מפקד חדש ליחידה הרב-ממדית "רפאים" - סרוגים
מבזק

מפקד חדש ליחידה הרב-ממדית "רפאים"

author-image
מפקד חדש ליחידה הרב-ממדית "רפאים"
  אל"מ איתמר בן חיים (דו"צ)

אל"מ איתמר בן-חיים מונה למפקד היחידה הרב-ממדית 'רפאים'. טקס החילופים נערך אמש (ג') בבסיס "תל-נוף", במעמד מפקד זרוע היבשה, אלוף יואל סטריק ומפקד עוצבת "הבזק", תא"ל אבי רוזנפלד.

בן-חיים מחליף בתפקידו את אל"מ עמי ביטון, אשר הקים את היחידה וכיהן בתפקיד המפקדה במהלך השנתיים האחרונות. ביטון ייכנס בחודשים הקרובים לתפקידו כמפקד החטיבה הצפונית באוגדת עזה.

עוד באותו נושא

רמטכ"ל צבא ארה"ב סייר באימון של יחידת 'רפאים'

חילופי מפקד יחידת רפאים (דו"צ)

אל"מ עמי ביטון (דו"צ)

האלוף יואל סטריק: "היחידה הרב-מימדית היא אחד הרעיונות המרתקים בשנתיים האחרונות לפיצוח של בעיה. משפט הקיום של היחידה הרב-ממדית הוא איך אנחנו מצליחים לבנות כוח רב-מימדי שמצליח להתכתב עם צבאות הטרור ולחשוף אותם בכל מקום ובכל זירה – בין אם בלבנון או בעזה ומצליח להשמיד אותם בהיקפים גדולים, כמה שיותר מהר עם כמה שפחות מחיר לכוחותינו.

הקמנו יחידה שהיא מעין מעבדה ובפרק זמן קצר, באמצעות שותפים, הצלחנו להפיץ את היחידה בצה״ל באמצעות התארגנויות חדשות, יכולות חדשות ושיטות רלוונטיות. עמי, אני מלא הערכה והערצה למנהיגות שלך ולאופן שבו דחפת את היחידה עם השותפים שלנו, הטבעת כאן חותם וההשפעה שלך על צה"ל היא ארוכת שנים. ולך איתמר, מעביר את הפיקוד לידיים הבוטחות שלך וסומך עליך שתיקח את היחידה ותוביל אותה להישגים חדשים״.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
תגובה אחת מיין לפי
1
הוא לא סרוג?...
יואל, זה לא מינוי סרוג… | 28-07-2021 10:40
הוא לא סרוג? יואל אוהב לציין תמיד מינויי סרוגים