צפו: הציונות הדתית מגבירה את הלחץ על סער ובנט - סרוגים

צפו: הציונות הדתית מגבירה את הלחץ על סער ובנט

בסרטון חדש "חושפת" הציונות הדתית את האמת מאחורי מנסור עבאס וקוראת לבנט וסער: "אם תעדיפו ממשלה הנשענת על תומכי טרור, תזכרו לדיראון עולם בהיסטוריה של ישראל"

צפו: הציונות הדתית מגבירה את הלחץ על סער ובנט
  צילום מסך

אחרי שסיכלו את האפשרות של הקמת ממשלה של נתניהו, הנשענת עם סיעת רע"מ, מפנה כעת "הציונות הדתית" את האש לכיוון מניעת ממשלה של מחנה מתנגדי נתניהו, יחד עם בנט וסער.

בסרטון שהם מפיצים הבוקר (רביעי), פונים במפלגה לראשי מפלגות תקווה חדשה וימינה בדרישה לא לקחת חלק בממשלה של המחנה השני, יחד עם הסיעות הערביות.

לטענת המפלגה, אסור להתייחס לנאומיו האחרונים של ח"כ מנסור עבאס ברצינות: "מתק השפתיים של עבאס בנאומיו לא יכול להסתיר את תמיכתו ותמיכת תנועתו במחבלים ובטרור ובפעולות שנועדו לפגוע ולשלול את קיומה של מדינת ישראל."

לאחר שביום שני האחרון ח"כ עבאס טען כי לא תמך מעולם בטרור ובמחבלים, מציגה הציונות הדתית בסרטון קטעים ובו נחשפים חלק מפעולותיו האנטי ציוניות נגד חיילי צה״ל והתמיכה בטרור.

מטעם בציונות הדתית נמסר: "אנו קוראים לנפתלי בנט, איילת שקד, גדעון סער, זאב אלקין ויועז הנדל- אל תאפשרו הקמת ממשלה הנשענת על מי שהכריז אך לפני חצי שנה שהוא עוסק עתה בג'יהאד אזרחי רק כי כרגע האפשרות לאחוז בנשק ולצאת למלחמת ג'יהאד איננה אפשרית."

"אם תעדיפו ממשלה כזאת על פני האפשרות להקים ממשלת ימין אמיתית תזכרו לדיראון עולם בהיסטוריה של מדינת ישראל".

עוד באותו נושא

לפני הנאום: עבאס בחן את מסריו אצל מקורבי סמוטריץ'


11

 

מכתב רבנים: "אסור להקים ממשלה בתמיכת אויבינו"

רק ביום שני האחרון פרסמו שורת רבנים בציונות הדתית מכתב בו קראו שלא להישען על תמיכת מפלגת רע"מ לצורך הרכבת ממשלה. בין החותמים נמנו הרב חיים דרוקמן, הרב שלמה אבינר, הרב חיים שטיינר והרב אליעזר ולדמן, ורבנים נוספים צפויים להצטרף ולחתום בימים הקרובים.

בכך למעשה הרבנים חוסמים את הלחץ שתכנן ראש הממשלה להפעיל על בצלאל סמוטריץ' לתמוך בהקמת ממשלה שנתמכת על ידי רע"מ, כשיו"ר הציונות הדתית ממשיך להתנגד למהלך מסוג זה. במקביל המכתב מעביר מסר ליו"ר נפתלי בנט – שיהיה זקוק לקולות רע"מ במידה ויקים ממשלה עם יאיר לפיד והשמאל.

ח"כ מנסור עבאס (צילום: דוברות הכנסת – נועם מושקוביץ')

"לאחר אלפיים שנות גלות, מתוך החורבן והשאול, בחסדי שמיים, קם העם היהודי, שב לארצו והקים בהמדינה יהודית – היא מדינת ישראל. בכך מימש העם היהודי את זכותו הטבעית ובכך התקיימו תפילות הדורות לשוב לארצנו ולהיות עומדים ברשות עצמנו במדינתנו הריבונית" נכתב. "תקומת מדינתנו האהובה, מדינת ישראל היא התגשמות דברי הנביאים והיא קיום מצוות התורה לכינונה של ריבונות יהודית בארץ ישראל".

"הנהגת המדינה היהודית חייבת להיות בידי העם היהודי בצורה מלאה" הוסיפו והבהירו הרבנים. "כל ממשלה בישראל חייבת להישען על מפלגות יהודיות. ממשלה בישראל אסור לה שתתבסס על מפלגות ערביות בעלת שאיפות לאומיות איסלאמיות – לא בתמיכה ב'קום עשה', לא בהימנעות ולא באי הגעה למליאה ב'שב ואל תעשה'".

"אנו קוראים לנבחרי הציבור שלא להתפתות אחר מילים יפות, שכל מטרתן היא לסמא את עיני הציבור בישראל ולהכשיר חלילה את השרץ של הקמת ממשלה בישראל בתמיכת אויבינו" סיכמו. "חלילה לנו לפתור את המשבר השלטוני בו לצערנו מצויה מדינת ישראל באופן שעליו נשלם מחיר כבד עודשנים רבות ואחריתו מי ישורנו. נוסיף עוז וחיל, בעין טובה, ובכינוס הכוחות החיוביים כולם יחד בעד ארצנו ובעד ערי אלוקינו".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
24 תגובות - 15 דיונים מיין לפי
1
זאת האמת על האדם טוב שלא נפלו במלכודת
חיים | 21-04-2021 10:10
זה גייאד אזרחי
עדיף בחירות 5 מממשלה שתלויה בעבאס
סמוטריץ' צודק | 21-04-2021 17:00
פעם אשף היו ארגון טרור שלהיפגש איתו היה ברמה של להיפגש עם דאעש, היום כל ראשי הממשלה מאז רבין ורוב מנהיגי העולם המערבי נפגשו עם עראפת/אבו-מאזן, והיום אשף נחשבים מתונים (למרות שרצחו 1800 ישראלים חפים מפשע *אחרי* אוסלו, ברגע שאתה מכשיר מישהו אתה לא יכול להתחרט והוא ישאר לדורי דורות לגיטימי. הימין מנסה מהשמאל לא להכשיר ממשלה עם תומכי מחבלים מהמשותפת ובאותו זמן מקים ממשלה עם תומכי טרור מרעמ?! התחרפנו על השכל?!
הוא הוכיח...
יום מאוחר מדי | 21-04-2021 16:44
הוא הוכיח אתמול- הוא לא השתנה
אין ברירה. צריך לתת לעבאס הזדמנות לשכנע שהוא
צריך לתת הזדמנות | 21-04-2021 10:54
אין ברירה. צריך לתת לעבאס הזדמנות לשכנע שהוא השתנה. אם לא יתנהג כראוי - הממשלה תפול ויהיו בחירות חמישיות ממילא. למה לא לתת קודם הזדמנות לעבאס להוכיח את טענתו שהוא השתנה ?!
2
התנועה האיסלמית לא יכולה להיות תמימה
רון פלח | 21-04-2021 10:13
בקשר למצב המדיני פשוט זה נדחה זאת דעתי
3
ואווו פצצת אטום כל הכבוד לסמוטריץ
שמרית | 21-04-2021 10:14
כאלה ביקורים?
באמת... וביבי לא יודע את העבר הזה של עבאס ?
באמת.. וביבי לא יודע | 21-04-2021 10:30
אני לא מבין איך הציונות החרדלית עדיין חושבת שהציבור מטומטם ומשתכנע מסירטונים של דמגוגיה. ביבי יודע מצויין עם סוללת היועצים שלו מה ההסטוריה של מנסור עבאס. יש אצלו שינוי ושום סירטון תעמולה של הציונות החרדלית לא ישנה את זה. הציונות החרדלית רוצה בחירות חדשות - תקבלו. תמחקו כי הפעם ביבי לא יעזור לכם.
4
כל יום שעובר אני מבין שסמוטריץ צדק
תמיר | 21-04-2021 10:17
זה לא תמים וגם אם זה נראה תמים זה רגעי
5
הוא שייך לשמאל הוא משחק אותה באמצע
שלום בטאט | 21-04-2021 10:24
אין הבדל בינו למשותפת יכול להיות שהוא יותר גרוע
6
מה חשבתם שהוא ימני ? הוא לשון מאזניים מסוכנת
לימור | 21-04-2021 10:27
ראיתם איך הוא השתגע כשלקחו לו את לשון המאזנים זה אסון
7
מספיק לשים ראש בחול !!
הציונות החרדלית | 21-04-2021 10:31
נתניהו הוא המכשול היחיד להקמת ממשלת ימין על מלא מלא. אם נתניהו לא יסיק את המסקנות ויפנה מקומו למי שיבחר מהליכוד (כץ / ברקת / לוין / רגב / אדלשטיין / מי שיבחר) הוא מאלץ את סער ובנט לחבור לגנץ ולפיד, ואז השאלה כמה משקל יהיה לימין בממשלה .אם נבחרי ליכוד וחרדים לא יצטרפו, זה יאלץ את בנט וסער לחבור גם למרץ ואפילו לחבר של נהנתניהו - עבאס. זו מטרה פוליטית קצרת טווח של בצלאל אבל אסור לנבחרי הליכוד ולחרדים לזרום עם זה. זו טעות על חשבון המדינה. לא יהיו בחירות חמישיות ושישיות ולא יהיה בהם שינוי בסופו של דבר אלא רק החלשה נוספת של הימין.. גם אם ימינה והציונות הדתית ימחקו ויעברו כל הקולות לליכוד עדיין אין 61 אלא רק 59 במקרה הטוב. בוחרי סער לא יעברו פתאום לביבי. סער הצהיר שוב ושוב רק לא ביבי והמנדטים שלו לא יעברו לצד של ביבי, גם אם הוא עצמו ימחק גם. אי אפשר להמשיך לבזבז את התקציב שאין (אנחנו בחוב של טרליון ₪) לבחירות חמישיות ושמיניות. ביבי נכשל ב 4 בחירות שיסיק מסקנה כבר. די.
חולה נפש...
יעקב | 21-04-2021 18:24
חולה נפש
מאמץ כל...
ישורון | 21-04-2021 14:56
מאמץ כל מילה שלך. המלחמה של הציונות הדתית היא אינה דתית ולא הלכתית אלא עדתית לא למזרחים אלא שלטון אשכנזי. מי שבוחר במםלגות שמאלניות כופר בתורה משה. הם מעדיפים ממשלת כופרים כאשר מנסור עבאס מאמין בבורא עולם בתנך באבות, בדוד המלך, . השמאל והציונות הדתית גזענים באותה מידה כלפי התרבות המזרחית יהודית וערבית. תרבות העם היהודי מאז האבות אברהם יצחק ויעקב ומשה רבנו היתה מזרחית . את השמאל האשכנזי הייתי שולח לאחים הגרמנים שלהם
בבחירות חמישיות הציונות החרדלית תמחק כי ביבי
הזדמנות לעבאס | 21-04-2021 10:52
בבחירות חמישיות הציונות החרדלית תמחק כי ביבי כבר לא יעזור להם. ואגב... מנסור עבאס לא רק עשה הסכמים עם ביבי בממשלה הקודמת, אלא גם עמד בהם. הוא פשוט החליט להשתנות. כמו שסאדת עשה את מלחמת יום כיפור נגד ישראל ובשנת 1977 החליט להשתנות וכל ישראל חתמה שלום עם גדול האוייב של אז - מצריים. ומאז ישראל משגשגת בהרבה מישורים. אני איש ימין ונגד מדינה פלסטינית. בעד מלחמה נוקשה בטרור, ולכן צריך לתת לעבאס כמו לבחריין והאמירויות הזדמנות !
8
מי שאין לו תורה בפנים מוכר את הארץ בקלות
רמי גומיץ | 21-04-2021 10:39
לפיד בין בית עם המשותפת ועבאס
9
אם רוצים ממשלה...
אפשי ואפשי | 21-04-2021 10:44
אם רוצים ממשלה לאומית יהודית אז חייבים להעיף את ביבי כפי שגורש רוב הציבור, ומייד ניתן להקים ממשלה לאומית רחבה יציבה ולטובת העם
רוב הציבור...
אבי | 21-04-2021 18:24
רוב הציבור בחר את ביבי.
10
לא תקום עוד ממשלת ערב רב בארץ ישראל!!!
מאיר -עברי אנכי | 21-04-2021 11:33
לא תקום עוד ממשלת ערב רב בארץ ישראל!!! מי שתלה את יהבו בתומכי טרור גם אכל את הדגים המסריחים, גם חטף מכות, וגם גורש מן העיר.
11
הכותרת מטעה זאת מציאות של ביקורים של רוצחים
תמיר | 21-04-2021 12:11
למה להגביר לחץ על בנט וסער זאת האמת שאף אחד לא ידע
כי הימנים...
ימני | 21-04-2021 16:42
כי הימנים בחרו בהם. ולא יבחרו בהם שוב אם לא יקימו ממשלת ימין
12
הבעיה היחידה זה...
אלהו1 | 21-04-2021 13:32
הבעיה היחידה זה סער ואלקין זוג נקמנים שמחרבים את המדינה היהודית. ביבי לא צריך לזוז, העם הייהודי בחר בו, מאמין בו ובכישוריו ביכולותיו ובכוונתו לטובת המדינה היהודית על פי תפיסתו שעל חלק ממנה איני מסכים. עם ישראל חייב תודה לאיש הזה שכל הרעים בעולם ובארץ נלחמים בו וכל הטובים מצדדים בו והוא לא מושלם. מכל מנהיג אחר, העולם והתקשורת ושות' כשלא יישר קו איתם יקרקסו אותו, יאכלו אותו בלי מלח.
13
להסתמך על רעם...
דפנה | 21-04-2021 14:46
להסתמך על רעם ??!! נפלנו על הראש .אוי לנו אם מדינת היהודים תלויה בעבס וחבר מרעיו....יאאלללה בחירות 5
14
לא הם סיכלו!...
די! | 21-04-2021 16:41
לא הם סיכלו! לא היה! אתם עדיין מאשימים את הציונות הדתית בפשלות של סער! נמאסתם! עדיין מאמינים לעבאס!
15
הציונות הדתית כוללת...
אביאל | 21-04-2021 19:02
הציונות הדתית כוללת תומכי טרור, מורשעים בטרור, וכאלה שתומכים בעברייני נוער הגבעות שתוקפים ופוצעים את חיילי צה''ל... רע'ם לא עושים את זה...