דרמת ענק בספרד: ליאו מסי עוזב את ברצלונה - סרוגים

דרמת ענק בספרד: ליאו מסי עוזב את ברצלונה

הנהלת ברצלונה הודיעה רשמית כי ליאו מסי לא יישאר במועדון בעונה הקרובה, ויעזוב את הקבוצה הספרדית אחרי 21 שנה. לפי ההודעה, מסי היה קרוב לחתום על חוזה חדש בברצלונה - אך לא חתם בגלל "קשיים כלכליים וניהוליים"

author-image
דרמת ענק בספרד: ליאו מסי עוזב את ברצלונה
  (צילום: שאטרסטוק)

הלם בעולם הכדורגל: הנהלת ברצלונה הודיעה הערב (חמישי) באופן רשמי כי ליאו מסי לא ימשיך במועדון בעונה הקרובה אחרי 21 שנה. לפי ההודעה, הכדורגלן היה קרוב לחתום על חוזה חדש – אך לבסוף זה לא יצא לפועל בגלל הנחיות הליגה הספרדית.

"למרות הגעה לסיכום על חוזה חדש, החתימה לא תקרה בגלל קשיים כלכליים וניהוליים" נמסר מהמועדון. "כתוצאה, ליאו מסי לא יישאר בברצלונה. שני הצדדים מאוכזבים מכך שרצונות השחקן והקבוצה לא ייצאו לפועל בסופו של דבר".

"ברצלונה מודה מעומק ליבה למסי על תרומתו הנרחבת לחיזוק המועדון, ומאחלת לו הצלחה בכל עתידו המקצועי והאישי" סיכמו בהנהלת המועדון.

עוד באותו נושא

אחרי 16 שנה: תואר ראשון למסי בנבחרת ארגנטינה

ליאו מסי הצטרף לברצלונה בשנת 2000, וערך את הופעת הבכורה שלו בקבוצת הבוגרים ב-2004. בעונה האחרונה הוא שבר את שיא ההופעות של הקבוצה, כשרשם 778 משחקים בכל המסגרות. את דרכו בברצלונה הוא מסיים עם 672 שערים, 10 אליפויות, 7 זכיות בגביע המלך הספרדי ו-4 זכיות בליגת האלופות.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו