הוביל מבצעים בעזה: ר' מונה לראש השב"כ - סרוגים

הוביל מבצעים בעזה: ר' מונה לראש השב"כ

אחרי נדב ארגמן: ראש הממשלה בנט הודיע על מינויו החדש של ר׳, לתפקיד ראש שירות הביטחון הכללי, לאחר שלחם ופיקד על מבצעים נרחבים ברצועה, שימש כמפקד סיירת מטכ"ל וסגן ראש השב"כ

author-image
הוביל מבצעים בעזה: ר' מונה לראש השב"כ
  (צילום: שאטרסטוק)

ראש הממשלה בנט, החליט היום (ד׳), למנות את ר׳ לתפקיד ראש שירות הביטחון הכללי.

נזכיר כי לפני יומיים הודיע בנט כי כבר השבוע יחליט מי יחליף את נדב ארגון בתפקיד ראש השב"כ הבא. "בפני ראש הממשלה הובאו מועמדים מקצועיים וראויים, עמם קיים ראיונות עומק".

היוצא. ארגמן (צילום: הדס פרוש\פלאש90)

ר׳ (55), נשוי ואב לשלושה, בוגר תואר ראשון במדעי המדינה ופילוסופיה מאוניברסיטת ת"א ותואר שני במנהל ציבורי מאוניברסיטת הארוורד, מכהן כיום כסגן ראש שירות הביטחון הכללי.

את שירותו הצבאי בצה"ל ביצע ר׳ כלוחם בסיירת מטכ"ל, ולאחר מכן התגייס לשב"כ כלוחם ביחידת המבצעים.

באמתחתו: מבצעים רבים ברצועת עזה

במסגרת שירותו ארוך השנים למען ביטחון ישראל, לחם ופיקד ר׳ על מבצעים רבים ברצועת עזה, ביהודה ושומרון ובלבנון. בשנת 2011 מונה לראש אגף המבצעים בשב"כ, בשנת 2016 מונה לראש אגף המטה האחראי על בניין הכח של הארגון ובשנת 2018 מונה לסגן ראש השירות, תפקיד אותו הוא ממלא בשנתיים וחצי האחרונות.

במהלך השנים הוענקו למבצעים שהוביל ר' וליחידות שעמד בראשן מספר פרסי ביטחון.

עוד באותו נושא

כבר השבוע: בנט יכריע מי יהיה ראש השב"כ

נוכח ניסיונו ארוך השנים, ביצועיו והבנתו את האתגרים המשמעותיים הניצבים בפני מדינת ישראל בכלל, ובפני שירות הביטחון הכללי בפרט, בחר רה"מ בנט למנותו לתפקיד ראש השב"כ.

ראש הממשלה, נפתלי בנט: "ר׳ הוא לוחם נועז ומפקד מצוין. אין לי ספק שהוא יוביל את השירות לפסגות חדשות של מצוינות למען ביטחון ישראל".

ראש השב"כ היוצא מברך

ראש השב"כ, נדב ארגמן: "לר' ניסיון מקצועי רב שנים הכולל יכולות ניהול ופיקוד מוכחות, בשורה ארוכה של מבצעים ופעולות של השירות. ר' צמח בארגון מתפקיד לוחם מבצעים ועד לתפקיד סגן ראש השירות, והצטיין בכל אחד מהתפקידים אשר ביצע. אני סמוך ובטוח שכישוריו, אישיותו והערכים שמביא עימו, יובילו אותו בהצלחה בהתמודדות עם האתגרים הרבים שעומדים בפני השירות.

שני סגני אשר היו מועמדים לתפקיד ראש השב"כ הם טובים, מקצועיים וראויים. בהזדמנות זו מבקש להודות ל-י', סגני הקודם, על שנות שירותו ותרומתו האדירה למען עם ישראל ובטחונה של מדינת ישראל ולאחל לו הצלחה גדולה בהמשך דרכו״.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
2 תגובות - 2 דיונים מיין לפי
1
הפסדנו את י' היה יכול להיות ראש שבכ מדהים וגם
ד' | 01-09-2021 19:35
בהמשך פוליטיקאי מעולה. חבל. החלטה שגויה של בנט (עוד אחת)
2
קצת מוזר שהשם...
א | 01-09-2021 23:31
קצת מוזר שהשם שלו מתחיל באות ר' היחיד שפיקד על סיירת מטכל שהשם שלו נתחיל באות ר' הוא רן שחור והוא בכלל כבר בן 64 כך שלא נראה שהוא המינוי החדש