הוכתה קשות על ידי משפחתה בגלל קשר עם גבר - סרוגים

הוכתה קשות על ידי משפחתה בגלל קשר עם גבר

מקרה קשה של אלימות משפחתית: אישה בת 19 נכבלה בשרשרת ומנעול והוכתה קשות על ידי הוריה ואחיה. התקיפה מגיעה לאחר שגילו כי ניהלה קשר עם גבר. כתב אישום יוגש נגד החשודים בימים הקרובים

author-image
הוכתה קשות על ידי משפחתה בגלל קשר עם גבר
  (צילום: דוברות המשטרה)

בת 19 נכבלה בשרשרת ומנעול והוכתה קשות באמצעות מוט ברזל וכבל חשמל על ידי הוריה ואחיה לאחר שגילו כי ניהלה קשר אישי עם גבר.

עוד באותו נושא

מול בעלה לשעבר: "הוא חנק אותי עם שתי הידיים שלו"


4

בתאריך 30.7.21 התקבל במשטרת ישראל דיווח מאזרח שמסר כי בעת שנסע בכביש 1 קפצה לפני רכבו בחורה יחפה חבולה שסיפרה לו כי ברחה מביתה לאחר שבני משפחתה הכו וכלאו אותה. שוטרי תחנת מודיעין הגיעו למקום, אספו את הצעירה בת 19 והעבירו אותה לבית החולים לקבלת טיפול רפואי לאחר שהבחינו בחבלות קשות על גופה.

(צילום: דוברות המשטרה)

מעדותה של הצעירה בבית החולים התברר כי היא הוכתה באמצעות מוט ברזל, אלה וכבל חשמלי על ידי הוריה ואחיה לאחר שגילו כי היא נמצא בקשר עם בחור מדרום הארץ. בהמשך, נקשרה הצעירה בשרשרת ברזל באחד החדרים למנוע ממנה לברוח. לאחר שחששה כי בכוונת משפחתה להרוג אותה, ניצלה הצעירה את היעדרותם של בני משפחתה באחד הימים כדי להימלט ולהזעיק עזרה.

כוחות משטרה שהגיעו למאהל בו נמצאת משפחתה ביער בן שמן, איתרו ועצרו את הוריה ואת אחד מאחיה, שאר האחים שהיו מעורבים בתקיפתה וכליאתה, נמלטו מהמקום ולאחר מאמצים רבים אותרו ונעצרו שני אחים נוספים מספר ימים מאוחר יותר.

מעצרם של חמשת החשודים הוארך ע"י בית המשפט מעת לעת, ועם סיומה של חקירה מקיפה ומורכבת, הוגשה היום הצהרת תובע ע"י יחידת התביעות במחוז מרכז על הכוונה להגיש כתב אישום כנגדם בימים הקרובים וכן בקשה למעצרם עד תום ההליכים.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
4 תגובות - 4 דיונים מיין לפי
1
אלימות של ערבים
אבינועם | 12-08-2021 20:03
פשוט מזעזייז איך אפשר כך להרביץ מה ניסגר איתכם מה אתם חיות איפה המצפון מאיפה הרוע לב הזה הם צריכים לשבת כול החיים בקלה ליביליבי עים הנערה
2
הסתרה
ישראלי | 12-08-2021 21:50
למה לא מוזכר בני מיעוטים או ערבים בסיפור?
3
ערבים התחילו להתנחל...
גיא ליפשיץ | 12-08-2021 23:46
ערבים התחילו להתנחל ביערות במרכז הארץ. פשוט אסון מה שעשו בנגב הם מתחילים לעשות במרכז הארץ.
4
סרוגים.....לא ידעתי שגם אתם מהנדסים תודעה...
רפאל | 15-08-2021 14:01
מדוע שהכותרת לא תהיה אמיתית פשוטה ברורה ונכונה: עוד מקרה אלימות קשה במגזר הערבי : בדואים תלו את בתם וכו'....