מתווה "הכיתה הירוקה"

הקבינט הכריע: שנת הלימודים תיפתח ב-1.9

חברי קבינט הקורונה אישרו את המתווה לפתיחת שנת הלימודים שתיפתח ב-1.9 ותפעלת תחת מתווה 'הכיתה הירוקה', שיכלול בדיקות מהירות, שינוי מדיניות הבידור ורף התחסנות

הקבינט הכריע: שנת הלימודים תיפתח ב-1.9
צילום: (צילום: מרים אלסטר\ פלאש90)

ועדת השרים להתמודדות עם נגיף הקורונה אישרה הבוקר (שני) את המתווה לפתיחת שנת הלימודים. על פי ההחלטה שנת הלימודים תיפתח כסדרה ב-1.9 ותפעל תחת מתווה 'הכיתה הירוקה'.

המתווה המלא לפתיחת שנת הלימודים

– שנת הלימודים תיפתח כסדרה ביום ד׳, 01 בספטמבר 2021, כ"ד באלול תשפ"א. כיתות ח׳-יב׳ בערים אדומות: כיתה שבה היקף התלמידים המחוסנים יהיה נמוך מ-70% – תעבור ללמידה מקוונת. מעל 70% מחוסנים – הכיתה תישאר בלמידה פרונטלית.

רף ההתחסנות יכלול תלמידים מחוסנים, מחלימים ובעלי תוצאת בדיקה סרולוגית (נוגדנים) חיובית. תלמידי מערכת החינוך יחוסנו בשטח בית הספר בשעות הלימודים, בהתאם לצורך ובכפוף לאישור ההורים.

בנט חיסונים קורונה
בנט חיסונים קורונה| צילום: הצהרת רה"מ (מתוך ערוץ כנסת)

בנוסף, ביום פתיחת שנת הלימודים, יידרשו תלמידים עד גיל 12 להציג אישור הורים לביצוע בדיקת אנטיגן שתוצאתה שלילית. מתווה "התו הירוק" יחול גם על צוותי ההוראה בגני ילדים ובבתי הספר, וכן על הצוותים המטפלים במערכת הבריאות.

סרוגים premium

המהדורה המובחרת!

הטבת השקה מיוחדת:

במקום 39 בחודש עכשיו ב 0

5 תגובות
5
אמא
23.08.21

ואז כשההורים לא יאשרו. מה תעשו אז? חחחחח לא מחליטים כלום! ההורים יאשרו חיסונים, ואז הם לא, ההורים יאשרו בדיקות ואז הם לא, אז פתחתם שנה חמש דקות לפני ראש השנה בלי בדיקות ובלי חיסונים. קבינט! אתם אמורים להחליט דברים, לא לריב ושכלום לא יצא.

הצטרפו אלינו