בית המשפט שחרר את רומן זדורוב למעצר בית - סרוגים

בית המשפט שחרר את רומן זדורוב למעצר בית

15 שנה לאחר שנכלא, פסק היום בית המשפט המחוזי בנצרת כי רומן זדורוב יישלח למעצר בית באיזוק אלקטרוני. המשטרה ביקשה עיכוב ביצוע כדי לערער לבית המשפט העליון

author-image
בית המשפט שחרר את רומן זדורוב למעצר בית
  זדורוב (יונתן זינדל/פלאש90)

בית המשפט המחוזי בנצרת שיחרר את רומן זדורוב למעצר בית באיזוק אלקטרוני. השחרור יתעכב ב-48 שעות בשביל לאפשר לפרקליטות לערער לבית המשפט העליון על ההחלטה.

עוד באותו נושא

‏אחרי 15 שנה: זדורוב ישוחרר למעצר בית


5

זדורוב יושב בכלא ב-15 השנים האחרונות, והוא הורשע בשלוש ערכאות שונות ברצח תאיר ראדה. לפני כשלושה חודשים פסק בית המשפט העליון על משפט חוזר בעניינו, וכעת הכריע בית המשפט המחוזי בנצרת, כי עד לתחילת המשפט יכול זדורוב לחזור לביתו, בתנאים מגבילים עם איזוק אלקטרוני ותוך הפקדת ערבות בסכום גבוה.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
3 תגובות - 3 דיונים מיין לפי
1
לא לחינם אמרו...
ג'ני | 18-08-2021 23:10
לא לחינם אמרו חכמים היכל הצדק , שם שוכן הרשע בית המשפט=היכל הצדק. פרקליטות = רשע , הפרקליטות מנהלת את המשפט ולא את הצדק.
2
אוי לשופטים אוי...
גל | 19-08-2021 10:09
אוי לשופטים אוי לצדק לא מקנא בשופטים מה הם יעברו ביום הדין תלמדו הלכות לפני משפטים אם האדם הזה ישב לחינם על לא עוול בכפו אין ספק שאלוהים ישלם לשופטים שעשו לו עינוי דין ההלכות הכי מחמירות בתורה הם לשופטים ומי שלא שופט משפט צדק יתן את הדין למלך מלכי המלכים הקדוש ברוך הוא,אפילו שופט שלא קשור לרומן עדיין יושב בבית משפט שקר שופטים אחד שתיים יעני כמו שצריך ולכול השאר לתייקונים ולעשירים מקלים בדין אוי לבית המשפט אוי לשופטים אוי לעם שנפל כל כך קשה ה' יעזור ויציל וירחם על עם ישראל אמן...
3
אם.. ויש לי...
שירה | 20-08-2021 13:07
אם.. ויש לי הרגשה גדולה שאכן אתה חף מפשע. אתה יכול ולדעתי רשאי לתבוע למדינה את הצורה. אך אם, וספק רב בליבי, אתה אשם, ירחם השם על נשמתך..