אחרי ההרס: בפסח - מחזקים את מזבח יהושע בשומרון - סרוגים

אחרי ההרס: בפסח – מחזקים את מזבח יהושע בשומרון

אחרי ההרס והשיקום: לראשונה פסטיבל והגעה חופשית ומאובטחת להר עיבל ולמזבח יהושע בחוה"מ פסח. ראש המועצה יוסי דגן: "מי שרצה להרוס יקבל אלפי מטיילים"

אחרי ההרס: בפסח - מחזקים את מזבח יהושע בשומרון
  קרדיט: תיירות שומרון

חול המועד פסח יביא לשומרון על פי הציפיות עשרות אלפי מטיילים מכל הארץ, אלא שבין יתר האתרים באזור יוכלו המטיילים ביום שני הקרוב (29.3) להגיע לראשונה ללא תיאום למזבח יהושע הנמצא על הר עיבל מהשעה 9:00 ועד השעה 16:00. במועצה האזורית שומרון אומרים כי בניגוד לשנים קודמות הפעם יוכלו המטיילים להגיע למקום עצמאית במהלך כל היום.

ההנחיה החדשה שנתמכת על ידי הצבא מגיעה על רקע ההרס שבוצע במקום לפני מספר שבועות על ידי הרשות הפלסטינית שפגעה בחומה המקיפה את מזבח יהושע. ראש המועצה יוסי דגן פנה לראש הממשלה ולשר הבטחון ודרש לאבטח את האזור.

המטיילים שיגיעו לאזור יהנו מפעילויות לכל המשפחה כולל סדנת עפיפונים, מירוץ למיליון אינטראקטיבי, תצפית מרהיבה לעבר העיר שכם הדרכות חינוכיות פינות ישיבה מוצלות ועוד. היציאה למקום תתבצע עי רכבים משבי שומרון, הדרך משולטת ותהיה מאובטחת לחלוטין עי צה"ל.

ראש המועצה יוסי דגן אמר כי מי שרצה להרוס את האזור ולפגוע באתר מורשת יהודי עתיק וחשוב כל כך יקבל אלפי מטיילים באותו מקום "האתר שוקם והקיבולת שלו יכולה להגיע לאלפי מטיילים, אני מזמין את כולם להגיע לאתר המורשת ההיסטורי שיש לו גם חשיבות לאומית וגם בינלאומית, בואו לשומרון"

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו