אלה שבע הרשויות שזכו בפרס החינוך הארצי - סרוגים

אלה שבע הרשויות שזכו בפרס החינוך הארצי

שר החינוך יואב גלנט הכריז היום על שבע המועצות שזכו בפרס החינוך הארצי לשנת תש"פ: ירושלים, דימונה, רחובות, מגדל העמק, אשקלון, גוש עציון ולב השרון

אלה שבע הרשויות שזכו בפרס החינוך הארצי
  (צילום: הדס פרוש/ פלאש90)

שר החינוך, יואב גלנט, בישר היום (ה') לראשי הרשויות של ירושלים, דימונה, רחובות, מגדל העמק, אשקלון, גוש עציון ולב השרון על זכייתן "בפרס החינוך הארצי לרשויות ומועצות מצטיינות" לשנת הלימודים תש"פ.

כל רשות תזכה במענק כספי בהיקף של 100 אלף ₪ לטובת השקעה בפרויקט חינוכי ברשות.

ההחלטה על בחירת הרשויות והמועצות האזוריות הזוכות התקבלה על ידי ועדת "פרס החינוך הארצי לרשויות ומועצות מצטיינות" בראשותה של הסמנכ"לית הבכירה ומנהלת המינהל הפדגוגי, אינה זלצמן. חברי הוועדה סיירו ברשויות ובחנו את עשייתן החינוכית מקרוב, והתרשמו שהזוכות מקדמות לצד חדשנות פדגוגית גם ערכים חברתיים שהניחו תשתית של ערבות הדדית וקהילה צומחת. תחומי המעורבות האישית והחברתית בקהילה יחד עם טיפוח האקלים החינוכי הפכו לדגלים מרכזיים וסמני דרך של כל רשות שמהוות מודל לחיקוי. מכלול העשייה העשיר זיכה אותן בפרס איכות ומצוינות.

עוד באותו נושא

כבוד: אלו בתי הספר הזוכים בפרס החינוך הדתי

שר החינוך, יואב גלנט ברך את הזוכים וציין: "אני שמח וגאה בשבע הרשויות והמועצות שזכו "בפרס החינוך הארצי לרשויות ומועצות מצטיינות". מעמד זה מסמל יצירתיות, מסירות וחריצות בבתי הספר ובגני הילדים ברשויות והמועצות הזוכות. כל רשות ומועצה שזכתה רשאית להיות גאה על הישגיה ועל תרומתה לעתיד מדינת ישראל. תודה לכל השותפים על ההשקעה הרבה והשאיפה למצוינות, בייחוד בשנה מורכבת זו. מנהלות ומנהלים, מורות ומורים, גננות וסייעות – הפרס הזה הוא עבורכם, יישר כח".

ראש המועצה האזורית גוש עציון הגיב על הזכייה: "יום חג למערכת החינוך של גוש עציון והתיישבות כולה. בזכות העבודה המסורה של אנשי החינוך היקרים שלנו בכל הרמות, בזכות רשתות החינוך הפועלים בתחומי המועצה בזכות ההתייחסות של כולנו כתושבים לנושא החינוך כשליחות אמת זכינו בפרס שהכי מאפיין אותנו כחברה.

קבלת הפרס מרגשת אותנו במיוחד בשנה זו – שנת פטירתו של משה (מושקו) מושקוביץ ז"ל שהיה ממייסדי הגוש והמפעל החינוכי שלנו – אנו מקדישים את הפרס לזכרו הברוך".

עוד אמר: "אנו במועצה דוגלים לחנך את ילדינו ובוגרנו לחינוך אמוני, ערכי, שורשי המושתת על אהבת העם, התורה והארץ. אשרינו שזכינו להיות מודל לחיקוי למען הדורות הבאים ושנזכה לראות את פירות החינוך צומחים עוד מעלה מעלה".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו