פייגלין נפצע בתאונת אופניים: פונה בהכרה לבית חולים - סרוגים

פייגלין נפצע בתאונת אופניים: פונה בהכרה לבית חולים

חבר הכנסת משה פייגלין נפצע הבוקר בעת שרכב על אופניו בשבילי השומרון. פונה בהכרה לבית החולים בילינסון שם הוא נבדק עם חשש לשבר בעצם הבריח

author-image
פייגלין נפצע בתאונת אופניים: פונה בהכרה לבית חולים
  חשד לשבר בכתף. פייגלין (פלאש90)

ח"כ משה פייגלין (הליכוד) נפצע הבוקר (א') בתאונת אופניים בשבילי השומרון.

פייגלין יצא הבוקר כדרכו לרכיבה ספורטיבית בשבילי השומרון, ונפל בעת הרכיבה בתוך תוואי אחד הנחלים וספג מכה חזקה בכתף. הוא הצליח ליצור קשר עם כוחות ההצלה, ורכב הבטחון של הישוב המותאם לתנאי שטח (4X4), הוציא אותו אל הכביש שם פינה אותו אמבולנס לבית החולים בילינסון.

בבית החולים נמצא פייגלין בבדיקות ראשונות, כשהוא בהכרה והחשד המיידי הוא לשבירת עצם הבריח. הרופאים מבקשים לוודא כי לא נגרמו פגיעות נוספות.

עוזרו של פייגלין, שי מלכה, סיפר ל'סרוגים' כי הוא מרגיש טוב, אם כי קצת כאוב. "הוא מקבל משככי כאבים, וכעת בודקים שאין משהו מעבר לשבר בכתף".

לדבריו, ברכיבה אתגרית קורה שנופלים מדי פעם, ולפעמים זה נגמר בצורה קצת פחות טובה כמו הבוקר.

סרטון בו נראה פייגלין במסע אופניים למען יונתן פולארד

עדכון

מבית החולים עדכן פייגלין על מצבו: "כבכל בוקר, יצאתי היום לרכב על אופני בהרי השומרון. לצערי, במהלך הרכיבה מעדתי ונחבלתי בכתף. פוניתי לבילינסון והתבבר ששברתי את עצם הבריח. מצבי הכללי טוב ברוך השם ואני מקווה שזו תהיה כפרת עוונות. תודה לכל המתעניינים והדואגים. מבטיח לעדכן בהמשך."

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
4 תגובות - 4 דיונים מיין לפי
1
איש יקר,אהוב וחשוב רפואה שלמה במהרה...
אדם | 20-10-2013 10:12
2
צריכים אותך כראש ממשלה!!
רפואה שלמה | 20-10-2013 14:20
3
שילעס גרס בהכשר עטרה או בד"ץ להרגעה
צריך גרס בהכשר | 20-10-2013 16:43
4
לא לעלות למקום בית המקדש
| 20-10-2013 16:47
תַּחַת שָׁלוֹשׁ רָגְזָה אֶרֶץ, וְתַחַת אַרְבַּע לֹא תוּכַל שְׂאֵת: תַּחַת עֶבֶד כִּי יִמְלוֹךְ, וְנָבָל כִּי יִשְׂבַּע לָחֶם; לא עת לצחוק ח"ו, המשיח כבר בפתח אבל אנחנו כולנו צריכים לשוב בתשובה, לשם יתברך שמו, ולא לישון. אך ורק - ותשובה ותפלה וצדקה מעבירים את רוע הגזירה. נא לשפר הצניעות מיד!!!. המביט לארץ ותרעד – בארבעת ימים האחרונים הורגשו שלושה רעידות אדמה בצפון. כנראה שהקב”ה כועס ובוכה על עמ”י ועל ההתנהגות שלהם? ועל הצניעות שלנו!!! הוא מרעיד את הארץ כדי שנתעורר בתשובה שלמה מהר. בקיצור - רק תשובה וה' יחוס עלינו. וכן אומר לנו דוד המלך ע"ה (עליו השלום והברכה ) והוא (השם) רחום יכפר עוון ולא ישחית, וְהִרבה להשיב אפו ולא יעיר כל חמתו (תהילים,מזמור ע"ח,פסוק ל"ח).