אחרי התנגדות הכנסת: זה הזמן לעזור לנפגעי מירון - סרוגים
חדשות חרדים , תוכן שיווקי

אחרי התנגדות הכנסת: זה הזמן לעזור לנפגעי מירון

לאחר שהממשלה החליטה לדחות את חוק הפיצויים למשפחות הרוגי מרון, ב"קופת העיר" קוראים לציבור לתרום ככל יכולתם ולעזור במקום זאת: "נשיב אנו את התשובה היהודית הראויה"

author-image
אחרי התנגדות הכנסת: זה הזמן לעזור לנפגעי מירון
  (צילום: דוד כהן\פלאש 90)

גם אם עברו כבר חודשיים, שום נפש יהודית לא מצליחה להתאושש מהאסון הנורא במירון – ובוודאי המשפחות עצמם, שמבחינה מסויימת הקושי הולך וגובר עבורם. אם בשבועות הראשונים עטפו אותם כולם בעזרה ובתמיכה, הרי ככל שהזמן נוקף, התמיכה פוחתת, וכאן 'קופת העיר' מבקשת את העזרה שוב.

לתרומות לחצו כאן

לנוכח החלטת הממשלה לדחות את החוק לפיצויי המשפחות, הארגון קורא לציבור לתרום ככל יכולתם כדי לקדם את המשפחות. בדבריהם קראו לציבור: "נשיב אנו את התשובה היהודית הראויה, נוסיף עוד תרומה עוד תמיכה למשפחות הגיבורות האלו!".

לתרומות לחצו כאן

"החוק נפל כש- 59 חברי כנסת התנגדו מול 55 שתמכו, אבל רוחו של עם ישראל לא נופלת לעולם" נמסר מהארגון. "הלכידות, הערבות ההדדית תמיד יודעת לנצח. הצרכים המרובים המיועדים לכל משפחות היתומים וצרכי הפצועים, דורשים עדיין היענות נוספת מהציבור הרחום".

עוד באותו נושא

תורמים לזכות האב: 12 יתומים זקוקים לעזרתכם

"נזכור ולא נשכח: ככל אנו מתרחקים ממועד האסון, הרי שהפצעים אצל המשפחות הכאובות נשארים פתוחים ומייסרים" סיכמו. "זו הזמן לחכמי הלב, להשתדל מעל היכולת כדי לתמוך בהם ולעודדם. מוסיפים עכשיו תרומה ותמיכה למשפחות אסון מירון!!".

לתרומות לחצו כאן

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
תגובה אחת מיין לפי
1
הכנסת התנגדה כי...
אשמים משלמים | 18-07-2021 12:31
הכנסת התנגדה כי אז היו אשמים מהכנסת אם יש פיצוי שאלה הם דרעי ליצמן וטוחנה בראשם שר המשטרה