד האמירויות, The National, במהלך ביקורה במדינה.

במהלך הראיון הדגישה שקד כי היא לא תומכת בפתרון 2 המדינות, וכי חברי הממשלה, גם משמאל, מסכימים לא להתייחס כעת לנושא שעלול לגרום לקרע בקואליציה.

עוד באותו נושא

שקד באמירויות: שותפות אמתית נכרתה בין המדינות

כל מקום שיצאנו ממנו הפך למדינת טרור

"המצב הנוכחי הוא הטוב לכולם", אמרה שקד. "עדיף לשמור על המצב כמו שהוא. אנו מאמינים בשלום כלכלי על מנת לשפר את חיי הפלסטינים ולפתח אזורים תעשייתיים משותפים. אך לא במדינה עצמאית עם צבא, בכלל לא".

"אנחנו יודעים כי מכל טריטוריה שנסוגנו בעבר, ארגון טרור השתלט עליה. זה קרה בדרום לבנון עם חיזבאללה. כשעזבנו את עזה, אנשים אמרו שהיא תהפוך למונקו החדשה, אך אנו יודעים מה קרה, חמאס השתלט והפך אותה למדינת טרור".

לא פרטנר

שקד הבהירה בראיון כי מחמוד עבאס לא מהווה פרטנר ראוי להסכם שלום: "מחמוד עבאס לא קיים בחירות בגלל שהוא מפחד להפסיד לחמאס".

לטענתה של שקד, הסכמי אברהם אמורים להוות מודל למדינות אחרות בעולם הערבי והמוסלמי.

400 נשקים לא חוקיים

כמו כן, מתייחסת שקד בראיון בהרחבה גם לנושא האלימות בחברה הערבית בארץ: "מדובר באחד הנושאים שדנו בהם בביקורי באבו דאבי. הייתה פגישת קבינט לפני הביקור שלי בה החלטנו לתת לנושא הזה קדימות ולהעניק לו את המשאבים הראויים". שקד הדגישה את העובדה כי ישנם כ-400 אלף נשקים בלתי חוקיים בידי הכנופיות הערביות. בראיון גם מזכירים את העובדה כי הממשלה החליטה להסתייע בשב"כ על מנת לטפל בבעיה.

בראיון מתייחסים גם למבנה יוצא הדופן של הקואליציה המגוונת, ובעובדה שמפלגתה של שקד ובנט מהווים את הסמן הימני שלה. שקד אף נשאלה על תשדיר הבחירות שלה מ-2019 שהציג את הבושם "פאשיזם": "היה מדובר בבדיחה, לחלוטין בדיחה", טענה שקד בהומור.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
4 תגובות - 2 דיונים מיין לפי
1
בצביעותה יאני לערבים לאוזני הישראלי התמים
משחק מתוחכם | 06-10-2021 11:25
הפוליטיקאית הצבועה והמתחסדת ביותר בפוליטיקה הישראלית.. הקימה בנוכלות וברמאות ממשלת שמאל המכילה טרור פלשתיני כמו אחרי הפקרת הלוחם בראל היד.. קיבל החמאס אתנן כדי שישמור על שקט ולא יגרום לעבעס להפחלם.. הכנסת מלט וברזל ככל הנראה ללא פיקוח.. הם החלו להחיות את אבו מאזן שביבי הפך לגוויה פוליטית לא רלוונטית.. מרצ מחבקים.. גנץ מציע כסף כדי שיהיה לו לממן רוצחי ושוחטי יהודים.. לפיד ממשיך.. הכול בהסכמת הנוכל בנט.. שמאפשר ולא מנטרל הקמת קונסוליה אמריקאית במזרח העיר למחוק את תוכנית המאה של טראמפ.. את הכרתו בים כבירת ישראל.. העברת שגרירות ארצב לים כדי להמחיש זאת.. הכרה חוקית בהתיישבות היהודית ביוש. כדי להקים תשתית למדינה פלשתינית שבירתה מזרח ים.. ומי יודע ולנוכל לא ניתן להאמין כלום.. אם לא סגר את המהלך עם ביידן אסיסי ועבדאלה.. ואם לא במשמרת שלו כרוהמ.. במשמרת של לפיד.. והצבועה הזו שקד מתראיינת לעיתון ערבי ומשקרת כרכה שהיא נגד מדינה פלשתינית.. בתקווה להעברת מסר תמים לצופה הישראלי.. הנה היא נגד היא אמרה זאת בכלל לעיתון ערבי.. אבל הכול המשך הונאה וסיבוב על אזרחי ישראל..
2
מבין אנשי מימינה היא וכלפון נשארו ימנים השאר
יעקב מלכא | 06-10-2021 11:39
מצפה מהם לחזור לימין העם רוצה ימין
תסביר במה נשארה ימין כאחראית למדינות שמאל?
תגובה ליעקב מלכא | 06-10-2021 12:03
אם כותבים שקד נשארה ימין זה לא הופך אותה לימינית.. מה שקובע זה המעשים.. ובמעשיה הקימה ממשלת שמאל.. המנהלת מדיניות שמאלית לכל דבר.. במיוחד בקידום מדינה פלשתינית.. החייאת אבו מאזן.. חיבוקים ועליה לרגל של גנץ ומרצ ותוכנית של לפיד בהסכמת הנוכל בנט.. למכחיש השואה תומך וממן הטרור.. נתינת כסף שיהיה לו לממן את המחבלים רוצחי ושוחטי יהודים.. אי התנגדות לקונסוליה אמריקאית במזרח העיר.. וכנראה דיל מוסכם עם ביידן אסיסי ועבדאלה להקמת מדינה פלשתינית אם לא במשמרת של בנט במשמרת של לפיד לא עלינו.. כפי שלפיד מפזר רמזים.. אם כן במה שקד נשארה ימין.. גם החלה בהשבת פלשתינים לישראל כנראה ובכך מקדמת את זכות השיבה שהם רוצים לעשות..
הקימה ממשלת ומדיניות שמאל ובעינייך היא ימין?
תשובה ליעקב מלכה | 06-10-2021 11:55
גם אם חוזרים על אותו משפט מאה פנים הוא לא הופך משכנע או אמיתי.. שקד הצבועה חברה לבנט הנוכל והיא אחראית ושותפה בכל מהלכי הממשלה.. ההתחסדות שלה מובילה שהיא השכפץ של בנט.. אבל אין כל חסינות להיקרא שמאל.. אדרבא היא גרועה עוד יותר שכן הצביעות מטעה אנשים תמימים שעלולים ליפול ברשת הנוכלות שלה..