"הוא הקורבן השלישי בפרעות שעושים מעמנו" - סרוגים

"הוא הקורבן השלישי בפרעות שעושים מעמנו"

כשבוע לאחר שנפטר מפצעיו לאחר שנפגע ע"י 2 פורעים רכובים על אופניים חשמליים, נערכה היום (א') עצרת לזכרו של דסטאו ביסט, בהשתתפות חברי כנסת ואישי ציבור

author-image
"הוא הקורבן השלישי בפרעות שעושים מעמנו"
  (קרדיט: יעל גולדשטיין)

בשעה זו מתחילה העצרת לזכרו של דסטאו ביסט ז"ל במקום הרצח ליד הקניון ברמלה. בעצרת השתתפו חברי כנסת ואישי ציבור, ביניהם חברי הכנסת פנינה תמנו שאטה ועמיחי שיקלי.

עוד באותו נושא

לפיד ברומא: "לישראל יש השגות על הסכם הגרעין"


11

כזכור לפני כחודש דסטאו נדרס ע"י שני פורעים ערבים שפגעו בו בעוצמה רבה ע"י אופנים חשמליים במרכז רמלה, ניסו לדרוס זוג נוסף ללא הצלחה ופתחו במנוסה. הם הותירו אותו מדמם. הוא פונה במצב קשה לבית החולים ובשבוע שעבר, לאחר מאבק הוא נפטר מפצעיו. למרות מצלמות אבטחה במקום, ולאחר חודש ימים מהאירוע טרם נעצרו חשודים במעשה ע"י משטרת ישראל.

"האמת שקשה לי לעמוד כאן. אילולא המאמצים של המשפחה כניראה שהאירוע הזה, בצער רב אני אומרת, לא היה מגיע לנבחרי הציבור", אומרת בכאב חברת הכנסת תמנו-שאטה.

"דסטאו הוא הקורבן השלישי בפרעות שעושים מעמנו בחודשים האחרונים. המקרה הזה לא יישאר יתום למאבקה של המשפחה. אני כאן לוודא שיימוצא הדין והרוצחים בני העוולה יתפסו במהרה וכולנו נהיה עדים שהם משלמים את הדין".

קרדיט: (יעל גולדשטיין)

 

"אירועים שהם בבחינת סדק בחומה שנובע מאי תפקוד של המשטרה בגל האלימות הזה", אמר בתקיפות חבר הכנסת שיקלי.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
4 תגובות - 4 דיונים מיין לפי
1
לא יהודים סתם...
מולא עיתונאי פובלציסט מאתיופיה | 28-06-2021 7:11
לא יהודים סתם חולירות כמוך אתיופים לא יהודים,אתם סתם ניטפלים כמו טפילים על העם היהודי,אתם לא יהודים, אין לכם ביכלל זיקה לעם היהודי,לא ראיתי רב של אשכנזי אחד שמחתן אתיופים,ולא ראיתי רב מחבד שמחתן אתיופים,וגם הרבנים האחרים נימנעים מלתת אישור לחתונה של אתיופים,טפילם לא יהודים צריכים לחזור חזרה לאפריקה,ולהמתין עד שיבוא הגואל והוא יאסוף את שארית ישראל,
2
תגובה מבישה ביותר,...
אפרתית | 29-06-2021 6:31
תגובה מבישה ביותר, מי אתה שתצא נגד גדול הדור הרב עובדיה יוסף זצ''ל?! הוא פסק שהם יהודים לכל דבר!!! עכשיו כשנרצחו כיהודים אתה מוציא אותם מעם ישראל?! אתה שוטף לג'יהאד של ערביי ישראל.
3
מי אתה בכלל...
שיראל | 29-06-2021 9:53
מי אתה בכלל שתחליט מי יהודי ומי לא מה את בכלל מתעסק בבריאה של השם. כל אחד נהיה לי רב ומביע את הדעה שלו לפני שאתה שופט אחרים תשפוט את עצמך ספק אם אתה יהודי שאין לך טיפה רחמים נרצח בנאדם וזה מה שאתה כותב.. אם היו רוצחים משהו מהמשפחה שלך והיו כותבים את מה שכתבת בלי רחמים על המשפחה.. תבדוק את הזהות שלך כי נירא לי שאתה לא יהודי כי יהודים הם רחמנים... יבוא משיח ותהיה בושה כזאת גדולה שכל אחד שחשב שהוא צדיק.. וכל מי שנתנו לו כבוד בשמיים הוא כלום ושום דבר. וזה מה שאומרים העליונים בתחתונים.. וכל מי שזלזל בעדה שלמה שזה הבריאה של השם כמוך שמזלזל וחושב שאתה איזה באבאאאאאא.. וחולק על גדולי ישראל.. אתה תראה שיבוא משיח שהם עוד היו העליונים ואתה תתן את הדין על זה שאין לך רחמים על בנאדם שנרצח...
4
השמאלנים מתים על...
יעקב יח | 02-07-2021 18:27
השמאלנים מתים על הערבים. שהארץ תבלע את כל שונאי היהודים.אכיר