חתונה ממבט ראשון: כלות מקסימות, ואיך החתנים? - סרוגים

חתונה ממבט ראשון: כלות מקסימות, ואיך החתנים?

שלושת הכלות שהכרנו עד כה בעונה החדשה של "חתונה ממבט ראשון" הן לא פחות מנסיכות, כל אחת בדרכה. לכל אחת מהם שידכו המומחים חתן שונה מאוד, אז מה חשבנו על החיבורים?

author-image
חתונה ממבט ראשון: כלות מקסימות, ואיך החתנים?
  (צילום: פיפל פוטוגרפי, באדיבות גיל הפקות וקשת 12)

העונה החדשה של "חתונה ממבט ראשון" (הידועה גם בכינוי "חתונמי") בעיצומה, ועד כה שודרו שלושה פרקים בהם שודכו שלושה זוגות. אז מה חשבנו על השידוכים שנעשו עד כה?

הקונספט

הרעיון שעומד בבסיס התוכנית עתיק והגיוני, הפקת התוכנית לא המציאה אותו. עד היום ישנם מגזרים בהם גבר ואישה לא פגשים לפני שהם נישאים, או שהם נפגשים מספר מאוד מצומצם של מפגשים קצרים.

מכאן ברור לנו שכשעושים שידוך נכון – הוא יכול להצליח, גם אם בני הזוג לא נפגשו לפני כן.

(אזהרת צניעות)

הזוג הראשון – קארין ואיתמר

קארין ואיתמר (צילום: פיפל פוטוגרפי)

הפרק הראשון הוכיח למי שעוד לא הבין, שבטלוויזיה עריכה היא הכל. עריכה מסויימת יכולה לגרום לצופים להתאהב במשתתף בתוכנית ריאליטי, ויכולה באותה מידה לגרום לצופים לשנוא אותו.

קארין שניידרמן היא אישה נחמדה, שכיוונו אליה תאורה ומצלמות, הצמידו לה במאי והפקה, וביקשו ממנה לדבר מול כל עם ישראל שצופה בה על הרגשות שלה, ועל מערכות היחסים שלה. אני חושבת שניתן להבין למה היא לא מתמודדת בקלות עם הפתיחות שנדרשת ממנה.

היא קוראת לעצמה "אלזה" על שם מלכת הקרח, כי היא תופסת את עצמה כקרה. אז מה? מי פה לא תופסת את עצמה כפחות יפה ממה שהיא באמת? מי כאן לא שומעת מהסביבה שלה שהיא לא מעריכה את עצמה מספיק?

מכאן ועד ללהפוך אותה למנוכרת וחסרת רגש – המרחק גדול. העריכה של התוכנית גרמה לצופים בפרק הראשון לא לאהוב את קארין. ההשוואה הבלתי פוסקת שלה למעיין הפתוחה והקלילה, שרגילה למצלמות ולשיתוף חייה, היא צעד לא פייר.

אני מודה, בסוף הצפייה בפרק הראשון גם אני התבאסתי. חשבתי שמעיין הרבה יותר מתאימה לאיתמר, הגבר הקליל, החם והשמח. מזל שיש פרק שני.

מיד בתחילת הפרק השני הפקת התוכנית תיקנה את המעוות. הם לא טיפשים שם מאחורי הקלעים, ברור שההפקה לא מנסה לגרום לצופים לכעוס על התוכנית ולשנוא את הדמויות שבה.

קארין ואיתמר גילו שיש להם מכנה משותף גדול מאוד, והחיבור בין השניים היה מיידי. הם לוקחים את הכל בנחת, צעד אחרי צעד, כי כדי לבנות בניין חזק – צריך בסיס יציב.

בפרק השלישי קארין ואיתמר לא הוזכרו, ואני לא יכולה לחכות לפרק הבא כדי לגלות איך מערכת היחסים ביניהם מתפתחת.

הזוג השני – מעיין ועומרי

מעיין ועומרי (צילום: אלון גרובר, באדיבות גיל הפקות וקשת 12)

כמו שכבר הובן: מעיין רובין היא בחורה שובת לב. היא לא לוקחת את עצמה יותר מידי ברצינות, ובמקביל היא מרגשת מאוד. היא מצחיקה, פתוחה, כנה, והחיבור שלה לאמא שלה פשוט עושה לבכות מאהבה.

מעיין היא כוכבת רשת, ידועה בזכות דמותה "נועה פילטר". לכן המצלמה לא מרתיעה אותה, היא יודעת לדבר מולה בלי לצאת שוויצרית, ולהביא את האמת שלה. זה נעים לצפות בה כך, ואחרי שבפרק הראשון התאכזבתי שהיא לא התחתנה, חיכיתי לפרק השני בקוצר רוח כדי לגלות מי הגבר שזכה בה.

כשעומרי התחיל לדבר, מעט התבאסתי. שוב, צריך לקחת את כל מה שרואים בעירבון מוגבל, כי ברור שהעריכה וההפקה עושים פלאים בדימוי שיש לנו בראש על המשתתפים התוכנית, אבל עומרי שידר אובר ביטחון עצמי.

הוא רופא שיניים, לורד סקוטי, חושב שהוא נראה טוב מאוד. אלו המון תארים, אבל איפה התוכן? איפה האמת והרגש? לזה אני מתחברת בתור צופה.

כשיש ממה להחזיק בבן אדם, הצופים ידעו להחזיר מהדמות לבד. לא צריך לתת להם בכפית את כל התארים והיכולות המהוללות דלך. זה לא מצטלם טוב.

אבל כשראיתי את האושר של מעיין בחתונה, שהיא כן מצאה איתו חיבור, הבאסה קצת התפוגגה. אולי הכנות והרגישות העדינה שלה, יגרמו לעומרי להתאזן ולפתח איתה מערכת יחסים טובה ובריאה?

בפרק האחרון בו מוצג ירח הדבש שלהם, רואים שמעיין מצליחה לתת קצת את הטון שלה. הלוואי ועומרי ימשיך להתסכל עליב וללכת איתה את הדרך הזו יד ביד.

הזוג השלישי – מנור ובן

מנור ובן (צילום: אלון גרובר, באדיבות גיל הפקות וקשת 12)

איך אפשר שלא להתאהב במנור? איזו מקסימה, נעימה ומסבירת פנים. היא מביאה את מי שהיא, בלי להתעסק באיך שהיא יוצאת מול כל המדינה, וזה מה שהופך אותה לכזאת מושלמת.

התמימות הזאת מוציאה את הלב שלה החוצה. הרצון שלה בזוגיות אמיתית, עם כל האנרגיות והרגשות שלה, גורמות ללא מעט צופות להזדהות איתה. המקצוע שלה רק מוסיף לה נקודות, התשוקה שלה למה שהיא עושה וזה שגם בנושא הזה, היא לא מחפשת לדפוק חשבון לאף אחד, מראים כמה שהיא מהממת.

גם בן שובה לב. הוא גנן, שוב דיסוננס, בין התדמית המגדרית ה"קלאסית" למי שהוא – מה שמדגיש את הרגש שלו, ורגש זה מה שהצופים בתוכנית מחפשים.

גם בן מצליח לא להתבלבל מהמצלמה שמולו. הוא אומר את האמת שלו, לא מתבייש במי שהוא, ומראה לנו שאפשר להיות גבר אמיתי, וגם לדבר על רגשות.

עד כה – נראה שמנור ובן יוצרו אחד בשביל השני. הם ניסחו אחד לשני מכתבים דומים מאוד מבלי להיפגש לפני כן, הם רואים את המשפחה העתידית שלהם בצורה כמעט זהה, והאנרגיות שלהם משתלבות נהדר.

אני רק מקווה שכל הטוב הזה לא יכניס אותם לסיחרור, שבגללו הם יכולים לשכוח את העיקר, והוא להכיר ולבנות בסיס יציב ואמיתי למערכת יחסים.

בשורה התחתונה

העונה הזאת של חתונמי מביאה זוגות שונים מאוד אחד מהשני, לכל אחד אופי שונה והתחלה אחרת של קשר. המומחים, יעל ודני, צירפו לשורותיהם מומחית נוספת, ועדיין הקסם שלהם נשאר חזק ויציב.

אני בטוחה שאמשיך לעקוב אחרי התפתחות העונה, אבל הפקה יקרה – בבקשה אל תמשיכו בעריכה אגרסיבית או בהתערבות הפקתית מוגזמת. תנו לנו לדמיין שאנחנו באמת באגדת דיסני. בסך הכל, באמת הבאתם לנו נסיכות מושלמות.

 

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
7 תגובות - 7 דיונים מיין לפי
1
אפרופו שינאת חינםבואו...
נעמה | 20-07-2021 0:45
אפרופו שינאת חינםבואו אל תבזבזו את המעט חינם בחיינו על דבר קטן.
2
בקשר לבן הגנן...אחרי...
נעמה | 20-07-2021 1:04
בקשר לבן הגנן...אחרי שהכרנו את כרמל מעודה ועוד גננות מתעללות אתן/ם עדיין מאמינים האגדה שנשים הן היותר עדינות? לא בהכרח חמודה
3
וואו איזה נאיביות...
אבי | 20-07-2021 3:49
וואו איזה נאיביות
4
העריכה וההפקה עושות...
אורלי | 20-07-2021 8:22
העריכה וההפקה עושות פלאים, לא עושים
5
אני מתה על...
צופה נרגשת ודומעת | 20-07-2021 12:59
אני מתה על התכנית צופה בשקיקה העונה העריכה ממש מותחת וטובה
6
שלוש הכלות* ...
עברית שפה יפה | 21-07-2021 8:32
שלוש הכלות*
7
גברים כבר לא מיתחתנים כי יקחו להם את הילדים ה
יוסי | 25-07-2021 18:32
גירוש