חדשות

פאדיחה בכחול: אזרח גנב ניידת מתחנת משטרה

אירוע חמור התרחש הלילה בכניסה לתחנת פתח תקווה: ניידת משטרה הושארה מונעת, ואזרח גנב אותה. תוך זמן קצר נמצא הרכב והחשוד סמוך ליישוב עלי זהב בשומרון. בנוסף לכך, ברכב הושאר גם נשק

((צילום: דוברות המשטרה))

במהלך הלילה נגנבה ניידת משטרתית על ידי אזרח, לאחר שהושארה מונעת בכניסה לתחנת פתח תקווה.

סגן מפקד המחוז הורה על מינוי קצין לבדיקת האירוע החמור, ותוך זמן קצר הניידת והאזרח אותרו סמוך ליישוב עלי זהב בשומרון, והחשוד נעצר.

מרים אגדי, אוריאל בארי

מבדיקה ראשונית עולה כי שוטרת בשירות חובה (שח"מ) שהתבקשה למסור תיקים מתחנת נתניה לתחנת פ"ת החנתה את הניידת מבלי שדוממה את המנוע ומבלי שנעלה את דלתות הרכב, ונכנסה ליומן התחנה למסור את התיקים.

עוד עולה כי בניידת היה נשק ארוך שהושאר ברכב.

בתוך כך, הונחו כל תחנות המחוז לקיים פעילות הדרכה לכל הדרג המבצעי במערך הסיור, בדגש על נוהלי הסיור ואבטחה.

סרוגים premium

המהדורה המובחרת!

הטבת השקה מיוחדת:

במקום 39 בחודש עכשיו ב 0

הצטרפו אלינו