לראשונה מזה שנה: אחוז התחלואה ירד ל-0.4 בלבד - סרוגים

לראשונה מזה שנה: אחוז התחלואה ירד ל-0.4 בלבד

137 חולי קורונה אובחנו אמש מתוך כמעט 38 אלף בדיקות שבוצעו - כשבכך אחוז הבדיקות החיוביות עומד על 0.4% בלבד. מדובר בנתון התחלואה הנמוך ביותר שנרשם מאז חודש מאי 2020

לראשונה מזה שנה: אחוז התחלואה ירד ל-0.4 בלבד
  (צילום: חיים גולדברג\סרוגים)

מגפה בדעיכה: משרד הבריאות עדכן הבוקר (שני) כי 137 חולי קורונה בלבד אובחנו ביממה האחרונה, זאת מתוך כמעט 38 אלף בדיקות שבוצעו. בכך אחוז הבדיקות החיוביות עומד על 0.4% בלבד, המהווה את הנתון הנמוך ביותר שנרשם מזה כמעט שנה – מאז אמצע חודש מאי 2020.

גם מספר חולי הקורונה הפעילים בארץ ממשיך לרדת, ועומד כעת על 3,484 חולים – מתוכם 397 מאושפזים בבתי החולים. מצבם של 253 חולים מוגדר כקשה, מתוכם 133 מונשמים ו-151 במצב קריטי. במקביל, אמש התווספו 5 מתים למניין הקרבנות, שעלה ל-6,299 נפטרים מאז תחילת המגפה.

עוד באותו נושא

אדלשטיין מסיר את ההגבלות על היציאה לסיני

בעקבות הירידה בתחלואה, אמש נכנסו לתוקף מספר הקלות חדשות למערכת החינוך – בראשם ביטול חובת מילוי הצהרת הבריאות היומית והרחבת הקפסולות בחלק מהכיתות. בכיתות א'-ג' תוסר ההגבלה על ערבוב קבוצות בצהרונים, כאשר ניתן יהיה לשלב עד שלוש קבוצות קבועות ועד 28 ילדים בסך הכול. בכיתות ד' הקפסולות יבוטלו לחלוטין, ובמשרד החינוך יבחנו את המהלך בשבועיים הקרובים במטרה להרחיב אותו גם לילדי כיתות ה'-ו'.

בכיתות ז'-י' התלמידים יוכלו ללמוד תוך מעבר בין ארבע קבוצות או כיתות קבועות, כשלפני כן יכלו לעבור בין שתיים בלבד. בכיתות י"א-י"ב שיעור המתחסנים והמחלימים הנדרש ללמידה בכיתות מלאות הורד ל-65%, לעומת ההגבלה של 90% שהייתה נהוגה עד כה.

בנוסף, אמש שר הבריאות יולי (יואל) אדלשטיין הודיע כי בכוונתו לא להאריך את תקנות ההגבלות על הכניסה והיציאה לטאבה וממנה, שהיו אמורות לפקוע היום. המשמעות היא הסרת המגבלות על היוצאים והבאים מסיני, כלומר מעבר טאבה יתנהל באופן דומה לכניסה והיציאה מנתב"ג.

החל מהיום, אופן פעולת היציאה לטאבה והכניסה ממנה יהיה בהתאם להחלטות רשות התעופה האזרחית במשרד התחבורה: על הנכנסים לישראל ממעבר טאבה תחול חובת בדיקה במהלך 72 השעות לפני הכניסה לישראל , הכניסה תותר רק למי שיש ממצא שלילי בבדיקה, וכן בדיקה נוספת עם הכניסה לישראל, במעבר הגבול.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו