ורצמן: פרשת אייל גולן צריכה להדליק נורה אדומה - סרוגים

ורצמן: פרשת אייל גולן צריכה להדליק נורה אדומה

סגן שר החינוך: "במקום לעסוק השכם וערב בשמם של המעורבים בפרשה או בפרטיה העסיסיים עלינו לשאול את עצמנו כיצד מדרדרים נערים ונערות תמימים למקומות נוראיים בלי אפילו להבין את חומרת הדבר"

author-image
ורצמן: פרשת אייל גולן צריכה להדליק נורה אדומה
  ורצמן. מה בני הנוער לומדים מזה? (צילום: פלאש 90)

סגן שר החינוך, ח"כ אבי וורצמן התייחס היום לחשדות המיוחסים לזמר אייל גולן, בפרשה שמסעירה את המדינה.

"פרשה כזו צריכה להדליק נורת אזהרה עבורנו כחברה", אמר ורצמן. "במקום לעסוק השכם וערב בשמם של המעורבים בפרשה או בפרטיה העסיסיים עלינו לשאול את עצמנו כיצד מדרדרים נערים ונערות תמימים למקומות נוראיים בלי אפילו להבין את חומרת הדבר".

לדברי ורצמן, "יש לקיים דיון מעמיק ודחוף במערכת החינוך ובמערכות הנוספות כדי להתמודד עם תרבות הסגידה והרייטינג אל מול החובה לחזק את החינוך הערכי ולשמור על כבודם הילדים והנוער".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
2 תגובות - 2 דיונים מיין לפי
1
לך לכיכר ציון ותראה את הבנות מההתנחלויות שלך
יוסי | 21-11-2013 22:33
במקומך הייתי שותק. לך בלילה לכיכר ציון ותראה מי מתגודד שם. בושה וכלימה. מי אשם בכך שבנות שלכם מתגוללות בראש חוצות - חלקן ברחו מהבית? בהתנחלויות המצב מחפיר. המצב של במים לא פחות חמור. כדאי שגם אתם הכתומים וגם החרדים יסתכלו מה קורה אצלהם בחצר ויפסיקו לדאוג לאחרים. קשוט עצמך.
2
תתבייש לך שבתור אחד שמייצג את החינוך בישראל אינך מכבד א
שושנה | 29-01-2014 15:09
סגן שר החינוך מר אבי וורצמן שלום לך, אייל גולן נמצא בצער גדול, המשטרה הוכיחה שהבנות שיקרו, אייל גולן הוא אב לשני ילדים ההולכים לבית הספר, האם חשבת עליהם שביקשת להוקיע? התמימים הללו מוקיעים בבית הספר? אתה קורא לעצמך איש חינוך ירא שמים? אני מתביישת בך ומקווה שיסלקו אותך במהרה מהתפקיד תתבייש לך שבתור אחד שמייצג את החינוך בישראל אינך מכבד את החוק ומבקש להוקיע את אייל גולן. רצית קצת ריטיינג על חשבון הצער של אייל גולן? קצת רייטינג שיגלו גם אותך, שעד עתה אף אחד לא שמע עליך? דע לך סגן השר, עברת על החוק ,לא כיבדת אותו ואת משטרת ישראל והפרקליטות שמעולם לא הגישה כתב אישום נגד אייל גולן מי אתה שתוקיע? , תתבייש לך ואני פונה לעם ישראל לכבד את החוק , להקשיב לחוק, ולהוקיע אותך אבי וורצמן אתה איש ירא שמים? שמחות לאיד מקומם בגיהינום ושם הוא מקומך תתבייש לך כבד את המשטרה והפרקליטות את החוב תשלם אצל בורא עולם אמן ואמן שתמצא נחמה משמיים