בנט באגרת ליהודי התפוצות: איפה היית כשהוחלט לאפשר לאיראן פצצה גרעינית? - סרוגים

בנט באגרת ליהודי התפוצות: איפה היית כשהוחלט לאפשר לאיראן פצצה גרעינית?

יו"ר הבית היהודי פנה באגרת מיוחדת ליהודי התפוצות בה הוא קורא להם להשפיע על החלטת הממשל האמריקאי בנושא הגרעין האיראני. "בעוד מספר שנים, כאשר מחבל אסלאמי יפוצץ מזוודה גרעינית בניו-יורק, או כאשר איראן תשגר טיל גרעיני לרומא או תל-אביב, זה יקרה רק בגלל "הסכם רע" שבוצע ברגעים מכריעים אלו"

בנט באגרת ליהודי התפוצות: איפה היית כשהוחלט לאפשר לאיראן פצצה גרעינית?
  לא נשלים עם איראן גרעינית (פלאש90)

שר הכלכלה ויו"ר הבית היהודי המשמש גם כחבר הקבינט המדיני בטחוני שיגר איגרת מיוחדת לראשי קהילות בתפוצות בה הוא קורא להם לפעול על החלטת הממשל האמריקני בנושא הגרעין האיראני.

תחת הכותרת: "איפה היית כשהוחלט לאפשר לאיראן פצצה גרעינית?" כותב בנט כי "ימים גורליים אלה יזכרו לעתיד לבוא."

לדבריו, "העולם החופשי ניצב בפני צומת דרכים: לעמוד חזק ולהתעקש כדי שאיראן תפרק את מכונת ייצור הנשק הגרעיני, או לוותר ולאפשר לאיראן לשמור על 18,500 הצנטריפוגות שלה. בעוד מספר שנים, כאשר מחבל אסלאמי יפוצץ מזוודה גרעינית בניו-יורק, או כאשר איראן תשגר טיל גרעיני לרומא או תל-אביב, זה יקרה רק בגלל "הסכם רע" שבוצע ברגעים מכריעים אלו."

בנט ממשיך וכותב כי הממשל האיראני נמצא על הרצפה, כמו מתאגרף מובס והספירה קרובה לעשר. "עכשיו הזמן להגביר את הלחץ ולהכריח את איראן לפרק את תכניתה הגרעינית. זה לא הזמן לוויתורים." בנט מעריך כי "חתימה על הסכם עם איראן תהיה טעות מסוכנת. בעוד שנה, שנתיים או שלוש איראן תפעיל את הצנטריפוגות מחדש ותשיג נשק גרעיני, ואז כבר העולם לא יוכל לעצור אותה."

בסוף האגרת רומז בנט כי ישראל לא תשלים עם איראן גרעינית. "המטרה היא אינה להפסיק באופן זמני את ייצור האורניום, אלא לפרק את כל התכנית הגרעינית של איראן. המטרה היא לא להרוויח עוד כמה חודשי שקט."

"האחריות של ישראל היא להבטיח את בטחון אזרחיה, וזה מה שנעשה. אם העולם התעייף – אזי ידע העולם שעינינו לא תיעצם לרגע כשמדובר בחיינו שלנו. לא נפקיד את בטחון אזרחינו בידי אף אחד. לא עוד." מסיים בנט את המכתב שהופץ בעברית ובאנגלית ברחבי העולם.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
4 תגובות - 4 דיונים מיין לפי
1
לא! זה יקרא בגלל שאתה תכלית זוהמת המין האנושי.
אמא אמריקה אשמה? | 09-11-2013 22:51
2
הרב עובדיה על ההתנתקות
מסר לבנט | 09-11-2013 23:56
https://www.youtube.com/watch?v=6hWe24H1738
3
צבוע
כולל ניק | 10-11-2013 1:47
אז תגיד לקרי שאתה מסכים לאיראן גרעינית בתמורה לכ -200 דירות ביש"ע.
4
ואת בנט הייתי שואל איפה הוא יהיה כשביבי יקים את המדינה
הערבית? | 10-11-2013 15:43
בעצם הוא גבר מקים אותה בעצם ימים אלו. יותר משאבו מאזן רוצה מדינה, ביבי משתוקק אנושות לתת לו כזו. (טוב, פרס נובל בדרך.....)