סופר דורש: לקיים דיון דחוף על "הקונסוליה הפלסטינית" - סרוגים

סופר דורש: לקיים דיון דחוף על "הקונסוליה הפלסטינית"

ח"כ אופיר סופר שיגר מכתב ליו"ר ועדת חוץ וביטחון, רם בן ברק, בבקשה לקיים דיון בנושא הקמת קונסוליה אמריקאית במזרח ירושלים שתשמש כקונסוליה פלסטינית

author-image
סופר דורש: לקיים דיון דחוף על "הקונסוליה הפלסטינית"
  צילום: דוברות הכנסת

ח״כ אופיר סופר פנה היום (חמישי) ליו״ר ועדת החוץ והביטחון, ח״כ רם בן ברק, בבקשה לקיים דיון דחוף בנוגע לדיווחים על הכוונה לפתוח מחדש את הקונסוליה האמריקאית בירושלים שתשמש את כ״קונסוליה פלסטינית״.

עוד באותו נושא

סמוטריץ': "חלוקת ירושלים – במשמרת של בנט"


3

סופר החתים שליש מחברי הוועדה על דרישתו לקיים דיון בנושא הקונסוליה. כאשר יו"ר הוועדה מקבל בקשה חתומה על ידי שליש חברי הוועדה – הוא מחוייב לקיים את הדיון. על המכתב חתומים חברי הכנסת אבי דיכטר, ניר ברקת, איתמר בן גביר, שלמה קרעי, ישראל אייכלר ומיכאל מלכיאלי.

"מדיווחים שונים עולה שמתקיים שיח בין ממשלת ישראל לבין הממשל האמריקאי בדבר הקמת קונסוליה אמריקאית במזרח ירושלים לציבור הערבי שתוגדר כקונסוליה פלסטינית", פתח ח"כ סופר את מכתבו לבן ברק.

סופר דרש לקבוע דיון של ועדת חוץ וביטחון בנושא וכתב: "מתוקף החלטתו של הנשיא טראמפ על הכרה אמריקאית בירושלים, הממשל האמריקאי מנוע חוקית להקים קונסוליה במזרח ירושלים אלא אם כן יתקבל אישור ממשלת ישראל. למיטב הבנתי ממשלת ישראל שוקלת בחיוב את בקשת הממשל האמריקאי ובכך למעשה מחלקת את ירושלים ומכירה בירושלים כבירת מדינה פלסטינית. ברצוני לבקש ממך אדוני היו"ר לקיים דיון בהקדם בנושא על פי תקנה 111 (ה)".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
2 תגובות - 2 דיונים מיין לפי
1
ממשלת בנט - זה שמאל קיצוני ואנטי-ציוני
אורן | 24-06-2021 15:00
כמה צפוי שבנט, סער, שקד ואלקין מוכירם את ישראל עבור כיסא ותקשורת אוהדת. זו השחיתות האמיתית. לא התיק 4000 התפור. תקורת אוהדת וכיסא תמורת ארץ ישראל וטובת המדינה
2
עד שנת 2019...
יובל | 17-07-2021 15:31
עד שנת 2019 !! הייתה קונסוליה אמריקאית במזרח ירושלים שנתנה שירותים רק לפלסטינים, היות והייתה שגרירות בתל אביב. אחרי שפתחו שגרירות חדשה בירושלים וישראל העלתה קשיים כדי לתת לפלסטינים גישה, אז רוצים לפתוח את הקונסוליה הוותיקה מחדש. למה כל הכתבות פה מחסירות מידע? יש לכם בעיה עם האמת?