חבר הכנסת לשעבר, עפר שלח, שפרש מהחיים הפוליטיים לפני כשלושה חודשים אחרי שנכשל לעבור את אחוז החסימה עם מפלגת 'תנופה', חוזר לתפקידו בערוץ הספורט ויפרשן את משחקי ליגת ה־NBA. בנוסף, שלח גם ילווה מטעם הערוץ את המשחקים האולימפיים בטוקיו.

עפר שלח| צילום: ההצהרה של עפר שלח. ארכיון
כזכור, שעות ספורות לפני סגירת הרשימות של הבחירות האחרונות, יו"ר מפלגת 'תנופה' עפר שלח, החליט לא להתמודד בבחירות לכנסת.
שלח הקים את 'תנופה' אחרי שפרש ממפלגת יש עתיד, אך לא הצליח אפילו להתקרב לאחוז החסימה כאשר בכל הסקרים הוא קיבל פחות מ-1%.





תגובות
בחור עם אומץ מה שאין לשקד הלך עם האמת שלו
גם אה חמודי מוקצה מחמת מיאוס.כדאי שתעלם.
מה שרואה שלח בעין 1 לא רואה לפיד ב3 עיניו בקיצור: עופר שלח היה מוקצה מחמת מיאוס כח''כ. הוא רק הזיק
טוב מאוד שמאלן איום אנטי התישבות מאוד צבוע מאוד .
ברוך שפטרנו...שמאלן מסוכן לכל מה שמריח יהדות וארץ הקודש...שיחזור לפרשן הבלים בטמבלויזיה לשם הוא שייך
אתה אעש חשוך ומיושן
חבל שלא ניתן לומר ברך שפטרנו עליך ול הדומים לך.