בליכוד יצביעו היום על חלוקת התפקידים במפלגה - סרוגים

בליכוד יצביעו היום על חלוקת התפקידים במפלגה

מפלגת הליכוד תתכנס היום לישיבת סיעה במסגרתה תתקיים הצבעה גלויה על תפקיד יו"ר הסיעה ומרכז האופוזיציה. המתמודדים: יריב לוין מול גילה גמליאל

author-image
בליכוד יצביעו היום על חלוקת התפקידים במפלגה
  צילום: סרוגים

מפלגת הליכוד תתכנס היום בשעה 15:00 לישיבת סיעה במצודת זאב. במסגרת ישיבת הסיעה, בליכוד יערכו הצבעה גלויה על תפקיד יו"ר הסיעה שיכהן גם בתפקיד מרכז האופוזיציה.

עוד באותו נושא

ח"כ מרע"מ משגר איום לעבר בנט ולפיד


105

על פי חוקת הליכוד, כדי לקיים הצבעה חשאית צריך לאסוף חתימה של שלושה חברים להצבעה שכזו.

בהודעה שנשלחה היום לחברי הליכוד נכתב: חברי וחברות הסיעה היקרים. בע״ה תערך היום הצבעה לבחירת יו״ר הסיעה בלבד בהצבעה גלויה. במידה ויש מי שרוצה לקיים את ההצבעה הנ״ל באופן חשאי יש להעביר אליי 3 חתימות של חברי הסיעה עד לשעה 13:00 על מנת שנוכל להיערך בהתאם. בע״ה נתראה בישיבת הסיעה במצודה בשעה 15:00.

המועמד המוביל לתפקיד הוא יריב לוין, אך גם ח"כ גילה גמליאל מתמודד עליו. תפקידו של מרכז האופוזיציה הוא לשמור על אחדות בין כל מפלגות גוש הימין ולכנן מהלכים פרלמנטריים חכמים ויעילים להפלת הממשלה.

אין ספק כי יריב לוין אשר שימש כאיש סודו של נתניהו בכל המהלכים הפוליטיים של השנים האחרונות הוא המועמד המתאים ביותר. כמו כן, לוין נמצא בקשר טוב עם המפלגות החרדיות והציונות הדתית.

בתוך כך, נתניהו מעוניין להגיע גם להסכמות בנושא חלוקת הוועדות.  הליכוד צפוי לקבל את הוועדה לביקורת המדינה ואת ועדת המדע. חברי הכנסת קרעי וזוהר מתמודדים על ראשות ועדת ביקורת המדינה שכן כל מי שכיהן בשנתיים האחרונות בתפקיד שר לא יכול לשמש יו"ר הוועדה.

רבים מן השרים לשעבר בליכוד לטושים את עיניהם לכהן בוועדת חוץ וביטחון זאת כדי להרוויח את ההילה הביטחונית והיוקרה סביבם. וועדה נחשקת נוספת היא וועדת הכספים.

כאמור, נתניהו רוצה להגיע להסכמות בישיבת הסיעה על חלוקת התפקידים.

 

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
תגובה אחת מיין לפי
1
מעניין לדעת מה...
אליטה לבנה | 17-06-2021 13:08
מעניין לדעת מה יקבלו האשכנזים ומה יקבלו המזרחים