שי אלון ניצח בבית אל, אסף מינצר באלקנה - סרוגים

שי אלון ניצח בבית אל, אסף מינצר באלקנה

תוצאות ראשוניות של הסיבוב השני בבחירות לרשויות המקומיות מעלה כי הבית היהודי בפ"ת בחרה נכון כשהלכה עם איציק ברוורמן שמוביל על אורי אוהד. בבית אל ניצח שי אלון בפער גדול ובאלקנה אסף מינצר. בקרית שמונה הרב ניסים מלכה ימשיך לעוד קדנציה

שי אלון ניצח בבית אל, אסף מינצר באלקנה
  שר הפנים במטה הבחירות המרכזי (פלאש90)

תוצאות ראשוניות של ספירת הקלפיות בסיבוב השני בבחירות לרשויות המקומיות.

בפתח תקווה מוביל איציק ברוורמן על אורי אוהד בפער של יותר מ-3,000 קולות אחרי ספירת 50% מהקלפיות. הפער לא צפוי להסגר עד הבוקר. כזכור תמכה הבית היהודי בברוורמן אחרי שהעבירה את התמיכה מאוהד בו תמכה בסיבוב הראשון. הפעם בבית היהודי שחברו לחרדים עשו את הצעד הנכון.

מצטרפים לדף הפייסבוק של סרוגים ונשארים מעודכנים כל הזמן

בהרצליה מוביל משה פדלון על צביקה הדר בפער גדול של כ-30% ובקרית שמונה ימשיך ראש העיר המכהן הרב ניסים מלכה לקדנציה נוספת ויצטרך להתמודד עם הגרעון הגדול של קופת העירייה. במבשרת ציון יהיה ראש מועצה חדש, יורם שמעון ניצח בפער של 700 קולות את בועז כהן. יעלה מקליס מנצחת את הבחירות לראשות עיריית יהוד-נוה מונסון עם 65%.בעפולה יצחק מירון ניצח את אבי אלקבץ ב-180 קולות.

בדרבי המגזרי: שי אלון ניצח את ישראל ליבמן עם 1239 קולות מול 760 ויכהן כראש המועצה בבית אל. בישוב אומרים כי מה שניצח את הבחירות הוא אחוז ההצבעה הנמוך והעובדה שלאלון יש 3 מושבים במועצת העיר לעומת 1 בלבד לליבמן.

מצוות מעשר שני, כבר קיימת?

באלקנה ניצח אסף מינצר עם 1006 קולות 57.7%  את אריאל גרניט 739 קולות 42.3%. התוצאות המלאות בכל 38 הערים והמועצות בהם התקיימו היום הבחירות יתפרסמו לקראת הבוקר, והתוצאות הרשמיות כולל קולות החיילים יתפרסמו לקראת יום חמישי.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
4 תגובות - 4 דיונים מיין לפי
1
בית אל
חיים | 06-11-2013 8:31
ישיבת בית אל ועסקניה נחלו סוף סוף מפלה בבחירות
2
אין כזה דבר"דעת תורה" - על פי התורה
יהודי | 06-11-2013 8:50
עיינו במאמרו של הרב עמיטל זצל "דעת תורה מן התורה מניין" באחד מעלוני שבות, הוא מסביר שם חד וחלק - אין חיוב לשאול רב בשאלות שאינן הלכתיות פרופר. הוא מביא שם גם אם איני טועה אגרת מבעל התניא שאומר כך במפורש. זו המצאה חרדית שיש חיוב לשאול רב בשאלות התנהלות פוליטית או כל דבר שאינו תורני אחר, ומגיע עד לאבסורד שפרסמו בשמו של הרב קנייבסקי שמי שלא מצביע לרשימה מסויימת חייב סקילה.
3
לחוששים, אין מה לדאוג משפחת מלמד כבר "עוטפת" את שי אלון
בית אל | 06-11-2013 16:59
הרדיפה השילטונית כנראה לא תיפסק והתושבים יקבלו רוזנבויים מס' 2=שי אלון=בובת ראש מועצה בובה שנשלטת ע"י חיילי המשפחה ומבצעת בקפידה את רצונם ימים יגידו אם ההערכה הזו נכונה ואי ליישוב ולהתיישבות או האם הערכה מוטעית וסוף סוף יגיע עידן חדש לבית אל
4
חדשות טובות לבית אל סוף לשילטון העריצות של המשפחה
חיים מלכה בית אל | 06-11-2013 17:51
נקווה ששי אלון יהיה חזק ולא יתן למשפחה ולמוסדותהם ללקק אותו ולהפוך לפקיד זוטר שלהם שי אנחנו מאחלים לך שתהיה חזק ותוביל את כ-ו-ל-ם בדרך ישרה ושקופה ולמוסדות הישיבה אנא מכם הרפו הרפו די לנו ממכם ושכמותכם תנו לאנשים טובים וישירים מכם לנהל את היישוב