נתוני הקורונה שמפרסם משרד הבריאות מעלים כי מיום שישי להיום התווספו 51 חולי קורונה המאושפזים במצב קשה. אתמול היום בבתי החולים 594 חולים במצב קשה ואילו היום מעדכנים על 645.
עוד באותו נושא
בנט: עוד לא החלטנו מתי תיפתח שנת הלימודיםאריה יואלי

בישראל נתגלו ביממה האחרונה 7,761 מאומתים חדשים שהוא מספר גבוה ודי דומה למספרים בימים האחרונים.
נפתלי בנט חיסון שלישי| צילום: ראש הממשלה לשעבר נפתלי בנט מקבל חיסון לקורונה. ארכיון (צילום: איתי בית-און. סאונד: בן פרץ / לע"מ)
16 חולים נפטרו מקורונה ביממה האחרונה ובסך הכל מספרם מאז תחילת המגיפה עומד על 6,775.
בגיזרת החיסונים מעדכנים על 1,365,887 מתחסנים במנה השלישית.
ואלה מצטרפים ל-5,440,210 שכבר התחסנו במנה השנייה.
תגובות
למה זינוק? יומיים, שישבת 50 חולים קשים, ברור שהם לא מחוסנים, למה זינוק? זה לא זינוק ולא כישלון, לאט לאט ירדו מספר החולים הקשים, הגיל השלישי מחוסן כמעט כולו חיסון שלישי, גם הגילאים 50-60 אלפים כבר חוסנות, אתם כל כך שמחים להכריז על זינוק, כישלון. תרגעו, נגיע לעצירת המגפה רק אם כולם יתחסנו. זה כבר ברור, אז כולם חייבים להרתם להתחסן.