מסי מירר בבכי: "ברצלונה היא הבית שלנו, עוד נשוב" - סרוגים

מסי מירר בבכי: "ברצלונה היא הבית שלנו, עוד נשוב"

ליונל מסי נפרד בדמעות במסיבת עיתונאים מהמועדון בו שיחק בשלושת העשורים האחרונים. "עוד נשוב, זה הבית שלנו, מבטיח לילדי". דיווחים בצרפת כי מסי צפוי לחתום בפ.ס.ז' הצרפתית כבר היום

author-image
מסי מירר בבכי: "ברצלונה היא הבית שלנו, עוד נשוב"
  (צילום: שאטרסטוק)

כוכב הכדורגל ליאו מסי מירר בבכי בפתיחת מסבית העיתונאים שערך לכבוד פרישתו מברצלונה לאחר 21 שנה.

מסי, שנאלץ בעל כורחו להיפרד מהקבוצה שהייתה לו לבית מאז שעלה לבוגרים בשנת 2004, אמר כי "זה קשה לי מאוד לאחר שנים רבות כל כך. בשנה שעברה עם כל מה שקרה כבר תכננתי לעזוב. אבל השנה לא. זה הבית שלנו ואנו עוזבים את ברצלונה, גם מבחינת כדורגל וגם מבחינת חיי היום יום".

עוד באותו נושא

אחרי 16 שנה: תואר ראשון למסי בנבחרת ארגנטינה

מסי המשיך: "לאחר 21 שנים פה אני עוזב עם אשתי ושלושת ילדיי הארגנטינים-קטלנים. עוד נשוב, זה הבית שלנו ואני מבטיח זאת לילדי".

סירב להגיד איפה יחתום

"היו כל כך הרבה זמנים טובים, וגם חלק שהיו רעים", אמר מסי, "אך זה סייע לי לצמוח ולהפוך לאדם שאני היום. בחיים לא דמיינתי שאגיד שלום בגלל שמעולם לא חשבתי שאעזוב. זה אפילו מוזר יותר בעקבות הקורונה וכששיחקנו ללא ילדים. תמיד הרגשתי אהבה מהאוהדים ואני מקווה שאשוב יום אחד".

כשנשאל מה הצעד המקצועי הבא שלו, ענה מסי בלקוניות: "עוד לא חתמתי בשום מקום, לא אתעסק בכך היום". האמירה מגיעה על רקע דיווח באתר הצרפתי ל'אקיפ לפיו מסי צפוי לחתום בקבוצת הפאר הצרפתית פ.ס.ז' כבר היום.

כזכור, מסי עלה לשחק בבוגרים לראשונה בשנת 2004, ומאז הפך לשחקן הכי חשוב בהיסטוריה של הקבוצה, ועל דעת רבים השחקן הכי טוב אי פעם. למסי 672 שערים במדי הקבוצה, שיא עולם (עקף את פלה בקבוצת סנטוס). הפרעוש זכה עם הקבוצה בליגת האלופות 4 פעמים, באליפות ספרד 10 פעמים, בגביע המלך 7 פעמים, ובאליפות העולם לקבוצות 3 פעמים.

במהלך שנותיו בקבוצה, היה מסי מלך השערים של הליגה הספרדית 8 פעמים, ובליגת האלופות 6 פעמים.

כידוע, בשבוע שעבר הודיעו בקבוצה כי מסי לא ימשיך, זאת על רקע קשיים כלכליים בעקבות שכרו הגבוה והבעיות הכספיות של הקבוצה.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו