מבזקים

בנט בירך את זוכי הזהב: "אלופי העולם שלנו"

ראש הממשלה נפתלי בנט בירך היום (שישי) את איאד שלבי ומארק מליאר, שזכו במדליות זהב במשחקים הפראלימפיים בטוקיו. "בשם מדינת ישראל כולה אני מברך אתכם על הישג אדיר ושתי מדליות זהב, ועל שבירת שיא עולמי (!) של מליאר" כתב בטוויטר. "הנבחרת הפראלימפית – אתם הנבחרת הכי מרגשת ומעוררת השראה בעולם, ההישגים הנפלאים שלכם הם רק בונוס".

סרוגים premium

המהדורה המובחרת!

הניתוחים, הפרשנויות והסיפורים החמים, מוגשים בצורה מעמיקה וממוקדת ישר למייל

הטבת השקה מיוחדת:

במקום 39 בחודש עכשיו ב 0

תגובות