tag: בני הזוג שהכירו במכון פוע"ה הפכו להורים - סרוגים
הורות ולידה, סרוגות , תוכן שיווקי

בני הזוג שהכירו במכון פוע"ה הפכו להורים

אורית בת 35 חוותה בעיות פוריות קשות. יערית סול מנהלת קבוצת התמיכה של מכון פוע"ה חשבה על שידוך בשבילה. פעמיים היא אמרה לא להצעה, אבל בפעם השלישית היא אמרה כן והתחתנה עם קובי ולזוג נולד ילד מתוק

author-image
בני הזוג שהכירו במכון פוע"ה הפכו להורים
  (צילום: שאטרסטוק)

במכון פוע"ה לא עוסקים רק בפוריות ורפואה, אלא גם משתדלים לסייע ולשדך בין בני זוג אותם הם מכירים דרך הליווי שהם מעניקים. זהו סיפורם של אורית וקובי, שמתוך הקושי בפוריות התחתנו וזכו ללידה של תינוק חמוד

אורית, בת ה-35 היא בחורה שחוותה אתגרי פוריות מורכבים אותן הכירה עוד בנערותה. בגיל מוקדם היא הבינה כי הסיכוי להיריון טבעי עבורה יהיה קטן מאד והמשמעות עבורה היא להיכנס להריון רק על ידי תרומת ביצית וטיפולי פוריות מורכבים.

לתרומה לחצו כאן >> 

עוד באותו נושא

כוח נשי במכון: היועצות החדשות במכון פוע"ה


4

מכון פוע"ה, העוסק בין היתר בליווי של נשים הנמצאות במצב דומה לזה של אורית, עושים זאת על ידי קבוצות תמיכה מיוחדות וייחודיות, והוא היה גם זה שהעניק לה ליווי עוד בימיה כבחורה צעירה.

"הגעתי לקבוצת התמיכה של בנות כמוני במכון פוע"ה וקיבלתי את חיי במתנה", מספרת אורית, "עד אותו יום הסתובבתי עם קושי גדול, כשאני לא מצליחה להכיל את המורכבות והמעמסה הנפשית שהייתי בה. בתוך כל המורכבות הזו, הייתה זו קבוצת התמיכה של מכון פוע"ה והמפגשים החודשיים שנתנו לי את הכוח לשמוח במה שאני, לקבל ולאהוב את עצמי, ובעצם לקבל חיים מחדש".

יו"ר מכון פוע"ה הרב מנחם בורשטיין (באדיבות מכון פוע"ה)

בפעם השלישית היא אמרה כן

מתוך המורכבות הרפואית שלה, נולד לה גם השידוך שבעקבותיו הגיעה החתונה. "הכרתי את אורית דרך קבוצת התמיכה אליה הצטרפה והצעתי לה שידוך" מספרת יערית סול מנהלת קבוצת התמיכה של מכון פוע"ה, "במקביל, הכרתי בחור נפלא, מיוחד ואיכותי, שהיה נראה לי שיכול מאד להתאים לאורית, רק שאצלו הבעיה הגנטית גלויה לעין, דבר שאצלה ממש לא". לאחר שנפגשו השניים, אורית סיפרה ליערית שהמראה של קובי הפריע לה והיא סירבה להמשיך בקשר.
לתרומה לחצו כאן >>

"במהלך השנים הצעתי לה בחורים נוספים, אך מסיבות שונות הדבר לא התאים. לאחר מספר שנים הצעתי לה שוב את השידוך הראשון אולם ההורים שלה סירבו בכלל לשמוע" מספרת יערית.

"שנה לאחר מכן, העזתי והצעתי שוב, בפעם השלישית. קובי נראה לי הבחור המושלם עבורה, והמחשבות עליהם לא יצאו לי מהראש".

לאחר שכנועים רבים אורית הסכימה להיפגש שוב, ולאחר שש וחצי שנים מאותה פגישה ראשונה הם התארסו.

"אין לי שום מילים לתאר את הכרת הטוב כלפייך" היא כתבה ליערית לאחר החתונה המרגשת, "איך שוב את היית השליחה לתת לי עוד חלק כל כך גדול של חיים".

בחודשים שלאחר מכן הגיעו קובי ואורית למכון פוע"ה, הפעם כזוג, על מנת להתייעץ ולקבל הנחיות איך הכי כדאי להתקדם בהליך הרפואי ולזכות להריון. בליווי קרוב ורציף של אחד מרבני מכון פוע"ה ויחד עם בכירי הרופאים בארץ, וכמובן עם קשר קרוב ליערית, זכו בני הזוג לאחר מספר סבבי טיפולים להריון תקין וללידה של ילד מתוק.

"אומרים שפעם שלישית גלידה. במקרה שלי עם מכון פוע"ה, זה פעם שלישית חיים" סיכמה אורית בחיוך.

לתרומה לחצו כאן >> 

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו