מהומות בלוד: 2 פצועים מירי, בית כנסת הוצת - סרוגים

מהומות בלוד: 2 פצועים מירי, בית כנסת הוצת

לפחות 2 בני אדם נפצעו באירועי ירי בלוד, לצד בתי כנסת שהוצתו ברחבי העיר. תושבי העיר מסתגרים בבתיהם: "המשטרה מפקירה אותנו, הגיע הזמן שתתחיל לפעול"

מהומות בלוד: 2 פצועים מירי, בית כנסת הוצת
  (צילום: אורלי פטליס)

המהומות בלוד נמשכות: למרות החמרת העוצר הלילי בעיר, גם הערב (חמישי) נרשמו עימותים אלימים בין תושבי העיר הערבים והיהודים. לפחות שני אדם נפצעו מירי, והתושבים נצורים בבתיהם וזועקים לעזרה.

עוד באותו נושא

גבר יהודי נורה בלוד, חייל הותקף ביפו ונפצע קשות


4

זמן קצר לפני כניסת העוצר לתוקף, דווח כי גבר יהודי נפצע קשות מירי ופונה לבית החולים לצורך טיפול רפואי. ככל הנראה, היורה נמלט מהאיזור. בשעה האחרונה הירי נמשך ותושב נוסף נפצע, כאשר היורה, תושב ערבי, מסתובב חופשי ברחובות ויורה אש חיה, בעוד יורים אחרים אורבים על הגגות וטווחים בתושבים שמעיזים לצאת החוצה.

במקביל הוצת בית הכנסת "דוסא" בשכונת גני אביב, ככל הנראה בידי פורעים ערבים. מדובר בבית הכנסת הרביעי שמוצת באזור בימים האחרונים. מוקדם יותר נפצע גבר כבן 40 בדרכו הביתה באזור התעשייה הצפוני, ובאירוע נוסף  חובש מד"א בן 19 נורה בפלג גופו התחתון ונפצע באורח קל.

תושבי השכונות ניסו ליצור קשר עם המשטרה מספר פעמים בתחינה שיגיעו לאזור, אך כפי שהיה גם בלילות הקודמים, המשטרה לא נוכחת ברחובות והמצב מסלים. "אנחנו דורשים שהמשטרה תפעל באופן אקטיבי ונחוש לאסוף את הנשקים ולעצור את הפורעים" אמר אחד התושבים. "לא ייתכן שנעבור עוד לילה שבו נהיה חרדים לחיינו ולמשפחותינו. הגיע הזמן שמשטרה תפסיק להפקיר את התושבים ותתחיל לפעול".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
5 תגובות - 5 דיונים מיין לפי
1
מפכאל מבוטל אם...
דוד | 13-05-2021 22:45
מפכאל מבוטל אם אין לך פטרונות אל תאשים את בן גביר אוחנה נפל בבחירה לך הבית זה גדול עלכה התפקיד מה בין גביר יורה על אזרחים מעלה באש בתי כנסת אפס קניראה שהדרגות במישטרה ובצבא דרגות של קשרים ולא קישורים
2
פרעות לוד תשפ"א
משה | 13-05-2021 22:51
פשוט הזוי נראה שיש כאלה שהסיטואציה שבה יהודים מתים פשוט נוחה להם למה לא נתנו ליורים בערבים צלש דווקא בגלל שעצרו אותם הברברים מרגישי יותר בטוחים כי מישהו מלמעלה שומר עליהם שלא ייפגעו לבנתיים לא שמעתי שיש כתבי אישום נגד ערבים
3
אפשר להמתין ליום העצמאות אולי זה יגיע
חיים | 13-05-2021 22:57
אמרתם הלל על ניצחון החילונים וקיבלתם. נא להתפלל ביחד על הגאולה השלימה ונקבל על עצמינו שלא להעריך את שונאי ה' אדרבא לזכור את כל הרע שהם עשה לעמינו בעקירת התורה כבר יותר ממאה שנה, ולנסות לקרב אותם לאמונה ולתורה
4
לא לפחד מהם...
רפאל בראל | 14-05-2021 8:32
לא לפחד מהם להמשיך לשלוט עליהם
5
פרעות בלוד
דוד כהן | 16-05-2021 10:11
אפילו אם השוטרים התחבאו מתחת לשולחן בזמן הפרעות ביהודים בלוד,לפחות היו יכולים לצלם את הפורעים בשעת מעשה כדי להביאם לדין.