ויקרא שמו בישראל: אליה רועי איש-רן - סרוגים

ויקרא שמו בישראל: אליה רועי איש-רן

עמיחי ושירה איש רן, ששכלו את בנם התינוק בפיגוע ירי ונפצעו בעצמם, הזמינו את עם ישראל להשתתף בברית של בנם שנולד בשבוע שעבר. ויקרא שמו בישראל: אליה רועי

ויקרא שמו בישראל: אליה רועי איש-רן
  (צילום: חיים גולדברג/סרוגים)

שנתיים וחצי אחרי שנפצעו בפיגוע ירי ואיבדו את בנם הקטן, לעמיחי ושירה איש רן נולד בשבוע שעבר בן. הבוקר (שני) הם הזמינו את עם ישראל להשתתף בברית שהועברה בשידור ישיר בסרוגים.

עוד באותו נושא

מזל טוב: בן נולד לשירה ועמיחי איש רן


5

בני הזוג שריגשו מדינה שלמה, החליטו לקרוא לבנם החדש: אליה רועי.

"לפני שנתיים ושמונה חודשים הרגשנו איך עם ישראל כולו על כל גווניו, עדותיו ודעותיו מכל הארץ ומחו"ל השתתף איתנו בעת כאבנו ובאובדן העצום של בננו הבכור עמיעד ישראל הי"ד", כתבה שירה איש רן.

"היום (שני, ח' אלול ה-16/08 ב-10:15) אנחנו שמחים ונרגשים להזמין את כולכם לקחת חלק גם בשמחתנו הרבה בבריתו של בננו שנולד עתה במזל טוב".

כזכור, בדצמבר 2018 שירה בת ה-23 הותקפה על ידי מחבלים בצומת עפרה ונפצעה קשות לצד בעלה. בעקבות פציעתה שירה נאלצה לעבור ניתוח קיסרי למרות שהיא הייתה בחודש השביעי להריונה, עקב חשש לבריאותו של התינוק.

למרות מאמצים רבים, התינוק לא שרד ומותו נקבע שלושה ימים אחרי הפיגוע. בהלווייתו ניתן לו השם עמיעד ישראל. עמיחי ושירה נותרו באשפוז בבית החולים שערי צדק במשך כחודש, ולאחר מכן שוחררו.

מחקירת האירוע עלה כי המחבל שביצע את פיגוע הירי היה אחראי גם לפיגוע נוסף שהתרחש 4 ימים לאחר מכן בגבעת אסף – בו נרצחו לוחמי צה"ל יובל מור יוסף ויוסף כהן הי"ד. בנובמבר 2019 המחבל נעצר לאחר מבצע מודיעיני נרחב.

עוד באותו נושא

4 מאסרי עולם למחבל שרצח 3 בעפרה וגבעת אסף

 

בהמשך הוא הורשע ב-3 עבירות של גרימת מוות בכוונה, המקבילה לרצח במשפט הצבאי – זאת לאחר שהודה במעשים ולקח אחריות על תכנון וביצוע הפיגועים הקשים. ביוני האחרון בית הדין הצבאי גזר עונש של ארבעה מאסרי עולם על עאסם ברגותי, שעמד בראש חוליית המחבלים שהיה אחראי לביצוע פיגועי הירי.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
תגובה אחת מיין לפי
1
מזל טוב - וברוך השם!
אוראל זר זהבי | 16-08-2021 10:29
תגדלו אותו בנחת - ברכות ונשיקות - דש לנסיך הקטן!