אתר הבית של המגזר הדתי
דואר אדום
זמני היום

הרב חיים נבון: כיפתו של ראש הממשלה לא מנחמת אותי

הרב חיים נבון לקראת השבעת ממשלת בנט-לפיד: "שום מיתר בלבי לא נד לנוכח האפשרות של ראש ממשלה שהיה במחנה סיירים של בני עקיבא"

הרב חיים נבון: כיפתו של ראש הממשלה לא מנחמת אותי
  (צילום: ללא קרדיט)

הרב חיים נבון מתייחס לאלו המצדדים בהקמת ממשלת בנט – לפיד בטענה שלראשונה במדינת ישראל יהיה ראש ממשלה חובש כיפה סרוגה, ואומר כי הדרך בה הוקמה הממשלה מאפילה על הנתון הזה.

עוד באותו נושא

השבעת הממשלה ה-36: איך צפוי להיראות היום?


29

"ראש ממשלה עם כיפה לא עושה לי את זה", כתב הרב נבון. "כל פוליטיקת הזהויות הזו לא מדברת אליי, ושום מיתר בלבי לא נד לנוכח האפשרות של ראש ממשלה שהיה במחנה סיירים של בני עקיבא. מה שכן, הייתי מאוד רוצה לראות ראש ממשלה שפועל לאור ערכי הציונות הדתית".

הרב נבון הוסיף כי "האופן שבו הממשלה הזו קמה, תוך הונאת חלק גדול ממצביעי 'ימינה', רחוק מאוד מערכי הציונות הדתית, ובעצם – מערכים בכלל. המכנה המשותף היחיד של הקואליציה הצרה הזו הוא שנאת נתניהו, והיא רחוקה מאוד מהמיתוג של 'ממשלת אחדות', כאשר לא שותפים לה הליכוד, 'הציונות הדתית' והחרדים".

(צילום: ערוץ הכנסת)

"הקואליציה הצרה הזו מעוררת חששות רבים, עם המקום הדומיננטי שיש בה לשמאל שעבר תהליך רדיקליזציה קיצוני – מפלגת העבודה של מרב מיכאלי היא ממש לא מפא"י של בן גוריון – ועם ההסתמכות על התנועה האיסלאמית, שתקשה מאוד על הממשלה לנקוט צעדים ביטחוניים נחוצים בשעת הצורך".

"ההסכמים הקואליציוניים שהתפרסמו כוללים צעדים מסוכנים מאוד בכמה מישורים. כיפתו של ראש הממשלה לא מנחמת אותי לנוכח הדאגות הללו".

"לצד זאת", כותב הרב נבון, "מרגע שתקום הממשלה אאחל לה הצלחה ולא כישלון. יש לנו רק מדינה אחת ורק ממשלה אחת, וכישלונה הוא כישלוננו. הלוואי שראש הממשלה המיועד, נפתלי בנט, יצליח למרות הכול וכנגד כל הסיכויים לקדם את הכלכלה והביטחון, לעשות סדר במערכת המשפט, לבלום את יוזמות השמאל הקיצוני, ולהתמודד עם האיום הקשה שחשף המרד הערבי. לאור מבנה הקואליציה, כל זה נראה מאוד לא סביר, אבל נסים קורים לפעמים, והלוואי שיקרו גם כאן".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
62 תגובות - 32 דיונים מיין לפי
1
לא מבית המדרש...
זלמן | 13-06-2021 9:00
לא מבית המדרש של הרב נבון, ומסכים מאוד עם מה שהוא חושב וכותב. לדעתי הרב נבון הוא אחד הקולות שיכול לייצג חלק גדול מהציבור הדתי לאומי ובפרט בסוגיות אלו.
בנט טינופת מטונפת ימחשימוייניק
בנט טינופת מטונפת | 20-06-2021 17:40
בנט טינופת מטונפת ימחשימוייניק
הר' נבון אתה מתחמק מהקביעה כי בנט רפורמי?
טפו איכסה בנט טפו | 20-06-2021 17:38
זו לא כיפה, זו כיפה אדומה. זו מטפחת רפורמית. פשוט מכסה על פרונקל שיש לרפורמי בנט על הקרחת.......
אכן, הפר...
זקלין כריסטופר | 15-06-2021 7:18
אכן, הפר הבטחה מפורשת וכתובה. אך, בוגד?! ימים יגידו. עשה תחבולות. רימה את הבוחרים? https://www.srugim.co.il/571144-הרב-חיים-נבון-כיפתו-של-ראש-הממשלה-לא-מנ מחילה, אבל אני הקטן, אולי לא ממש מבין את דברי הרב. מה העניין של כיפה?! הרי תמיד אומרים בודקים אותו בציציותיו. כיפה, גם לאפיפיור יש, וגם לחלק מהכמרים וגם לחכמי דת מוסלמים ועוד. זה לא בהכרח מעיד על יהדות ולעתים אף להיפך, נגד יהדות. וגם לא מעיד על ציונות. ומדוע הרב עושה שימוש בביטוי ציונות דתית?! מה הדבר הזה?! אמרת ציונות דתית הוה אומר שיש גם ציונות חילונית והרי אין דבר כזה. לא יותר שימוש בביטוי ציונות דתית. זה כאילו יש ציונות חילונית. אין דבר כזה. או שאתה ציוני, או שאתה לא. רחם נא ה' אלוקינו: על ישראל עמך ועל ירושלים עירך ועל (הר) ציון משכן כבודך ציון =המשכן או מקום המשכן בבית המקדש=קודש הקודשים ציוני=רק מי שמייחל לשוב השכינה לציון. ישראלי=רק מי שמזרע ישראל משני הוריו, ללא תלות במקום הלידה, המגורים וסוג האזרחות יהודי=רק מי שמשתייך לצאצאי אנשי מלכות יהודה, לרבות גרי צדק שהתגיירו במסגרת מלכות יהודה. ולגבי התנהלות ימינה בממשלה החדשה, אין ספק שהם יחתרו להתנהלות ימנית של הממשלה הרבה יותר מאשר ממשלת הליכוד ועוד. הם הרי חוששים שרבים מהבוחרים ייעלמו להם וגם המפלגה שלהם תיעלם. וכדי שזה לא יקרה ואפילו להיפך, שהמפלגה תתחזק ותגדל, מוכרח שהם יצאו מגידרם להציג קבלות ולהוכיח שבמבחן התוצאה, הממשלה החדשה , בגין פעילות ימינה עם עזרת תקוה חדשה של סער, בסופו של דבר הצליחה להיות הרבה יותר ימנית ועל ידי כך גם הביאו את המפלגה הערבית דומיננטית להתיישר במידה רבה להכרה במדינה כמדינה יהודית ואף ליהדות המדינה וריבונות היהודים במדינה, דבר שאין סיכוי לימין לעשות. דהיינו רק הימין יכול למסור שטחים מנחלות אבותינו, ורק השמאל יכול להביא את הערבים (ואת השמאל) להכרה בריבונות היהודים בארץ ישראל ויהדות המדינה. השמאל, כדי להישאר בשילטון ייאלץ לקבל את התכתיבים של ימינה. הנה דבר שלא היינו יכולים לחלום עליו, כשם שלא היינו יכולים לחלום על הקמת מדינת ישראל לפני מלחמות העולם והשואה. לא היינו יכולים להבין ולדמיין שהאירועים הגדולים הללו יקרו, ולא זו בלבד אלא אף שתוצאתם היא בין היתר גם הקמת מדינת ישראל והאפשרות לשיבת עם ישראל לארצו לאחר 1878 (כמעט 2000) שנות גלות. הכל בידי שמיים, ואנו כבני אדם לא תמיד מסוגלים להבין זאת מראש. מעז יצא מתוק. הכל בידי שמים חוץ מיראת שמים ...כל דעביד רחמנא, לטב... היינו: כל מאן דעביד רחמנא, לטב עביד. פירוש: כל מה שעושה הקבה, עושה לטובה. הכל לטובה. בעה.
https://www.srugim.co.il/571144-הרב-חיים-נבון-כיפתו-של-ראש-הממשלה-לא-מנ מחילה, אבל...
זקלין כריסטופר | 15-06-2021 7:13
https://www.srugim.co.il/571144-הרב-חיים-נבון-כיפתו-של-ראש-הממשלה-לא-מנ מחילה, אבל אני הקטן, אולי לא ממש מבין את דברי הרב. מה העניין של כיפה?! הרי תמיד אומרים בודקים אותו בציציותיו. כיפה, גם לאפיפיור יש, וגם לחלק מהכמרים וגם לחכמי דת מוסלמים ועוד. זה לא בהכרח מעיד על יהדות ולעתים אף להיפך, נגד יהדות. וגם לא מעיד על ציונות. ומדוע הרב עושה שימוש בביטוי ציונות דתית?! מה הדבר הזה?! אמרת ציונות דתית הוה אומר שיש גם ציונות חילונית והרי אין דבר כזה. לא יותר שימוש בביטוי ציונות דתית. זה כאילו יש ציונות חילונית. אין דבר כזה. או שאתה ציוני, או שאתה לא. רחם נא ה' אלוקינו: על ישראל עמך ועל ירושלים עירך ועל (הר) ציון משכן כבודך ציון =המשכן או מקום המשכן בבית המקדש=קודש הקודשים ציוני=רק מי שמייחל לשוב השכינה לציון. ישראלי=רק מי שמזרע ישראל משני הוריו, ללא תלות במקום הלידה, המגורים וסוג האזרחות יהודי=רק מי שמשתייך לצאצאי אנשי מלכות יהודה, לרבות גרי צדק שהתגיירו במסגרת מלכות יהודה. ולגבי התנהלות ימינה בממשלה החדשה, אין ספק שהם יחתרו להתנהלות ימנית של הממשלה הרבה יותר מאשר ממשלת הליכוד ועוד. הם הרי חוששים שרבים מהבוחרים ייעלמו להם וגם המפלגה שלהם תיעלם. וכדי שזה לא יקרה ואפילו להיפך, שהמפלגה תתחזק ותגדל, מוכרח שהם יצאו מגידרם להציג קבלות ולהוכיח שבמבחן התוצאה, הממשלה החדשה , בגין פעילות ימינה עם עזרת תקוה חדשה של סער, בסופו של דבר הצליחה להיות הרבה יותר ימנית ועל ידי כך גם הביאו את המפלגה הערבית דומיננטית להתיישר במידה רבה להכרה במדינה כמדינה יהודית ואף ליהדות המדינה וריבונות היהודים במדינה, דבר שאין סיכוי לימין לעשות. דהיינו רק הימין יכול למסור שטחים מנחלות אבותינו, ורק השמאל יכול להביא את הערבים (ואת השמאל) להכרה בריבונות היהודים בארץ ישראל ויהדות המדינה. השמאל, כדי להישאר בשילטון ייאלץ לקבל את התכתיבים של ימינה. הנה דבר שלא היינו יכולים לחלום עליו, כשם שלא היינו יכולים לחלום על הקמת מדינת ישראל לפני מלחמות העולם והשואה. לא היינו יכולים להבין ולדמיין שהאירועים הגדולים הללו יקרו, ולא זו בלבד אלא אף שתוצאתם היא בין היתר גם הקמת מדינת ישראל והאפשרות לשיבת עם ישראל לארצו לאחר 1878 (כמעט 2000) שנות גלות. הכל בידי שמיים, ואנו כבני אדם לא תמיד מסוגלים להבין זאת מראש. מעז יצא מתוק. הכל בידי שמים חוץ מיראת שמים ...כל דעביד רחמנא, לטב... היינו: כל מאן דעביד רחמנא, לטב עביד. פירוש: כל מה שעושה הקבה, עושה לטובה. הכל לטובה. בעה.
ושמח על כך
הצבעתי ימינה | 14-06-2021 21:40
חיים נבון שכח מה זה להיות יהודי השמרנות האידאולוגית שלו חירפנה אותו מעדיף לחזק את החרדים שהפכו את דת ישראל למכונה משומנת של דאגה לאינטרסים קהילתיים צרים מעדיף את בנימין נתניהו - הנהנתן דרעי ליצמן וגפני -המושחתים אנחנו אולי נהייה מיעוט בבחירות הבאות אבל נמשיך לתמוך באנשים ישרים כמו בנט ושקד ולא בסמוטריץ -המשפטן על חשבון ההסדר
בעזה מי שנחשד...
מזעזע | 13-06-2021 23:28
בעזה מי שנחשד כבוגד קושרים אותו בחבל או שרשרת לאופנוע ונוסעים לראווה בכל עזה למען יראו ויראו. את זה ראינו בטלוויזיה.
גם בעזה...
בנט בוגד | 13-06-2021 18:25
גם בעזה אין לו מקום של בוגד
לבנט הנבל, עיין היטב להלן
בנט הרפורמי - לעזה | 13-06-2021 13:38
לְנַפְתָּלִי אֲחִי-רַע בְּנֵט - --וְלַמַּלְשִׁינִים אַל תְּהִי תִקְוָה. וְכָל הָרִשְׁעָה עִדִּית סִילְמָן מִשְּׂמֹאל כְּרֶגַע תֹּאבֵד. וְכָל אוֹיְבֵי עַמְּךָ מְהֵרָה יִכָּרֵתוּ. וְהַזֵדִים מְהֵרָה תְעַקֵּר וּתְשַׁבֵּר וּתְמַגֵּר וְתַכְנִיעַ בִּמְהֵרָה בְיָמֵינוּ. בָּרוּךְ אַתָּה יְדֹוָד. שׁוֹבֵר אוֹיְבִים וּמַכְנִיעַ זֵדִים
2
זה פשוט נתינת פרס הכי גדול לשמאל
רון | 13-06-2021 9:06
זה לא רק הונאה. כל כך הרבה סרטונים יצאו שכל סרטון יותר מפחיד אותך מגודל השקר אלה הבעיה זה נתינת פרס לשמאל על חשבון חצי עם שלך. אי אפשר להגדיר את זה כל אחד יגדיר איך שהוא רוצה....
3
איך אנחנו כחובשי כיפה יכולים לתת לדבר כזה לקר
רוני | 13-06-2021 9:18
מה זה הדרך לשקר בצורה כזאת חדה
4
בנט גנב את "תכנית סינגפור"
חשוף לתביעות נוספות | 13-06-2021 9:27
גם האקזיט נעשה בזכות הכסף של הסבתא של השותף שהסתבר כהלבנת הון במיליונים וההורים של השותף יבו במאסר. גנב סדרתי - למה בנט יצא נקי?
https://www.srugim.co.il/571144-הרב-חיים-נבון-כיפתו-של-ראש-הממשלה-לא-מנ מחילה, אבל...
זקלין כריסטופר | 15-06-2021 7:12
https://www.srugim.co.il/571144-הרב-חיים-נבון-כיפתו-של-ראש-הממשלה-לא-מנ מחילה, אבל אני הקטן, אולי לא ממש מבין את דברי הרב. מה העניין של כיפה?! הרי תמיד אומרים בודקים אותו בציציותיו. כיפה, גם לאפיפיור יש, וגם לחלק מהכמרים וגם לחכמי דת מוסלמים ועוד. זה לא בהכרח מעיד על יהדות ולעתים אף להיפך, נגד יהדות. וגם לא מעיד על ציונות. ומדוע הרב עושה שימוש בביטוי ציונות דתית?! מה הדבר הזה?! אמרת ציונות דתית הוה אומר שיש גם ציונות חילונית והרי אין דבר כזה. לא יותר שימוש בביטוי ציונות דתית. זה כאילו יש ציונות חילונית. אין דבר כזה. או שאתה ציוני, או שאתה לא. רחם נא ה' אלוקינו: על ישראל עמך ועל ירושלים עירך ועל (הר) ציון משכן כבודך ציון =המשכן או מקום המשכן בבית המקדש=קודש הקודשים ציוני=רק מי שמייחל לשוב השכינה לציון. ישראלי=רק מי שמזרע ישראל משני הוריו, ללא תלות במקום הלידה, המגורים וסוג האזרחות יהודי=רק מי שמשתייך לצאצאי אנשי מלכות יהודה, לרבות גרי צדק שהתגיירו במסגרת מלכות יהודה. ולגבי התנהלות ימינה בממשלה החדשה, אין ספק שהם יחתרו להתנהלות ימנית של הממשלה הרבה יותר מאשר ממשלת הליכוד ועוד. הם הרי חוששים שרבים מהבוחרים ייעלמו להם וגם המפלגה שלהם תיעלם. וכדי שזה לא יקרה ואפילו להיפך, שהמפלגה תתחזק ותגדל, מוכרח שהם יצאו מגידרם להציג קבלות ולהוכיח שבמבחן התוצאה, הממשלה החדשה , בגין פעילות ימינה עם עזרת תקוה חדשה של סער, בסופו של דבר הצליחה להיות הרבה יותר ימנית ועל ידי כך גם הביאו את המפלגה הערבית דומיננטית להתיישר במידה רבה להכרה במדינה כמדינה יהודית ואף ליהדות המדינה וריבונות היהודים במדינה, דבר שאין סיכוי לימין לעשות. דהיינו רק הימין יכול למסור שטחים מנחלות אבותינו, ורק השמאל יכול להביא את הערבים (ואת השמאל) להכרה בריבונות היהודים בארץ ישראל ויהדות המדינה. השמאל, כדי להישאר בשילטון ייאלץ לקבל את התכתיבים של ימינה. הנה דבר שלא היינו יכולים לחלום עליו, כשם שלא היינו יכולים לחלום על הקמת מדינת ישראל לפני מלחמות העולם והשואה. לא היינו יכולים להבין ולדמיין שהאירועים הגדולים הללו יקרו, ולא זו בלבד אלא אף שתוצאתם היא בין היתר גם הקמת מדינת ישראל והאפשרות לשיבת עם ישראל לארצו לאחר 1878 (כמעט 2000) שנות גלות. הכל בידי שמיים, ואנו כבני אדם לא תמיד מסוגלים להבין זאת מראש. מעז יצא מתוק. הכל בידי שמים חוץ מיראת שמים ...כל דעביד רחמנא, לטב... היינו: כל מאן דעביד רחמנא, לטב עביד. פירוש: כל מה שעושה הקבה, עושה לטובה. הכל לטובה. בעה.
חכמים הזהרו בדבריכם...
דודו אוהד ארסנל | 13-06-2021 10:03
חכמים הזהרו בדבריכם אמרו חזל. במקום גידופים ולמרות אולי תקחו דוגמא מרבן יוחנן בן זכאי שהקים ויסד ביבנה את מה שהרסו הקיצונים בעם ישראל. אז בבקשה מהרבנים שלא יטיפו לנו דברי מוסר או חוח פולסא דנורא. פשוט תפסיקו להרוס ותנו לממשלת האחדות לבנות מחדש את אמון הציבור שנהרס בשנים של דברי בלע והסתה עי ימין קיצוני שחבר יחד למחפשי ג'ובים אינטרסנטים כאשר הימין הנאור כביכול אותם הגדיר במדויק דן מרידור כשתיקת הדגים. השתיקה לא תיסלח להם. אף אחד לא קם! אף אחד לא דרש וועדת חקירה על אסון מירון, אף אחד לא תבע אישור תקציב המדינה ועוד ועוד
5
אסור להקים ממשלה...
ג | 13-06-2021 9:41
אסור להקים ממשלה עם ערבים שאל את הרמבן
אכן. https://www.srugim.co.il/571144-הרב-חיים-נבון-כיפתו-של-ראש-הממשלה-לא-מנ מחילה, אבל...
זקלין כריסטופר | 15-06-2021 7:16
אכן. https://www.srugim.co.il/571144-הרב-חיים-נבון-כיפתו-של-ראש-הממשלה-לא-מנ מחילה, אבל אני הקטן, אולי לא ממש מבין את דברי הרב. מה העניין של כיפה?! הרי תמיד אומרים בודקים אותו בציציותיו. כיפה, גם לאפיפיור יש, וגם לחלק מהכמרים וגם לחכמי דת מוסלמים ועוד. זה לא בהכרח מעיד על יהדות ולעתים אף להיפך, נגד יהדות. וגם לא מעיד על ציונות. ומדוע הרב עושה שימוש בביטוי ציונות דתית?! מה הדבר הזה?! אמרת ציונות דתית הוה אומר שיש גם ציונות חילונית והרי אין דבר כזה. לא יותר שימוש בביטוי ציונות דתית. זה כאילו יש ציונות חילונית. אין דבר כזה. או שאתה ציוני, או שאתה לא. רחם נא ה' אלוקינו: על ישראל עמך ועל ירושלים עירך ועל (הר) ציון משכן כבודך ציון =המשכן או מקום המשכן בבית המקדש=קודש הקודשים ציוני=רק מי שמייחל לשוב השכינה לציון. ישראלי=רק מי שמזרע ישראל משני הוריו, ללא תלות במקום הלידה, המגורים וסוג האזרחות יהודי=רק מי שמשתייך לצאצאי אנשי מלכות יהודה, לרבות גרי צדק שהתגיירו במסגרת מלכות יהודה. ולגבי התנהלות ימינה בממשלה החדשה, אין ספק שהם יחתרו להתנהלות ימנית של הממשלה הרבה יותר מאשר ממשלת הליכוד ועוד. הם הרי חוששים שרבים מהבוחרים ייעלמו להם וגם המפלגה שלהם תיעלם. וכדי שזה לא יקרה ואפילו להיפך, שהמפלגה תתחזק ותגדל, מוכרח שהם יצאו מגידרם להציג קבלות ולהוכיח שבמבחן התוצאה, הממשלה החדשה , בגין פעילות ימינה עם עזרת תקוה חדשה של סער, בסופו של דבר הצליחה להיות הרבה יותר ימנית ועל ידי כך גם הביאו את המפלגה הערבית דומיננטית להתיישר במידה רבה להכרה במדינה כמדינה יהודית ואף ליהדות המדינה וריבונות היהודים במדינה, דבר שאין סיכוי לימין לעשות. דהיינו רק הימין יכול למסור שטחים מנחלות אבותינו, ורק השמאל יכול להביא את הערבים (ואת השמאל) להכרה בריבונות היהודים בארץ ישראל ויהדות המדינה. השמאל, כדי להישאר בשילטון ייאלץ לקבל את התכתיבים של ימינה. הנה דבר שלא היינו יכולים לחלום עליו, כשם שלא היינו יכולים לחלום על הקמת מדינת ישראל לפני מלחמות העולם והשואה. לא היינו יכולים להבין ולדמיין שהאירועים הגדולים הללו יקרו, ולא זו בלבד אלא אף שתוצאתם היא בין היתר גם הקמת מדינת ישראל והאפשרות לשיבת עם ישראל לארצו לאחר 1878 (כמעט 2000) שנות גלות. הכל בידי שמיים, ואנו כבני אדם לא תמיד מסוגלים להבין זאת מראש. מעז יצא מתוק. הכל בידי שמים חוץ מיראת שמים ...כל דעביד רחמנא, לטב... היינו: כל מאן דעביד רחמנא, לטב עביד. פירוש: כל מה שעושה הקבה, עושה לטובה. הכל לטובה. בעה.
אכן יתכן...
זקלין כריסטופר | 15-06-2021 7:11
אכן יתכן וסביר לצפות לכך. https://www.srugim.co.il/571144-הרב-חיים-נבון-כיפתו-של-ראש-הממשלה-לא-מנ מחילה, אבל אני הקטן, אולי לא ממש מבין את דברי הרב. מה העניין של כיפה?! הרי תמיד אומרים בודקים אותו בציציותיו. כיפה, גם לאפיפיור יש, וגם לחלק מהכמרים וגם לחכמי דת מוסלמים ועוד. זה לא בהכרח מעיד על יהדות ולעתים אף להיפך, נגד יהדות. וגם לא מעיד על ציונות. ומדוע הרב עושה שימוש בביטוי ציונות דתית?! מה הדבר הזה?! אמרת ציונות דתית הוה אומר שיש גם ציונות חילונית והרי אין דבר כזה. לא יותר שימוש בביטוי ציונות דתית. זה כאילו יש ציונות חילונית. אין דבר כזה. או שאתה ציוני, או שאתה לא. רחם נא ה' אלוקינו: על ישראל עמך ועל ירושלים עירך ועל (הר) ציון משכן כבודך ציון =המשכן או מקום המשכן בבית המקדש=קודש הקודשים ציוני=רק מי שמייחל לשוב השכינה לציון. ישראלי=רק מי שמזרע ישראל משני הוריו, ללא תלות במקום הלידה, המגורים וסוג האזרחות יהודי=רק מי שמשתייך לצאצאי אנשי מלכות יהודה, לרבות גרי צדק שהתגיירו במסגרת מלכות יהודה. ולגבי התנהלות ימינה בממשלה החדשה, אין ספק שהם יחתרו להתנהלות ימנית של הממשלה הרבה יותר מאשר ממשלת הליכוד ועוד. הם הרי חוששים שרבים מהבוחרים ייעלמו להם וגם המפלגה שלהם תיעלם. וכדי שזה לא יקרה ואפילו להיפך, שהמפלגה תתחזק ותגדל, מוכרח שהם יצאו מגידרם להציג קבלות ולהוכיח שבמבחן התוצאה, הממשלה החדשה , בגין פעילות ימינה עם עזרת תקוה חדשה של סער, בסופו של דבר הצליחה להיות הרבה יותר ימנית ועל ידי כך גם הביאו את המפלגה הערבית דומיננטית להתיישר במידה רבה להכרה במדינה כמדינה יהודית ואף ליהדות המדינה וריבונות היהודים במדינה, דבר שאין סיכוי לימין לעשות. דהיינו רק הימין יכול למסור שטחים מנחלות אבותינו, ורק השמאל יכול להביא את הערבים (ואת השמאל) להכרה בריבונות היהודים בארץ ישראל ויהדות המדינה. השמאל, כדי להישאר בשילטון ייאלץ לקבל את התכתיבים של ימינה. הנה דבר שלא היינו יכולים לחלום עליו, כשם שלא היינו יכולים לחלום על הקמת מדינת ישראל לפני מלחמות העולם והשואה. לא היינו יכולים להבין ולדמיין שהאירועים הגדולים הללו יקרו, ולא זו בלבד אלא אף שתוצאתם היא בין היתר גם הקמת מדינת ישראל והאפשרות לשיבת עם ישראל לארצו לאחר 1878 (כמעט 2000) שנות גלות. הכל בידי שמיים, ואנו כבני אדם לא תמיד מסוגלים להבין זאת מראש. מעז יצא מתוק. הכל בידי שמים חוץ מיראת שמים ...כל דעביד רחמנא, לטב... היינו: כל מאן דעביד רחמנא, לטב עביד. פירוש: כל מה שעושה הקבה, עושה לטובה. הכל לטובה. בעה.
אהבת חינם
אוהב את מדינת ישראל | 15-06-2021 1:34
אסור לשכוח שהממשלה כבר קמה, איך שהיא קמה לא ימנע מבנט שלפחות מגדיר את עצמו איש ימין לפעול למען הציבור שלנו, כמו שכתוב במאמר, לאחר שהממשלה קמה אנחנו מאחלים לה הצלחה ולא כישלון.
בדיוק! כמו...
צודק | 13-06-2021 9:57
בדיוק! כמו שבגרמניה אסור להקים ממשלה עם יהודים
6
עדכוני משיח.מתייג המרכז...
עדכוני משיח | 13-06-2021 9:56
עדכוני משיח.מתייג המרכז לנפגעי כתות משקר.לי יש שליחות.הרב אברהם פרץ צודק.דרשותי בימים ראשון רביעי ושישי ביוטיוב/פייסבוק .אנחנו לא צריכים אשפוז.בפקודת שמיים לא אפקח את עיני ואסתכל על עם טמא שהלך לשמאל.כבר שנים שאני לא מסתכל עליכם,אתם טמאים,מה אתם לא מבינים,תתעוררו!בלעם כישף אתכם!שיטפונות, מחלות, הרי געש, הכל יפול עליהם.תירגעו זה לא יקרה,השמאל לא יעלה.אני עולה בכל האתרים וקורא לארגן עצרות והפגנות בכל הארץ לבטל את רוע הגזירה.בחורות תחזרו לימין ותצילו את עם ישראל.הנחש תפס אותכן וכישף אתכן .כל הצרות שבא עלינו בגלל תאוות המטוס של ראש הממשלה. הגויים יודעים מיהו המשיח ומה שמו ואיפה הוא גר אבל ליהודים לוקח קצת זמן לזהות אותו,בורא עולם מדבר מגרונו של משיח,מה אתן לא מבינות?משיח קבל כבר משמיים את השרביט וכל מה שיאמר יהיה,והוא יתן פקודות לראש הממשלה,והשמאל והימין לא יתנגדו לו,ולא יהיה עוד רמאים ושקרנים ולא ימותו יהודים,כולם יהיו ימין,בבטן של אמא של המשיח מדברים איתו וכשהתינוק יגיד לקורונה להיפסק היא תיפסק,מה אתן לא מבינות?!הרי בלעם בא על אתונו,ומה שהיה הוא שיהיה באחרית הימים שיקום נביא שקר שבא על אתונו!הרי זה כבר כתוב בנבואות גוגל הרב בלעם מתגלה כסוטה אז לאן אתן הולכות? לנחש?לבלעם?לשמאל?תפסיקו!מה אתן לא שמתן לב שרב בלעם התחיל לקלל בדרשותיו ביוטיוב/פייסבוק ראשי עם קודש פוליטיקאים ומפרישות חלה? ובכל דרשה ודרשה כועס וכועס יותר עד שכל הדרשה מתחילתה ועד סופה קללה וכעס על שלא מתקיימים נבואותיו,אז לאן אתן הולכות?שיקלל אתכן?הוא מקלל ואנחנו מברכים,הוא מקלל ואנחנו מברכים.אז לממממה אתן הולכות אליו לממממה?בשמיים אומרים ימין ימין ימין,מה אתן לא מבינות!משיח לא מכשף,תפסיקו! אצלינו לא מקללים!רק פה בורא עולם מדבר אמת!למה לקלל?מה יצא לכם מזה? מה אתן לא מבינות שמשיח הוא נחש שמתפתל ומתפתל ומתפתל? משיח פה להישאר,משיח לא ישקוט עד שהימין יעלה. עכשיו דברי תורה מהרב ניר בן ארצי שליטא: הקבה בחר בימין אז למה ללכת לשמאל?ממשלת שינוי?איזה שינוי אתם רוצים?רוצה מטוס של ראש הממשלה גדול ויפה?רוצים גאווה וסררה? יש בארץ ישראל הכל,צבא פרנסה,אוויר טוב,איזה שינוי אתם רוצים? המשיח לא שייך לאף מגזר,המשיח אוהב את כולם,כולם ישמעו ויצייתו למשיח,למשיח יש ענווה בלתי נתפסת.
7
כיפתו של אחד...
מפלצת הספגטי המעופפת | 13-06-2021 10:05
כיפתו של אחד מראשי הממשלה אינה מנחמת גם אותי ובכל זאת אני מקווה להצלחתו למרות הכיפה ואמרו ראמן. היו לנו מספיק כישלונות לאחרונה במדינת ישראל, לא צריך עוד כישלונות.
תחזור לרדיט...
In this moment I am Euphoric | 13-06-2021 10:17
תחזור לרדיט
8
צריך שתשכנע בזאת קודם את רבך, הרב מדן
ג'סי | 13-06-2021 11:07
צריך שתשכנע בזאת את רבך, הרב מדן. הרב מדן איחל בהצלחה גם לחיליק טרופר שלא פועל במפלגה לפי ערכי ציונים דתיים וגם , למרות חוסר ההסכמה, לבנט. היה כדאי אם הממסד הדתי מהזרם המתון והזרם המרכזי היה מגבה מפלגה ממסדית כמו המפדל שכולם רק חיפשו איך להחריבה. לפתור את המחלוקות בתוך הבית וכשהחכים רק שליחים ולא הולכים למפלגות אחרות כשהם מפסידים את מקומם.
9
הכיפה רק מגדילה את חילול ה' שיש כאן.
אוריאל | 13-06-2021 11:38
הלכה ידועה, שככל שאדם יותר מזוהה כדתי או ירא שמים, כך יש יותר חילול ה' במעשיו הרעים. לכן עדיף היה שנוכל וגנב קולות כזה היה בלי כיפה.
החושד בכשרים...
יפה | 16-06-2021 1:26
החושד בכשרים לוקו בגופו. בנט לא רימה ולא שיקר הוא הבטיח לעשות הכל כדי למנוע בחירות חמישיות. בשומר החומות ירד משותפות עם לפיד וניסה לחבור לשקרן המושחת המטונף שהביא את עם ישראל לפילוג מטורף. אלא שדברים שרואים מכאן לא רואים משם. ומה שהוא ראה אתה לא ראית ולא חווית. ולאור שעות נתניהו, בנט הבין שאין לסמוך עליו. ובה נחזור להיות עם... אגב מלבד זאת שלמעשה ביבי הכשיר את עבאס והערבים, זוכר שישב באוהל אתל הבדואים באוהל והסתחבק איתם על קפה? או שאירח את עבאס בבלפור כולל עם המטורללת? אז ככה, גם הם אזרחי ישראל
לגבי דידך נתניהו...
יפה | 16-06-2021 1:17
לגבי דידך נתניהו דיבר אמת ומן הסתם הוא איש ישר, ועל הדרך משכין שלום ורודפהו...
10
כל מילה בסלע!!...
יערה | 13-06-2021 12:17
כל מילה בסלע!!
נכון. בהחלט. https://www.srugim.co.il/571144-הרב-חיים-נבון-כיפתו-של-ראש-הממשלה-לא-מנ מחילה, אבל...
זקלין כריסטופר | 15-06-2021 7:15
נכון. בהחלט. https://www.srugim.co.il/571144-הרב-חיים-נבון-כיפתו-של-ראש-הממשלה-לא-מנ מחילה, אבל אני הקטן, אולי לא ממש מבין את דברי הרב. מה העניין של כיפה?! הרי תמיד אומרים בודקים אותו בציציותיו. כיפה, גם לאפיפיור יש, וגם לחלק מהכמרים וגם לחכמי דת מוסלמים ועוד. זה לא בהכרח מעיד על יהדות ולעתים אף להיפך, נגד יהדות. וגם לא מעיד על ציונות. ומדוע הרב עושה שימוש בביטוי ציונות דתית?! מה הדבר הזה?! אמרת ציונות דתית הוה אומר שיש גם ציונות חילונית והרי אין דבר כזה. לא יותר שימוש בביטוי ציונות דתית. זה כאילו יש ציונות חילונית. אין דבר כזה. או שאתה ציוני, או שאתה לא. רחם נא ה' אלוקינו: על ישראל עמך ועל ירושלים עירך ועל (הר) ציון משכן כבודך ציון =המשכן או מקום המשכן בבית המקדש=קודש הקודשים ציוני=רק מי שמייחל לשוב השכינה לציון. ישראלי=רק מי שמזרע ישראל משני הוריו, ללא תלות במקום הלידה, המגורים וסוג האזרחות יהודי=רק מי שמשתייך לצאצאי אנשי מלכות יהודה, לרבות גרי צדק שהתגיירו במסגרת מלכות יהודה. ולגבי התנהלות ימינה בממשלה החדשה, אין ספק שהם יחתרו להתנהלות ימנית של הממשלה הרבה יותר מאשר ממשלת הליכוד ועוד. הם הרי חוששים שרבים מהבוחרים ייעלמו להם וגם המפלגה שלהם תיעלם. וכדי שזה לא יקרה ואפילו להיפך, שהמפלגה תתחזק ותגדל, מוכרח שהם יצאו מגידרם להציג קבלות ולהוכיח שבמבחן התוצאה, הממשלה החדשה , בגין פעילות ימינה עם עזרת תקוה חדשה של סער, בסופו של דבר הצליחה להיות הרבה יותר ימנית ועל ידי כך גם הביאו את המפלגה הערבית דומיננטית להתיישר במידה רבה להכרה במדינה כמדינה יהודית ואף ליהדות המדינה וריבונות היהודים במדינה, דבר שאין סיכוי לימין לעשות. דהיינו רק הימין יכול למסור שטחים מנחלות אבותינו, ורק השמאל יכול להביא את הערבים (ואת השמאל) להכרה בריבונות היהודים בארץ ישראל ויהדות המדינה. השמאל, כדי להישאר בשילטון ייאלץ לקבל את התכתיבים של ימינה. הנה דבר שלא היינו יכולים לחלום עליו, כשם שלא היינו יכולים לחלום על הקמת מדינת ישראל לפני מלחמות העולם והשואה. לא היינו יכולים להבין ולדמיין שהאירועים הגדולים הללו יקרו, ולא זו בלבד אלא אף שתוצאתם היא בין היתר גם הקמת מדינת ישראל והאפשרות לשיבת עם ישראל לארצו לאחר 1878 (כמעט 2000) שנות גלות. הכל בידי שמיים, ואנו כבני אדם לא תמיד מסוגלים להבין זאת מראש. מעז יצא מתוק. הכל בידי שמים חוץ מיראת שמים ...כל דעביד רחמנא, לטב... היינו: כל מאן דעביד רחמנא, לטב עביד. פירוש: כל מה שעושה הקבה, עושה לטובה. הכל לטובה. בעה.
, מילה...
וציווה ונבראו | 13-06-2021 13:19
, מילה בסלע - שתיקה בתרי : הקבה יתש שולט בעולם ומנהל אותו, והוא שכיוון את מעשיו של בנט והביאו עד הלום. איך יכולים אנו, בשר ודם, לחלוק על בורא עולם שכך החליט ?
11
ערכי הציונות הדתית
נדב | 13-06-2021 13:17
כבוגר אחת מישיבות הדגל של הציונות הדתית אני מעיד שהערכים שספגתי הם מוסר כפול צביעות שחיתות המידות ולב רע ונוכלות לפי דעתי בנט משקף היטב את ערכי הציונות הדתית
אולי נכון,...
זקלין כריסטופר | 15-06-2021 7:10
אולי נכון, אך צריך להיזהר מהכללות יש לעתים נוכלים שמתחפשים ליהודים ואף ליהודים שומרי תורה ומצוות ואף לחרדים. https://www.srugim.co.il/571144-הרב-חיים-נבון-כיפתו-של-ראש-הממשלה-לא-מנ מחילה, אבל אני הקטן, אולי לא ממש מבין את דברי הרב. מה העניין של כיפה?! הרי תמיד אומרים בודקים אותו בציציותיו. כיפה, גם לאפיפיור יש, וגם לחלק מהכמרים וגם לחכמי דת מוסלמים ועוד. זה לא בהכרח מעיד על יהדות ולעתים אף להיפך, נגד יהדות. וגם לא מעיד על ציונות. ומדוע הרב עושה שימוש בביטוי ציונות דתית?! מה הדבר הזה?! אמרת ציונות דתית הוה אומר שיש גם ציונות חילונית והרי אין דבר כזה. לא יותר שימוש בביטוי ציונות דתית. זה כאילו יש ציונות חילונית. אין דבר כזה. או שאתה ציוני, או שאתה לא. רחם נא ה' אלוקינו: על ישראל עמך ועל ירושלים עירך ועל (הר) ציון משכן כבודך ציון =המשכן או מקום המשכן בבית המקדש=קודש הקודשים ציוני=רק מי שמייחל לשוב השכינה לציון. ישראלי=רק מי שמזרע ישראל משני הוריו, ללא תלות במקום הלידה, המגורים וסוג האזרחות יהודי=רק מי שמשתייך לצאצאי אנשי מלכות יהודה, לרבות גרי צדק שהתגיירו במסגרת מלכות יהודה. ולגבי התנהלות ימינה בממשלה החדשה, אין ספק שהם יחתרו להתנהלות ימנית של הממשלה הרבה יותר מאשר ממשלת הליכוד ועוד. הם הרי חוששים שרבים מהבוחרים ייעלמו להם וגם המפלגה שלהם תיעלם. וכדי שזה לא יקרה ואפילו להיפך, שהמפלגה תתחזק ותגדל, מוכרח שהם יצאו מגידרם להציג קבלות ולהוכיח שבמבחן התוצאה, הממשלה החדשה , בגין פעילות ימינה עם עזרת תקוה חדשה של סער, בסופו של דבר הצליחה להיות הרבה יותר ימנית ועל ידי כך גם הביאו את המפלגה הערבית דומיננטית להתיישר במידה רבה להכרה במדינה כמדינה יהודית ואף ליהדות המדינה וריבונות היהודים במדינה, דבר שאין סיכוי לימין לעשות. דהיינו רק הימין יכול למסור שטחים מנחלות אבותינו, ורק השמאל יכול להביא את הערבים (ואת השמאל) להכרה בריבונות היהודים בארץ ישראל ויהדות המדינה. השמאל, כדי להישאר בשילטון ייאלץ לקבל את התכתיבים של ימינה. הנה דבר שלא היינו יכולים לחלום עליו, כשם שלא היינו יכולים לחלום על הקמת מדינת ישראל לפני מלחמות העולם והשואה. לא היינו יכולים להבין ולדמיין שהאירועים הגדולים הללו יקרו, ולא זו בלבד אלא אף שתוצאתם היא בין היתר גם הקמת מדינת ישראל והאפשרות לשיבת עם ישראל לארצו לאחר 1878 (כמעט 2000) שנות גלות. הכל בידי שמיים, ואנו כבני אדם לא תמיד מסוגלים להבין זאת מראש. מעז יצא מתוק. הכל בידי שמים חוץ מיראת שמים ...כל דעביד רחמנא, לטב... היינו: כל מאן דעביד רחמנא, לטב עביד. פירוש: כל מה שעושה הקבה, עושה לטובה. הכל לטובה. בעה.
12
הוא לא היה...
אוהב ציון | 13-06-2021 13:19
הוא לא היה בסיירים בכלל, לשבט דרור לא היה.
13
שונא את הצביעות...
מוטי שונא צביעות | 13-06-2021 13:35
שונא את הצביעות . בממשלה הקודמת לא טענת שהיתה הונאה של כחול לבן של לוי אבוקסיס של פרץ וכו כי זה התאים להגנדה שלך .
אל תדאג...
רואי | 14-06-2021 12:25
אל תדאג החבר של בנט מנדלבליט הוא לא באמת החבר של אף אחד, והוא גם מאוד עסוק בלהסתיר ראיות על העבירות החמורות של עצמו אם צריך להגיש כתב אישום לראש ממשלה פופולרי בשביל לשמור על עצמו לא יהיה לו בעיה לתפור לבנט איזה חליפה קטנה.
... ומהו ההבדל...
מה ההבדל ? שיש ראש ממשלה בלי 3 כתבי אישום שעסוק רק בתחת שלו ... | 14-06-2021 6:36
... ומהו ההבדל ? גם עכשיו מצב קשה (אפילו יותר) גם עכשיו ממשלה פריטטית (אבל עם אימון בסיסי) ונכון עם מנסור ... אבל אותו הביא מושחתיהו ....
בממשלה הקודמת...
פרידה | 14-06-2021 5:40
בממשלה הקודמת היה מצב חרום במדינה. וזו גם היה ממשלה פריטטית. בין שני גושים למרות שהגוש של כחול לבן קטן ל15 מנדטים. ולא היתה השענות על ערבים. יש הבדל עצום .
14
הרב נשמח אם...
דרויש | 13-06-2021 15:28
הרב נשמח אם תדברו עם מתן כהנא. יש לכם השפעה. מידיעה...
15
מזל שיצאתי מהדת...
יוני | 13-06-2021 21:02
מזל שיצאתי מהדת ומגוש הסירחון הזה שנקרא ציונות דתית. עלה והצלחה בנט, אוהבים אותך.
דבריך לא...
זקלין כריסטופר | 15-06-2021 7:08
דבריך לא מצביעים על חוכמה, אלא על כפיות טובה כלפי שמים. חזור בתשובה ובהקדם. https://www.srugim.co.il/571144-הרב-חיים-נבון-כיפתו-של-ראש-הממשלה-לא-מנ מחילה, אבל אני הקטן, אולי לא ממש מבין את דברי הרב. מה העניין של כיפה?! הרי תמיד אומרים בודקים אותו בציציותיו. כיפה, גם לאפיפיור יש, וגם לחלק מהכמרים וגם לחכמי דת מוסלמים ועוד. זה לא בהכרח מעיד על יהדות ולעתים אף להיפך, נגד יהדות. וגם לא מעיד על ציונות. ומדוע הרב עושה שימוש בביטוי ציונות דתית?! מה הדבר הזה?! אמרת ציונות דתית הוה אומר שיש גם ציונות חילונית והרי אין דבר כזה. לא יותר שימוש בביטוי ציונות דתית. זה כאילו יש ציונות חילונית. אין דבר כזה. או שאתה ציוני, או שאתה לא. רחם נא ה' אלוקינו: על ישראל עמך ועל ירושלים עירך ועל (הר) ציון משכן כבודך ציון =המשכן או מקום המשכן בבית המקדש=קודש הקודשים ציוני=רק מי שמייחל לשוב השכינה לציון. ישראלי=רק מי שמזרע ישראל משני הוריו, ללא תלות במקום הלידה, המגורים וסוג האזרחות יהודי=רק מי שמשתייך לצאצאי אנשי מלכות יהודה, לרבות גרי צדק שהתגיירו במסגרת מלכות יהודה. ולגבי התנהלות ימינה בממשלה החדשה, אין ספק שהם יחתרו להתנהלות ימנית של הממשלה הרבה יותר מאשר ממשלת הליכוד ועוד. הם הרי חוששים שרבים מהבוחרים ייעלמו להם וגם המפלגה שלהם תיעלם. וכדי שזה לא יקרה ואפילו להיפך, שהמפלגה תתחזק ותגדל, מוכרח שהם יצאו מגידרם להציג קבלות ולהוכיח שבמבחן התוצאה, הממשלה החדשה , בגין פעילות ימינה עם עזרת תקוה חדשה של סער, בסופו של דבר הצליחה להיות הרבה יותר ימנית ועל ידי כך גם הביאו את המפלגה הערבית דומיננטית להתיישר במידה רבה להכרה במדינה כמדינה יהודית ואף ליהדות המדינה וריבונות היהודים במדינה, דבר שאין סיכוי לימין לעשות. דהיינו רק הימין יכול למסור שטחים מנחלות אבותינו, ורק השמאל יכול להביא את הערבים (ואת השמאל) להכרה בריבונות היהודים בארץ ישראל ויהדות המדינה. השמאל, כדי להישאר בשילטון ייאלץ לקבל את התכתיבים של ימינה. הנה דבר שלא היינו יכולים לחלום עליו, כשם שלא היינו יכולים לחלום על הקמת מדינת ישראל לפני מלחמות העולם והשואה. לא היינו יכולים להבין ולדמיין שהאירועים הגדולים הללו יקרו, ולא זו בלבד אלא אף שתוצאתם היא בין היתר גם הקמת מדינת ישראל והאפשרות לשיבת עם ישראל לארצו לאחר 1878 (כמעט 2000) שנות גלות. הכל בידי שמיים, ואנו כבני אדם לא תמיד מסוגלים להבין זאת מראש. מעז יצא מתוק. הכל בידי שמים חוץ מיראת שמים ...כל דעביד רחמנא, לטב... היינו: כל מאן דעביד רחמנא, לטב עביד. פירוש: כל מה שעושה הקבה, עושה לטובה. הכל לטובה. בעה.
זה נשמע...
גונזלס זיגדון.. | 14-06-2021 23:39
זה נשמע כדו שיח של שני חתולים שניפגשו בתוך שקית זבל..
16
גם כיפתם...
גם אני לא מוצא נחמה ... | 13-06-2021 22:07
גם כיפתם של גפני ליצמן דרעי לא מנחמת אותי , והאמת שהעובדה שלא עשו צבא , שאפילו שרות לאומי לא לכבודם , אבל תיקי אישום במירמה , הפרת אימונים ושוחד יש גם יש ... כל זה קצת מגעיל אותי ... ואותך ?
17
בוז לגניבת הדעת....
ממשלה בלי ערכים | 13-06-2021 23:21
בוז לגניבת הדעת.
.... כי...
על ערכים ... מירמה שוחד כבוד כח וכסף .... | 14-06-2021 6:44
.... כי ביבי מלא ערכים , וכך גם דרעי , ליצמן , חיים כץ, דוד ביטן , סיבוני , מארק , מחלוף זוהר, אוחנה , אמסלם , לוין , קיש , אטריבייאן כולם עם ערך אחד ... חנופה מעל הכל ... לחלק יש גם ערכים נוספים ... הפרת אימונים מירמה , שוחד , וכמובן כח , כבוד וכסף ... חה.. חה.. חה..
18
ממשלת טלאים ...
בוז לשקר בוז לרמאות | 13-06-2021 23:22
ממשלת טלאים
19
אם מישהו גונב...
הרב נבון איש חכם ואמיץ. | 14-06-2021 2:52
אם מישהו גונב אותי ואת זכות הבחירה שלי ועוד מוסר אותה בלי קרב ליריב שלי לא מעניין אותי אם הוא עם כיפה או בלי..
20
בישיבה התיכונית יבנה...
יודע בוודאות מבפנים | 14-06-2021 2:54
בישיבה התיכונית יבנה חיפה שבא למד בנט (וגם אני) אמרו לכתבת שהגיע לבית הספר שלו שלא מתראיינים לגבי בנט כי הוא סרח וסטה מהדרך שלמד שם...כל הכבוד להם!
... שיש...
גם אני יודע בוודאות ... | 14-06-2021 6:47
... שיש מלא בציונות הדתית שמודים לבנט שהציל אותנו מהשקרן הפתטי , הסוציופת הפרנואידי , מעסוק רק במשפטו ...
21
גם הרב לבנון...
רוח יהודית | 14-06-2021 16:57
גם הרב לבנון לא מנחם ולא מרשים אותי. הכובע יכל להגיע לשמים, הזקן עד הברכיים, הכובע לא קובע והמעיל לא מועיל. גם גאונות בידיעות לא מרשימות. רק גאונות במדות. את זה היתי שמחה לקבל בציונות הדתית. מדות טובות מרשימות אותי הרבה יותר, מאשר רב המדגים התכבדות בקלון חברו....
22
הכיפה לא רק...
אברהם ועקנין | 14-06-2021 22:45
הכיפה לא רק שלא מנחמת אלא מחריפה את מצבו של בנט.בשם האמונה ברבונו של עולם הוא משקר זה הרבה יותר קשה!
לפעמים צריך...
פדידה | 16-06-2021 7:24
לפעמים צריך שקר קטן כדי להעיף ערימה של שקרים גדולים המסכנים את קיומנו.
ימים יגידו. סבלנות. הכל,...
זקלין כריסטופר | 15-06-2021 7:06
ימים יגידו. סבלנות. הכל, אבל הכל לטובה. https://www.srugim.co.il/571144-הרב-חיים-נבון-כיפתו-של-ראש-הממשלה-לא-מנ מחילה, אבל אני הקטן, אולי לא ממש מבין את דברי הרב. מה העניין של כיפה?! הרי תמיד אומרים בודקים אותו בציציותיו. כיפה, גם לאפיפיור יש, וגם לחלק מהכמרים וגם לחכמי דת מוסלמים ועוד. זה לא בהכרח מעיד על יהדות ולעתים אף להיפך, נגד יהדות. וגם לא מעיד על ציונות. ומדוע הרב עושה שימוש בביטוי ציונות דתית?! מה הדבר הזה?! אמרת ציונות דתית הוה אומר שיש גם ציונות חילונית והרי אין דבר כזה. לא יותר שימוש בביטוי ציונות דתית. זה כאילו יש ציונות חילונית. אין דבר כזה. או שאתה ציוני, או שאתה לא. רחם נא ה' אלוקינו: על ישראל עמך ועל ירושלים עירך ועל (הר) ציון משכן כבודך ציון =המשכן או מקום המשכן בבית המקדש=קודש הקודשים ציוני=רק מי שמייחל לשוב השכינה לציון. ישראלי=רק מי שמזרע ישראל משני הוריו, ללא תלות במקום הלידה, המגורים וסוג האזרחות יהודי=רק מי שמשתייך לצאצאי אנשי מלכות יהודה, לרבות גרי צדק שהתגיירו במסגרת מלכות יהודה. ולגבי התנהלות ימינה בממשלה החדשה, אין ספק שהם יחתרו להתנהלות ימנית של הממשלה הרבה יותר מאשר ממשלת הליכוד ועוד. הם הרי חוששים שרבים מהבוחרים ייעלמו להם וגם המפלגה שלהם תיעלם. וכדי שזה לא יקרה ואפילו להיפך, שהמפלגה תתחזק ותגדל, מוכרח שהם יצאו מגידרם להציג קבלות ולהוכיח שבמבחן התוצאה, הממשלה החדשה , בגין פעילות ימינה עם עזרת תקוה חדשה של סער, בסופו של דבר הצליחה להיות הרבה יותר ימנית ועל ידי כך גם הביאו את המפלגה הערבית דומיננטית להתיישר במידה רבה להכרה במדינה כמדינה יהודית ואף ליהדות המדינה וריבונות היהודים במדינה, דבר שאין סיכוי לימין לעשות. דהיינו רק הימין יכול למסור שטחים מנחלות אבותינו, ורק השמאל יכול להביא את הערבים (ואת השמאל) להכרה בריבונות היהודים בארץ ישראל ויהדות המדינה. השמאל, כדי להישאר בשילטון ייאלץ לקבל את התכתיבים של ימינה. הנה דבר שלא היינו יכולים לחלום עליו, כשם שלא היינו יכולים לחלום על הקמת מדינת ישראל לפני מלחמות העולם והשואה. לא היינו יכולים להבין ולדמיין שהאירועים הגדולים הללו יקרו, ולא זו בלבד אלא אף שתוצאתם היא בין היתר גם הקמת מדינת ישראל והאפשרות לשיבת עם ישראל לארצו לאחר 1878 (כמעט 2000) שנות גלות. הכל בידי שמיים, ואנו כבני אדם לא תמיד מסוגלים להבין זאת מראש. מעז יצא מתוק. הכל בידי שמים חוץ מיראת שמים ...כל דעביד רחמנא, לטב... היינו: כל מאן דעביד רחמנא, לטב עביד. פירוש: כל מה שעושה הקבה, עושה לטובה. הכל לטובה. בעה.
23
מחילה, אבל אני...
זקלין כריסטופר | 15-06-2021 6:47
מחילה, אבל אני הקטן, אולי לא ממש מבין את דברי הרב. מה העניין של כיפה?! הרי תמיד אומרים בודקים אותו בציציותיו. כיפה, גם לאפיפיור יש, וגם לחלק מהכמרים וגם לחכמי דת מוסלמים ועוד. זה לא בהכרח מעיד על יהדות ולעתים אף להיפך, נגד יהדות. וגם לא על ציונות. ומדוע הרב עושה שימוש בביטוי ציונות דתית?! מז זה הדבר הזה?! אמרת ציונות דתית הוה אומר שיש גם ציונות חילונית והרי אין דבר כזה. לא יותר שימוש בביטוי ציונות דתית. זה כאילו יש ציונות חולנית. אין דבר כזה. או שאתה ציוני, או שאתה לא. ציוני=רק מי שמייחל לשוב השכינה לציון. ציון =מקום המשכן בבית המקדש=קודש הקודשים ישראלי=רק מי שמזרע ישראל משני הוריו, ללא תלות במקום הלידה, המגורים וסוג האזרחות יהודי=רק מי שמשתייך לצאצאי אנשי מלכות יהודה, לרבות גרי צדק שהתגיירו במסגרת מלכות יהודה. ולגבי התנהלות ימינה בממשלה החדשה, אין ספק שהם יחתרו להתנהלות ימנית של הממשלה הרבה יותר מאשר ממשלת הליכוד ועוד. הם הרי חוששים שרבים מהבוחרים ייעלמו להם וגם המפלגה שלהם תיעלם. וכדי שזה לא יקרה ואפילו להיפך, שהמפלגה תתחזק ותגדל, מוכרח שהם יצאו מגידרם להציג קבלות ולהוכיח שבמבחן התוצאה, הממשלה החדשה , בגין פעילות ימינה עם עזרת תקוה חדשה של סער, בסופו של דבר הצליחה להיות הרבה יותר ימנית ועל ידי כך גם הביאו את המפלגה הערבית דומיננטית להתיישר במידה רבה להכרה במדינה כמדינה יהודית ואף ליהדות המדינה וריבונות היהודים במדינה, דבר שאין סיכוי לימין לעשות. דהיינו רק הימין יכול למסור שטחים מנחלות אבותינו, ורק השמאל יכול להביא את הערבים (ואת השמאל) להכרה בריבונות היהודים בארץ ישראל ויהדות המדינה. השמאל, כדי להישאר בשילטון ייאלץ לקבל את התכתיבים של ימינה. הנה דבר שלא היינו יכולים לחלוםמעליו, כשם שלא היינומיכולים לחלום על הקמת מדינת ישראל לפני מלחמות העולם והשואה. לא היינו מדמיינים שהאירועים הגדולים הללו יקרו ושתוצאתם היא בין היתר גם הקמת מדינת ישראל. הכל בידי שמיים, ואנו כבני אדם לא תמיד מסוגלים להבין זאת מראש. מעז יצא מתוק. הכל בידי שמים חוץ מיראת שמים
24
מחילה, אבל אני...
זקלין כריסטופר | 15-06-2021 6:55
מחילה, אבל אני הקטן, אולי לא ממש מבין את דברי הרב. מה העניין של כיפה?! הרי תמיד אומרים בודקים אותו בציציותיו. כיפה, גם לאפיפיור יש, וגם לחלק מהכמרים וגם לחכמי דת מוסלמים ועוד. זה לא בהכרח מעיד על יהדות ולעתים אף להיפך, נגד יהדות. וגם לא מעיד על ציונות. ומדוע הרב עושה שימוש בביטוי ציונות דתית?! מה הדבר הזה?! אמרת ציונות דתית הוה אומר שיש גם ציונות חילונית והרי אין דבר כזה. לא יותר שימוש בביטוי ציונות דתית. זה כאילו יש ציונות חילונית. אין דבר כזה. או שאתה ציוני, או שאתה לא. ציון =מקום המשכן בבית המקדש=קודש הקודשים ציוני=רק מי שמייחל לשוב השכינה לציון. ישראלי=רק מי שמזרע ישראל משני הוריו, ללא תלות במקום הלידה, המגורים וסוג האזרחות יהודי=רק מי שמשתייך לצאצאי אנשי מלכות יהודה, לרבות גרי צדק שהתגיירו במסגרת מלכות יהודה. ולגבי התנהלות ימינה בממשלה החדשה, אין ספק שהם יחתרו להתנהלות ימנית של הממשלה הרבה יותר מאשר ממשלת הליכוד ועוד. הם הרי חוששים שרבים מהבוחרים ייעלמו להם וגם המפלגה שלהם תיעלם. וכדי שזה לא יקרה ואפילו להיפך, שהמפלגה תתחזק ותגדל, מוכרח שהם יצאו מגידרם להציג קבלות ולהוכיח שבמבחן התוצאה, הממשלה החדשה , בגין פעילות ימינה עם עזרת תקוה חדשה של סער, בסופו של דבר הצליחה להיות הרבה יותר ימנית ועל ידי כך גם הביאו את המפלגה הערבית דומיננטית להתיישר במידה רבה להכרה במדינה כמדינה יהודית ואף ליהדות המדינה וריבונות היהודים במדינה, דבר שאין סיכוי לימין לעשות. דהיינו רק הימין יכול למסור שטחים מנחלות אבותינו, ורק השמאל יכול להביא את הערבים (ואת השמאל) להכרה בריבונות היהודים בארץ ישראל ויהדות המדינה. השמאל, כדי להישאר בשילטון ייאלץ לקבל את התכתיבים של ימינה. הנה דבר שלא היינו יכולים לחלוםמעליו, כשם שלא היינו יכולים לחלום על הקמת מדינת ישראל לפני מלחמות העולם והשואה. לא היינו יכולים להבין ולדמיין שהאירועים הגדולים הללו יקרו, ולא זו בלבד אלא אף שתוצאתם היא בין היתר גם הקמת מדינת ישראל והאפשרות לשיבת עם ישראל לארצו לאחר 1878 (כמעט 2000) שנות גלות. הכל בידי שמיים, ואנו כבני אדם לא תמיד מסוגלים להבין זאת מראש. מעז יצא מתוק. הכל בידי שמים חוץ מיראת שמים ...כל דעביד רחמנא, לטב... היינו: כל מאן דעביד רחמנא, לטב עביד. פירוש: כל מה שעושה הקבה, עושה לטובה. הכל לטובה. בעה.
25
מחילה, אבל אני...
זקלין כריסטופר | 15-06-2021 6:58
מחילה, אבל אני הקטן, אולי לא ממש מבין את דברי הרב. מה העניין של כיפה?! הרי תמיד אומרים בודקים אותו בציציותיו. כיפה, גם לאפיפיור יש, וגם לחלק מהכמרים וגם לחכמי דת מוסלמים ועוד. זה לא בהכרח מעיד על יהדות ולעתים אף להיפך, נגד יהדות. וגם לא מעיד על ציונות. ומדוע הרב עושה שימוש בביטוי ציונות דתית?! מה הדבר הזה?! אמרת ציונות דתית הוה אומר שיש גם ציונות חילונית והרי אין דבר כזה. לא יותר שימוש בביטוי ציונות דתית. זה כאילו יש ציונות חילונית. אין דבר כזה. או שאתה ציוני, או שאתה לא. רחם נא ה' אלוקינו: על ישראל עמך ועל ירושלים עירך ועל (הר) ציון משכן כבודך ציון =המשכן או מקום המשכן בבית המקדש=קודש הקודשים ציוני=רק מי שמייחל לשוב השכינה לציון. ישראלי=רק מי שמזרע ישראל משני הוריו, ללא תלות במקום הלידה, המגורים וסוג האזרחות יהודי=רק מי שמשתייך לצאצאי אנשי מלכות יהודה, לרבות גרי צדק שהתגיירו במסגרת מלכות יהודה. ולגבי התנהלות ימינה בממשלה החדשה, אין ספק שהם יחתרו להתנהלות ימנית של הממשלה הרבה יותר מאשר ממשלת הליכוד ועוד. הם הרי חוששים שרבים מהבוחרים ייעלמו להם וגם המפלגה שלהם תיעלם. וכדי שזה לא יקרה ואפילו להיפך, שהמפלגה תתחזק ותגדל, מוכרח שהם יצאו מגידרם להציג קבלות ולהוכיח שבמבחן התוצאה, הממשלה החדשה , בגין פעילות ימינה עם עזרת תקוה חדשה של סער, בסופו של דבר הצליחה להיות הרבה יותר ימנית ועל ידי כך גם הביאו את המפלגה הערבית דומיננטית להתיישר במידה רבה להכרה במדינה כמדינה יהודית ואף ליהדות המדינה וריבונות היהודים במדינה, דבר שאין סיכוי לימין לעשות. דהיינו רק הימין יכול למסור שטחים מנחלות אבותינו, ורק השמאל יכול להביא את הערבים (ואת השמאל) להכרה בריבונות היהודים בארץ ישראל ויהדות המדינה. השמאל, כדי להישאר בשילטון ייאלץ לקבל את התכתיבים של ימינה. הנה דבר שלא היינו יכולים לחלוםמעליו, כשם שלא היינו יכולים לחלום על הקמת מדינת ישראל לפני מלחמות העולם והשואה. לא היינו יכולים להבין ולדמיין שהאירועים הגדולים הללו יקרו, ולא זו בלבד אלא אף שתוצאתם היא בין היתר גם הקמת מדינת ישראל והאפשרות לשיבת עם ישראל לארצו לאחר 1878 (כמעט 2000) שנות גלות. הכל בידי שמיים, ואנו כבני אדם לא תמיד מסוגלים להבין זאת מראש. מעז יצא מתוק. הכל בידי שמים חוץ מיראת שמים ...כל דעביד רחמנא, לטב... היינו: כל מאן דעביד רחמנא, לטב עביד. פירוש: כל מה שעושה הקבה, עושה לטובה. הכל לטובה. בעה.
26
אז זהו. ...
פנינה נוה | 15-06-2021 13:32
אז זהו. שהכילה שעל ראשו לא אמורה... לעשות לך שום דבר ! כיפתו, אמונתו, זה ענינו הבלעדי!! מה שמעניין אותי... זה איך אתה... רב בישראל בן מבניה של הציונות הדתית, אימפולסיבי חסר סבלנות ואורך רוח... מה אתה מלמד את תלמידים?? מכיר את המושג מאה ימי חסד ... ? אז תתאפק וכשיהיה לך בסיס להניח עליו את הנחותיך המלומדות... תדבר. אני ראיתי כיצד הציונות הדתית חותרת אל מטרותיה תוך שימת לב לחינוך הדור הבא, חינוך על ערכים ואפילו איתי את בניכם ובנותיכם מלח הארץ מה לא הבנת שבנט הבין כל כך טוב... שלטונו של בנימין נתניהו מהווה מודל גרוע לחינוך לערכים. נתניהו מעולם לא עבד, לא עובד ולא יעבוד למען מטרותיכם... והישארותו בשלטון לא תקדם אתכם לשום מקום אליו אתם באמת... רוצים להגיע. הוא יביא אתכם עד לנקודה שנוחה לו ומשם אפילו לא תוכלו להמשיך לבד. בנט הוא איש חזון ! הוא ראה זאת... ועצר בנקודה הנוחה לכם ולא לו... אז למרות תחושת אי הנעימות שאתה חש, ממליצה בחום לתת לאיש החזון לומר את דברו !
מסכימה עם...
אורנה | 19-06-2021 18:09
מסכימה עם דברייך. אבל הרבנים העסוקים כרגע בשלילת הלגיטימציה של הממשלה בכלל ושל בנט בפרט, למעשה מחזקים את השנאה ואת הפילוג. כאילו לא למדתם כלום מ1995? בתור אישה דתיה שהתחנכה על ברכי הציונות, אני מתנערת מדבגי הרבנים ואילן לי חלק בדת שלהם ובפייק ציונות. מתהדרים בכתרים לא לכם. כשיהיה הרצח הבא, שוב לא תעמדו מגמגמים ותגידו ידינו לא היו במעל.
27
יש דתי ויש...
יחי ההבדל הקטן! | 16-06-2021 5:34
יש דתי ויש חובש כיפה. זה לא אותו דבר!
28
את כל האנרגיה...
שלום ל. | 16-06-2021 9:15
את כל האנרגיה מול בנט. היה צריך להוציא על נתניהו. אם היה זז. (דרך אגב כמו לפיד) היינו במקום אחר. הדבקות בנתניהו רעה וגרועה.
29
הפרדת דת מהצבעה, רבני קלפיות נמאסתם.
טודרוס והפאגאן | 16-06-2021 22:10
חלאס להתייחס לעניין הדתי בהקשר פוליטי, זה חילול השם. אישית אני מאמין בנאמנות של בנט ואין לי אלא להסיק שאם הוא בחר בכל הצפרדעים הקשות לבליעה האלו, כנראה שמתחת לפני השטח המצב היה אפילו יותר בטטה. עד מתי אאמין בנאמנותו? כל עוד הצפרדעים הן בתחום הפוליטי, שלגביו הוא איש מקצוע, ואני בער ולא אדע. על איש מקצוע להביא לתוצאות בדרך הנראית לו, יביא-יבורך, לא יביא-לפח.
30
כל מילה בסלע, תודה הרב נבון!!!
אחד | 18-06-2021 19:01
מדבר מגרון כל הימין .
31
צודקקקקקק!!! ההצגה של בנט...
ימנית | 09-08-2021 11:12
צודקקקקקק!!! ההצגה של בנט לא עובדת על חכמים.
32
אם כבר סימנים...
ג'קלין כריסטופר | 10-08-2021 12:17
אם כבר סימנים חיצוניים, ...בודקים אותו בצציותיו...