אנה משתפת: "לטוקיו 2020 היו לי תוכניות גדולות" - סרוגים

אנה משתפת: "לטוקיו 2020 היו לי תוכניות גדולות"

לטוקיו 2020 היו לי תוכניות גדולות. הייתי אמורה לרוץ מקטע קטן עם הלפיד האולימפי ולטוס לצפות באולימפיאדה לראשונה בחיי"| אנה ארונוב משתפת על הציפייה להיות באולימפיאדת טוקיו

author-image
אנה משתפת: "לטוקיו 2020 היו לי תוכניות גדולות"
  (צילום מסך מתוך יוטיוב)

אנה ארונוב משתפת: "אולימפיאדה! אם יש משהו שכבר לא יקרה לי בגלגול הנוכחי ובגלגול הבא הייתי רוצה להגשים – זה להיות ספורטאית אולימפית. לתת את הכל, להתכונן, להתאמן, להיות טוטאלית, לייצג מדינה שלמה… וואו. כל כך מרגש וגדול! זה לא שאני מרוצה מהגלגול הזה אבל הפעם לא יצא לי להשתתף באולימפיאדה.

מה שכן לטוקיו 2020 היו לי תוכניות גדולות. הייתי אמורה לרוץ מקטע קטן עם הלפיד האולימפי ולטוס לצפות באולימפיאדה לראשונה בחיי. הכי קרוב לחלום האולימפי שלי. כמעט שנה של ציפייה והתרגשות נקטעו במרץ 2020 חודש לפני הטיסה.

עוד באותו נושא

"בכי, עייפות, חוסר אונים" אנה ארונוב משתפת


14

הגיעה הקורונה ושיבשה את הכל. אז, במרץ עוד הייתה לי תיקווה קטנה עמוק בלב שזה רק נדחה, אבל כעבור חודשיים שלושה היה ברור ששום לפיד ושום אולימפיאדה לא תהיה. לא הפעם לפחות. את האמת מאוד התבאסתי, אבל שום דבר מזה לא היה בשליטתי.

והינה אנחנו ביולי 2021, אולימפיאדת טוקיו יצאה לדרך, ללא מרוץ עם הלפיד וללא קהל. אבל היי, אני עם אדם בבית, צופה באולימפיאדה מתל אביב, הכנתי מרק מיסו להרגיש ביפן ועדיין חולמת להגיע לאולימפיאדה. אולי בפעם הבאה".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו