אושרו: ששת הדיינים החדשים במערך הגיור - סרוגים

אושרו: ששת הדיינים החדשים במערך הגיור

בצל בג"צ הגיור, התקבלו היום אצל נשיא ביה"ד הגדול, הרב דוד לאו ששת דייני הגיור החדשים שמינויים אושר בממשלה: "תפעלו על פי ההלכה ובמאור פנים, בלא להתרגש מקולות מימין או משמאל"

author-image
אושרו: ששת הדיינים החדשים במערך הגיור
  הרב לאו בפנייה לדיינים החדשים (דוברות לשכת הרב לאו)

שישה דיינים חדשים מונו היום (ראשון) לבתי הדין במערך הגיור הממלכתי על ידי הרב הראשי לישראל נשיא בית הדין הגדול הגר"ד לאו. המינויים נעשו בוועדת איתור בראשות נשיא בית הדין הגדול וקיבלו הבוקר את אישור הממשלה.

הדיינים החדשים הגיעו היום לקבל את ברכתו והדרכתו של נשיא בית הדין הרב דוד לאו בלשכתו בירושלים יחד עם הרב משה ולר מ"מ ראש מערך הגיור, מנהל אגף הגיור אפני אלון, והרב רפי דיין נציג הרב הראשי ויו"ר ועדת חריגים במערך הגיור.

הדיינים שמונו הם, השניים הסרוגים: הרב אורי בצלאל פישר והרב יהושע וייסינגר ועוד 4 חרדים: הרב חיים והב, הרב ישי סלומון, הרב אבישי טהרני והרב דוד עזרן.

עוד באותו נושא

שני דיינים סרוגים חדשים בבית הדין לגיור


10

הרב הראשי לאו אמר לדיינים בפתח הדברים: "אנו בימים של תקופת בחירות ולצערנו קיימת הסתה וביטויים שלא צריכים להיאמר, אין לי ספק שכולכם תעשו מאמץ שהדברים יהיו על פי ההלכה כדת וכדין, וכדי שהדברים יהיו על פי ההלכה הם גם צריכים להיות במאור פנים, כי ההלכה מחייבת להתנהל כך".

"אנו נמצאים בראש חודש ניסן זה זמן של התחדשות, בימים אלו היו כל כלל ישראל בהליך של גירות שנסתיים במעמד קבלת התורה בהר סיני. התורה היא אחת והעקרונות נשארו אותו דבר, אנו נקפיד על הכתוב בה ונעשה זאת בצורה ראויה בלי להתרגש מקולות מימין או קולות משמאל, אלא לעשות את הדבר הנכון בעיני אלוקים ואדם, להגדיל כבוד שמים ובעזרת השם תהיה לכם את הסייעתא דשמיא לעשות את הדברים בצורה נכונה".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
4 תגובות - 2 דיונים מיין לפי
1
כרגיל. הסרוגים ממנים...
לוי | 14-03-2021 22:24
כרגיל. הסרוגים ממנים רק רבנים אשכנזים. אחכ טוענים כי הגזענות הינה אצל החרדים. פשוט בושה.
רפי דיין הוא ספרדי
יעל | 17-11-2021 20:45
מרוקאי
מטופש לבחור...
נו באמת | 15-03-2021 12:54
מטופש לבחור רבנים לפי הכיפה או לפי העדה. יש עם אחד ותורה אחת, והרבנים צריכים להיות יראי שמים ובעלי מידות וזה כל מה שחשוב
2
אנשי העבר רוצים...
הנאשם בשוחד | 15-03-2021 14:23
אנשי העבר רוצים לנהל מדינה