זו הסדרה שזכתה בשבעה פרסים בטקס פרסי האמי - סרוגים

זו הסדרה שזכתה בשבעה פרסים בטקס פרסי האמי

טקס האמי ה-73 התקיים אמש | "הכתר", סדרת הדרמה המתארת את בית המלוכה הבריטי זכתה ב-7 פרסים. גמביט המלכה זכתה באמי למיני סדרה הטובה ביותר. בפרס האמי לשחקן הראשי בסדרה קומית זכה ג'ייסון סודייקיס ששיחק ב"טד לאסו"

author-image
זו הסדרה שזכתה בשבעה פרסים בטקס פרסי האמי
  (צילום: שאטרסטוק)

אין ספק, כי זה היה ערב מוצלח לסדרה "הכתר". הסדרה המוצלחת של נטפליקס, שמגוללת את סיפור בית המלוכה הבריטי, זכתה ב-7 פרסים. העונה הרביעית, המתארת את היחסים המורכבים של צ'ארלס, נסיך ויילס ואשתו דיאנה וכמובן, את המלכה אליזבת וראש הממשלה דאז, מרגרט תאצ'ר.

הסדרה האהובה זכתה בקטגורית סדרת הדרמה. אוליביה קולמן, ששיחקה את המלכה אליזבת, זכתה בפרס השחקנית הראשית בסדרת דרמה.

אוליביה קולמן. (צילום: Liam Daniel)

גם ג'וש או'קונר, ששיחק את צ'ארלס הצעיר, זכה בקטגוריית שחקן ראשי בסדרת דרמה. ג'יליאן אנדרסון, אשר שיחקה את ראש ממשלת בריטניה דאז, מרגרט תאצ'ר, זכתה בשחקנית משנה בסדרת דרמה.

(צילום: Des Willie)

גם טוביאס מנזיס, ששיחק את הנסיך פליפ, זכה בקטגוריית שחקן משנה בסדרת דרמה. ואם כל זה לא מספיק "הכתר" קטפה את הפרסים גם בכתיבה ובימוי בקטגוריות סדרת הדרמה.

זה היה ערב מוצלח לנטפליקס, מלבד ההצלחה המסחררת של "הכתר", גם "המלכה גמביט" שעוסקת בבחורה שגלה להיות אלופת שחמט זכתה בפרס האמי למיני סדרה וגם בקטגוריית בימוי מיני סדרה.

"המלכה גמביט" (צילום: PHIL BRAY/NETFLIX)

הסדרה המצליחה "סיפורה של שפחה" היתה מועמדת ללא פחות מ-21 מועמדויות אך יצאה בידיים ריקות.

ג'ין סמארט, שזכורה מהסדרות "עיצובים" ו"פארגו", זכתה באמי לשחקנית ראשית בקומדיה על "הקס". סמארט הקדישה את הזכייה לבעלה, השחקן ריצ'ארד גילילנד, שנפטר בפתאומיות כשהיא הייתה בשבוע האחרון של צילומי הסדרה. הסדרה "הקס" זכתה גם בקטגוריית הבימוי לסדרה קומית.

הסדרה הקומית "טד לאסו" זכתה בזכתה בארבעה פרסים. בניהם: הסדרה הקומית הטובה וגן, סודייקיס זכה בקטגורית השחקן הראשי בקומדיה.

(צילום: שאטרסטוק)

בקטגורית השחקנית הראשית במיני סדרה זכתה קייט וינסלט ששיחקה בסדרה "הסודות של איסטאון" של HBO. הסדרה "הסודות של איסטון" זכתה ב3 פרסים. יואן מקגרגור זכה בקטגורית השחקן הראשי על "הלסטון".

בקטגוריית כתיבה, מיני סדרה: "להרוס אותך" זכתה בפרס האמי.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו