מחשש למהומות: המשטרה מחמירה את הסגר בלוד - סרוגים

מחשש למהומות: המשטרה מחמירה את הסגר בלוד

בעקבות המהומות בלוד אמש והכרזת מצב החירום בעיר, המשטרה הודיעה על החמרת העוצר הלילי הערב. מהשעה 20:00 יאסר לתושבים לצאת מבתיהם, למעט יציאה למרחבים מוגנים או לקבלת טיפול רפואי דחוף

author-image
מחשש למהומות: המשטרה מחמירה את הסגר בלוד
  ניידת משטרה עולה באש בפרעות בלוד (צילום: יוסי אלוני, פלאש 90)

מצב חירום בלוד: בעקבות אירועי הפרות הסדר החמורים שאירעו בעיר והכרזת "אירוע חירום אזרחי" שקיבלה תוקף משפטי, המשטרה הודיעה כי גם הערב (חמישי) יחולו הגבלות במטרה לשמור על שלומם, ביטחונם ורכושם של תושבי לוד. הערב הוחלט להחמיר את העוצר הלילי, כשהעונש לתושבים שיצאו מביתם יכול להיות עד 3 שנות מאסר.

עוד באותו נושא

לוד יומן מלחמה | "כדורים שורקים לנו ליד הראש"


10

החל מהשעה 17:00 בערב נאסרה הכניסה לעיר, ומהשעה 20:00 עד 03:00 לפנות בוקר יאסר על כל אדם לשהות במרחב הציבורי בלוד. תושבי לוד ייאסרו לצאת מבתיהם או ממקום שהייתם בעיר בכל פרק הזמן הזה.

במשטרה הבהירו כי תתאפשר יציאה למרחבים מוגנים בעת הצורך או לצורך קבלת טיפול רפואי דחוף, וכן תתאפשר יציאה לצורך חיוני נוסף ובכפוף לאישור טלפוני של משטרת ישראל.

"משטרת ישראל מבקשת מהציבור להישמע להוראות השוטרים בשטח" נמסר. "נמשיך לעשות הכל כדי להבטיח את ביטחונם של תושבי העיר והאזור".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
תגובה אחת מיין לפי
1
פעילות מבורכת בשלב...
אני 2 | 13-05-2021 19:13
פעילות מבורכת בשלב הזה. זה השלב בו אין בררה אלה להרגיע ולהפעיל כוח להפרדת כוחות כמו שצריך; בשלב הבא צריך להבין שאפשר לחיות בשכנות ליד אבל לא בשכנות יחדיו באותן שכונות. כתושבת לוד לשעבר, מעולם לא חששתי. גם אם עבדתי בשעות מאוחרות במרפאות לאומית/מאוחדת/מכבי בלוד וברמלה. מעולם בעלי לא נזקק להשתמש בנישקו האישי ובהכשרה שעבר כמאבטח , מלבד בנסיעות בשטחים.את האשם אפשר לתלות בהזנחה של שנים; ואקום שלטוני. חינוך כושל של אוכלוסיות כאלו ואחרות.