עיתונאי רשת ב': האירוע של רע"מ הוא שינוי אסטרטגי - סרוגים

עיתונאי רשת ב': האירוע של רע"מ הוא שינוי אסטרטגי

ערן סיקורל, עורך חדשות החוץ בקול ישראל ועיתונאי רשת ב', מתאר את צירופה של מפלגת רע"מ לממשלה כשינוי אסטרטגי והיסטורי שישפיע על לאורך זמן. לטענתו רק סמוטריץ' הבין נכון את השינוי הזה

author-image
עיתונאי רשת ב': האירוע של רע"מ הוא שינוי אסטרטגי
  צילום: דוברות הכנסת - נועם מושקוביץ

מגיש השעה הבינלאומית ברשת ב' ועורך חדשות החוץ של קול ישראל, העיתונאי ערן סיקורל, מפרסם הערב סדרת ציוצים בטוויטר בהן הוא שוטח את טענותיו על ההשלכות של אודות צירוף מפלגת רע"מ לממשלה.

"אין להיות מופתעים מהסערה שהממשלה החדשה מעוררת בימין ובעיקר אצל החרדים. צירופה של רע"מ לממשלה פותח אופציה לעתיד שבו הערבים בישראל, 24 מנדטים בפוטנציה, יהפכו לשותף לגיטימי באופן קבוע. הם יהיו אפקטיביים יותר בהשגת מטרותיהם ומכאן גם יבואו יותר להצביע ולהשפיע", מסביר סיקורל.

עוד הוסיף: "אי אפשר יהיה עוד להתעלם מהם או להתייחס לאי הכללתם כמעשה דמוקרטי של רוב מול מיעוט. כשנתניהו הכשיר את רע"ם, מסיבות טקטיות, הוא יצר שינוי מאזן אסטרטגי ארוך טווח שבאמצעותו יוכלו הערבים לשנות את התפיסה שישראל היא "מדינת העם היהודי ואורחיו".

לסיכום סיקורל טוען כי מדובר בתהליך היסטורי ואסטרטגי אשר היחיד שזיהה אותו והבין את משמעותו הוא יו"ר מפלגת הציונות הדתית, ח"כ בצלאל סמוטריץ'.

"האם זה טוב או רע? אין לי דעה חד משמעית. אני ציוני ומשוכנע בזכותו של עם ישראל להגדרה עצמית. האם הוא יכול להתקיים במדינה ערבית יהודית? אינני יודע. מה שבטוח הוא שלנגד עינינו מתרחש תהליך היסטורי ואסטרטגי שרק סמוטריץ' מבין את משמעותו", כתב עיתונאי רשת ב' לסיכום.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
4 תגובות - 4 דיונים מיין לפי
1
עוד דמגוג, שהעובדות לא מבלבלות אותו!!
א | 10-06-2021 20:41
עוד דמגוג עלוב שאומר לנו שהקפאת איסור הבנייה החוקית של הבדואים בדרום וביטול כל הקנסות שלהם, הוא שינוי אסטרטגי טוב!! הוא אמנם טוב, אבל לרעמ ולבדואים,לא למדינה!! האם שינוי אסטרטגי הוא מתן ליגטימציה לפעילות בלתי חוקית, או הסדרת הבנייה הבדואית לפי החוק?? הרי לגיטימציה לבנייה בלתי חוקית עי הקלות לבנייה כזאת, היא אסון למדינה, שכן היא רק עודדת בנייה כזאת והשתלטות בדואית על הנגב, ובעתיד גם בשאר חלקי המדינה!! הקלות שבה בנט הרקוב עם השמאל הרקוב העניקו את ההטבות האלה לבדואים עוד לפני בכלל שממשלתם קמה, רק כדי להבטיח את הממשלה הפוסט ציונית שהם מקימים - הוא בשורה רעה מאוד לבאות!!
2
24 מנדטים
יו יו, גם | 10-06-2021 21:15
של תומכי רוצחים ומקדשי שהידים.
3
ראשית כאן חיים...
ג'קיאמסלם | 11-06-2021 21:56
ראשית כאן חיים בהזיה האשכנזים משכילים שחצניים מתנשאים ..וכמובן מדושנים פשוט לא מבינים את הערבים כאן ושם לא השתנו ולא ישתנו ..צריך ללכת לשאול לדעתם של יהודים שחיו איתם דורות רבים וביום אחד ברחו על נפשם ועזבו הכל מאחור.תגחדו נפלתם על המוח .למה הערבים שינו במשהו ממה שחושבים על היהודים אנחנו ב ביעינהם כופרים וחזירים ..אתם בחלום או בהזיות .ראשית שיוכיחו הם שמשהו השתנה וישתנה בחינוך שלהם לדור הצעיר ..מציע לישראלים המטורללים שבונים הררי חלומות ללכת ללמוד היסטוריה לכו תלמדו למה כל היהודים ברחו על נפשם כמו בין לילה לכו מהר תלמדו ואחכ נשצע אתכם ..אתם מזלזלים בנו חהודי מדינות ערב וצפון אפריקה. אנחנו בסרוץט הזה כבר היינו ..תמשיכו להתעלם מאחתנו משכילים מתנשאים ..אני מאחל לכם שכשתתעוררו זהלא יהיה מאוחר מידי ...לנו יש את היושב במרומים ששומר עלינו ..תודה לאל ..והוא מעניש המה תלמדו..מי שהרים יד על יהודים משלם כי אין בריחה מעונש ..הנה הסורים םגעו ביהודים ביום הקדוש שלהם וכך העיראקים והאחרים תראו עריהם הפכו חורבות ןאנשיהם פליטים מבקשי מקלט ..זה עונש משמיים ..הנה גם העם שקורא לעצמו פלשטינאים יחטפו על רציחות של אנשים תמימים באוטובוסים מתפוצצים ובירי על תינוקת בעגלה והלאה באלפי יהודים תמימים ופגיעה בטבע ובחי בר בשריפות בינתיים הלך הצנהיג בהשפלה גדולה מת עראפת ממחלת מין קשה וסה עונש קשה קשה כי חשבו לעשות ממנו לפחות איזה מלאך איסלאמי ..אבל מין ואיסלאם לא טוב ...נמתין שהיושהץב בשמיים יעניש את עריהם ואת אנשיהם ..כי אחן בריחה מעונש . גם באיסלאם אומרים קול כאלב בג'י יומו ..
4
הערבים ידועים כזונות...
החוקר | 15-06-2021 7:52
הערבים ידועים כזונות מקוששות ואים עבאס חושב לעבוד על הימין יש לו טעות .ידענו ידענו וידענו בזמן אמת. שהוא עובד בערמומיותו להפיל את הימין