ח"כ דודי אמסלם רשם לעצמו תרגיל נאה, כשבדיון במליאת הכנסת, ציטט מדבריו של יו"ר הכנסת מיקי לוי מדיון בכנסת הקודמת על החוק הנורווגי: "חבורה של נוכלים, אפסים. איזה חרפה אתם מביאים על הבית. אתם חרפה ובושה. אין לכם אלוהים".
בכנסת הקודמת יש עתיד, מרצ והעבודה התנגדו לחוק הנורבגי, ואילו בכנסת הנוכחית, הם משתמשות בו כדי להכניס ח"כים נוספים לקואליציה.
עוד באותו נושא
מיקי לוי נסער: "חבורה של נוכלים, אתם אפסים". צפועטרה גרמן


דודי אמסלם מיקי לוי ערוץ כנסת| צילום: דודי אמסלם נגד יו"ר הכנסת הנוכחי מיקי לוי, ארכיון (מתוך ערוץ כנסת)
מיקי לוי הגיב כי הדברים לא נאמרו במליאת הכנסת, אלא בוועדת הכנסת, אבל אמסלם לא התרשם.
תגובות
איזה השם אתה מאמין?אולי מוחמד,אולי ימח שמו וזיכרו,השם של היהודים שונא שקרנים,שונא הונאת דברים,כמו שאמרת הגמרא גדולה הונאת דברים יותר, מגילוי עריות עבודה זרה,אתה צריך לעשות תשובה,בקרוב יהיה בירור לגבי האמונה שלך ושל הסרוגים כמוך,השם יכרית כל מי שמישתמש בשמו לעבודה זרה כמוך,כל הגוש הזה לא יחזיק מים,בקרוב כולם כולל אותך מושמדים כמו קורח ועדתו, ובא לציון גואל,אתה לא שייך לכאן, אתה סתם יצור שבדרך להכחדה עים יצורים כמוך,