גלעד קריב| צילום: גלעד קריב ומשה ארבל (צילום: ערוץ כנסת)
חבר הכנסת הרפורמי גלעד קריב ממפלגת 'העבודה' אמר בוועדת חוקה כי "אני עומד מאחורי ההתנגדות להסתייגות למנות רב רפורמי לרב ראשי, מכיוון שאנחנו לא מאמינים בצורך ברבנות ראשית". בתגובה לדבריו השיבו לו חברי הכנסת של ש"ס: "אתם לא מאמינים. נקודה". צפו
עוד באותו נושא
גלעד קריב ליועמ"ש: בדוק את הדיווח על גריסת המסמכיםגיא עזרא

תגובות
חצוף ורשע..קח את הרבאי הרפורמי שלך יחד איתך ותעופו מארץ הקודש שבה רוב היהודים הדתיים והפחות דתיים הינם אורטודקסים..