חוגגים יומולדת? רק במשביר - חוגגים וזוכים! - סרוגים
צרכנות, שווה לדעת, תוכן שיווקי

חוגגים יומולדת? רק במשביר – חוגגים וזוכים!

חוגגים יומולדת? לכו תחגגו עם המשביר לצרכן - מחכה לכם שם גלגל המזל, שבו כל סיבוב זוכה - ממותגי הלבשה ועד איפור וטיפוח. החגיגה תהיה מושלמת. שיהיה במזל טוב!

חוגגים יומולדת? רק במשביר - חוגגים וזוכים!
  (צילום: יח"צ)

ברשת המשביר לצרכן חוגגים יום הולדת – ואתם זוכים! במכונת ההגרלה "גלגל המזלות" במשביר לצרכן, עם מגוון ענק של פרסים שווים במיוחד. כל סיבוב זוכה!!!

עוד באותו נושא

אגדות: 3-2 מטורף לריאל על ברצלונה בבלומפילד!

רשת המשביר לצרכן חוגגת יום הולדת ואתם נהנים מעשרות אחוזי הנחה בחנויות הרשת במחלקת הכל בו 40% – 60% הנחה ובמחלקת הקוסמטיקה 30% בקניית 2 פריטים ויותר, ובנוסף קניתם מעל 365 ₪ תסובבו את הגלגל, בכל סניף יחכה לכם גלגל מתנות כשכל סיבוב זוכה. בפרסים שווים לדוגמא: שעונים וטבעות יהלום מבית רשת צאבן, מוצרי חשמל מבית ניופאן, ועוד.

(צילום: יח"צ)

רשת בתי הכלבו המובילה בישראל, ממשיכה להפתיע עם מבצעים שווים ומוצרים ממיטב המותגים הבינלאומיים.

עונת השמחות בעיצומה, תחגגו ביחד עם המשביר ותרכשו את כל הנדוניה תחת קורת גג אחת, המצעים, כריות, שמיכות. במחלקת הילדים אוקיידי חוגגים את יום ההולדת עם קולקציית בגדים קייצית לכל הגילאים, עם קולקציה טרנדית ואופנתית הישר מפריז. מותג ההלבשה האישית טריומף עם קולקצייה טרנדית ועכשווית לכלה ולמשפחתה.

מחלקת כלי הבית (צילום: יח"צ)

במחלקת הגברים, בגיר עם חליפות אופנתיות וחולצות לבנות בשלל הגוונים והצבעים. 

כאמור במסגרת חגיגות יום ההולדת עשרות אחוזי הנחה במחלקות השונות לחברי מועדון קלאב 365 ומצטרפים חדשים ומתנות בכל קניה מעל 365 ₪ החגיגה עד תאריך 24.07.2021 בחנויות הרשת.

מחירים לדוגמה: מייק-אפ דאבל וור אסתי לאודר רק ב-139 ₪ בלבד, נעלי עקב ב-149 ₪ ועוד.

המשביר לצרכן היא רשת חנויות כלבו, הנמנית על החברות המובילות בתחום האופנה והמסחר הקמעוני בארץ. לרשת מועדון קלאב 365 במסגרתו נהנים הלקוחות מהטבות בלעדיות ומפינוקים ייחודיים בעשרות סניפים בפריסה ארצית, בקניונים ובמיקומים נוספים, בנוסף הרשת מחזיקה באתר אונליין.

בשיתוף המשביר לצרכן

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו