המלחמה על 'הכתר': ממשלת בריטניה נגד הסדרה של נטפליקס

המלחמה על 'הכתר': ממשלת בריטניה נגד הסדרה של נטפליקס

העונה הרביעית של "הכתר" המשודרת בנטפליקס, מעוררת סערה ברחבי בריטניה. כעת גם שר התרבות והספורט של הממלכה, קורא לנטפליקס בבקשה שתמנע את הבעיה שיוצרת לטענתו הסדרה

המלחמה על 'הכתר': בריטניה יוצאת נגד נטפליקס
  (צילום: שטארסטוק)

העונה הרביעית של 'הכתר' שהחזירה למסך את סיפורה של הנסיכה דיאנה המנוחה והנסיך צ'ארלס, הצליחה להסעיר את כל אוהביה של "הנסיכה של העם" ולהכעיס גם לא מעט אנשים ברחבי הממלכה.

עוד באותו נושא

התלבושות האייקוניות של הנסיכה דיאנה על המסך

לאחר שאחיה הצעיר של הנסיכה דיאנה, צ'ארלס ספנסר התייחס לסדרה ואמר שלדעתו כדאי מאוד שנטפליקס תבהיר לצופיה שעלילת הסדרה אינה המציאות, אך מבוססת על כמה אירועים אמיתיים. כעת גם שר התרבות והספורט בממלכה, אוליבר דאודן החליט להתערב בעניין.

בראיון לדיילי מייל הבהיר דאודן, כי על אף שלדעתו הסדרה מופקת בצורה מושקעת ומרשימה במיוחד, יש להתייחס אליה כאל סדרה בדיונית ועל נטפליקס חלה החובה להבהיר זאת: "כמו ביצירות טלוויזיוניות אחרות, על נטפליקס להיות מאוד ברורה בהתחלה שמדובר בדיוק בכך. בלי זה, אני חושש שדור של צופים שלא חוו את האירועים האלה עלול לטעות בין סיפורת לעובדות".

צילום: Des Willie/ מתוך 'הכתר' נטפליקס

דאודן הוסיף כי הוא מתכנן אף לכתוב לנטפליקס בקשה, שיוסיפו לצד כל פרק בעונה החדשה שעלתה בחודש האחרון – הבהרה שמסבירה לצופיה כי מדובר באירועים לא אמיתיים.

הטענות הרבות שמגיעות לנטפליקס מהממלכה, נובעות בעיקר בשל החשש שבעקבות הסדרה רבים יצאו בביקורת ורושם מוטעה כלפי משפחת המלוכה והיורש הראשון לכתר, הנסיך צ'ארלס בפרט. זאת בשל היחס הבעייתי המוצג בסדרה של צ'ארלס כלפי הנסיכה דיאנה והתנגדות משפחת המלוכה לגירושיהם על אף הבגידה הקשה.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
2 תגובות - 2 דיונים מיין לפי
1
בריטים מטומטמים
יוסף המספר | 29-11-2020 15:56
אין להם עם מה להתעסק???
2
אין ...
י | 29-11-2020 23:03
אין