מבזקים

שר הביטחון גנץ ימריא מחר לביקור בארה"ב

שר הביטחון בני גנץ ימריא מחר (ד') בשעות הלילה לביקור בזק של יום בארה"ב בו ייפגש עם מזכיר ההגנה האמריקאי לויד אוסטין ועם היועץ לביטחון לאומי ג׳ייק סאליבן.

בפגישות ינהל גנץ שיח אסטרטגי בנושא ההסכם המתהווה עם איראן, שמירה על העליונות הביטחונית של ישראל ויציבות המזרח התיכון.עוד עתיד גנץ לדון עם בכירי הממשל על התוכנית שגיבש במערכת הביטחון להבאת שקט ארוך טווח ברצועת עזה והשבת הבנים, תוך חיזוק ברית המתונים והרשות הפלסטינית.

סרוגים premium

המהדורה המובחרת!

הטבת השקה מיוחדת:

במקום 39 בחודש עכשיו ב 0

תגובות