נתניהו: נחוש להמשיך במבצע עד שיושג היעד שלו - סרוגים

נתניהו: נחוש להמשיך במבצע עד שיושג היעד שלו

לאחר שנשיא ארה"ב דרש הפסקת אש, רה"מ נתניהו דחה את הבקשה האמריקנית והבהיר: "אני נחוש להמשיך במבצע הזה עד שיושג היעד שלו - להחזיר את השקט והביטחון לאזרחי ישראל"

author-image
נתניהו: נחוש להמשיך במבצע עד שיושג היעד שלו
  (צילום: חיים צח/ לע"מ)

ראש הממשלה בנימין נתניהו הגיב היום (רביעי) לדרישה של נשיא ארה"ב ג'ו ביידן להפסקת אש כבר היום, ולמעשה דחה את הקריאה האמריקנית לרגיעה. לדבריו, ישראל תמשיך במבצע עד להחזרת השקט לאזרחים.

"אני בא עכשיו מהבור בקריה, מחמ"ל המבצעים של צה"ל" אמר נתניהו. זה מרשים ביותר. כל יום שעובר אנחנו פוגעים בעוד יכולות של ארגוני הטרור. מסכלים עוד מפקדים בכירים, מפילים עוד מגדלי טרור, פוגעים בעוד מצבורי נשק".

"כפי שאמרתי היום לשגרירים כאן, זו הזכות הטבעית של ישראל. אני הערכתי מאוד את התמיכה של הממשלות האלה, ואני מעריך במיוחד את התמיכה של נשיא ארה"ב ידידנו ג'ו ביידן לזכות ההגנה העצמית של מדינת ישראל" הוסיף, אך הבהיר כי "אני נחוש להמשיך במבצע הזה עד שיושג היעד שלו – להחזיר את השקט והביטחון לכם, אזרחי ישראל".

בתוך כך, דובר צה"ל עדכן כי החל מהשעה 07:00, זוהו כ-200 שיגורים משטח רצועת עזה לשטח ישראל. כ-30 שיגורים נפלו בשטח הרצועה. לדבריהם, לוחמי ההגנה האווירית יירטו כ-90% מהשיגורים במהלך היום.

עוד באותו נושא

ניקי היילי נגד ביידן: "מה אם היו רקטות על וושינגטון?"


11

כאמור, נשיא ארה"ב ג'ו ביידן שוחח מוקדם יותר היום עם ראש הממשלה בנימין נתניהו, זאת על רקע המשך הלחימה מול חמאס ברצועת עזה. בדבריו ביידן הבהיר כי הוא "מצפה לרגיעה משמעותית עוד היום".

בהודעת הבית הלבן נאמר כי "שני המנהיגים שוחחו בפירוט על מצב האירועים בעזה, הפעולות של ישראל להסרת האיומים של חמאס וארגוני טרור נוספים, והמאמצים הדיפלומטיים הבינלאומיים. הנשיא הבהיר לראש הממשלה שהוא מצפה לרגיעה משמעותית של הלחימה כבר היום, בדרך להפסקת אש".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
11 תגובות - 8 דיונים מיין לפי
1
לא יאומן
לוחם | 19-05-2021 18:40
לא יאומן. אני רואה באל ג'זירה ערבי שמצלם סוללת תותחנים בפעילות עכשיו בלייב. האדם הזה מבלי להיכנס לפרטים איך, יכול לטווח את הסוללה. למה לא מעיפים או עוצרים אותו.
אני רואה...
זה עוד כלום | 19-05-2021 21:35
אני רואה באל ג'זירה 12 מנהל בית ספר מרעננה משליך אבנים ונזכר שאיילת שקד קראה להעמיד לדין מיידי אבנים על נסיון ברצח
2
נתניהו נחוש להראות...
נתניהו נחוש ... חה.. חה.. חה.. גם ביידן נחוש ... | 19-05-2021 20:07
נתניהו נחוש להראות לביביסטים שהוא מחליט מתי המבצע מסתיים ... למרות שלכולם ברור שהוא כבר נגמר ... פשוט כי ביידן אמר ... אז פתאום לא מפילים רבי קומות בעזה , והחמאס לא יורה לתל אביב ... והכל לאט לאט נרגע ... ומה רווחנו ? בעקר הרס היחסים עם ארהב ... מחר הצבעה בקונגרס על ביטול עסקת טילים מדויקים עם ישראל ... אמנם היא לא תעבור , אבל זה מעיד על הדרדרות היחסים עם הפטרון והמממן הראשי של הרפתקאות נתניהו ...
3
היה נחמד אם...
מה היעד ? | 19-05-2021 20:28
היה נחמד אם ראש הממשלה שלנו היה מתראיין לאיזה ערוץ תקשרת ישראלי ומסביר לעם ישראל מה מטרות המבצע ... כי לפי מה שהבנתי אפילו לצבא זה לא ממש ברור ...
אתה צודק...
אבי | 20-05-2021 11:20
אתה צודק את השאלה הזאות צריך לשאןל אתה 11 יום לא רואים שינוי וכל אחד ואחד בישראל יודעים למה זה קרה והבעיה יש בצמרת אין להם אומץ לדבר
4
פתאום דחוף לו...
אבו יאיר | 19-05-2021 23:43
פתאום דחוף לו להראות נחישות? מעניין למה.אה,הוא לא 12 שנה ראש ממשלה? אה,כבר שנים שלא ממררים את חיי תושבי הדרום בטילים,שריפות,בלונים ,פיצוצים וטראומה מתמשכת?
5
רק ביבי...12 שנה..תינוקות...
ענת כהן | 19-05-2021 23:45
רק ביבי...12 שנה..תינוקות התבגרו במקלטי הדרום ועכשיו מתגייסים...רק ביבי מראה להם מה זה...החמאס מתפקע מצחוק
כמה שטויות....
ברגר | 20-05-2021 8:23
כמה שטויות. את חיה בחוסר הבנה בסיסי של המצב. הרוע שלך גובר על כל שבריר של תובנה. אם את חושבת שהחמאס יעשו איתנו שלום ברגע שביבי יעוף מבלפור ופתאום ישירו איתנו קומבייה את פשוט חיה בסרט. סרט מסוכן. הנבלות לא רוצים אותנו כאן נקודה. תפנימי. אז או שתהגרי למדינה אחרת או שתתמודדי מול סבבים חוזרים ומתעצמים ותשתדלי להשמיד כמה שיותר כוח צבאי הפועל נגדנו בחלון הזמן שהעולם והתקשורת המרושעת נותנים לנו כדי לקבל שקט לתקופה ארוכה ככל האפשר.
6
ביבי נחוש להמשיך...
מוטי | 20-05-2021 8:14
ביבי נחוש להמשיך במלחמה עד שהמנדט של לפיד יגמר.
7
היעד של נתניהו...
סבתא שומרת על נכדים בבית | 20-05-2021 9:47
היעד של נתניהו : סיום המנדט של לפיד. תעצור נתניהו לא עומדים עוד שבועיים במלחמה הזאת.
8
אל תירא בנימין,...
אליס | 20-05-2021 11:29
אל תירא בנימין, אל תירא. כי גור אריה הלא אתה, ואריה אם ישאג מי לא יירא? עם ישראל חי