אדלשטיין: "אין שום סיבה להניח שיהיה סגר עד פסח" - סרוגים

אדלשטיין: "אין שום סיבה להניח שיהיה סגר עד פסח"

בעקבות הירידה בתחלואה, שר הבריאות יולי אדלשטיין אמר כי "אין שום סיבה להניח שיהיה סגר עד פסח". לדבריו, "אנחנו בנתונים מאד מעודדים, אני מופתע לטובה מהקורונה"

אדלשטיין: "אין שום סיבה להניח שיהיה סגר עד פסח"
  (צילום: משרד הבריאות)

בשורות טובות: על רקע הירידה בתחלואת הקורונה, שר הבריאות יולי אדלשטיין ציין הבוקר (ראשון) בראיון לרשת 103FM כי "אין שום סיבה להניח שיהיה סגר עד פסח". במקביל, משרד הבריאות עדכן כי מקדם ההדבקה ירד אמש ל-0.78 – הנתון הנמוך ביותר מאז תחילת הסגר השלישי.

"אנחנו בנתונים מאוד מאוד מעודדים. זו הפעם הראשונה שאני מופתע לטובה מהקורונה" אמר אדלשטיין. "קורה לנו אותו הנס שכולנו חלמנו עליו – נס החיסונים. יותר מחמישה מיליון אנשים טובים באו והתחסנו, ובזכות הצעד הזה אנחנו נמצאים עכשיו איפה שאנחנו נמצאים".

עוד באותו נושא

החוק לעידוד התחסנות: משרד הבריאות מתקפל?


21

למרות זאת, אדלשטיין הזהיר כי הקורונה עדיין לא נעלמה לחלוטין. "עלינו לזכור שהקורונה רק מחכה שנעשה טעויות. עלינו להמשיך בעטיית מסיכות והימנעות מהתקהלויות" אמר. "לא אתמוך בשלב הזה בביטול חובת המסכות, מסיבה אחת פשוטה – והיא שהאנשים הראשונים שיסירו את המסכות יהיו אלו שמצפצפים על ההנחיות, מחפשים כל דרך לפגוע, ולא התחסנו. לכן, כרגע לצערי הרב כולנו נשאר עם המסכות".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
תגובה אחת מיין לפי
1
מעלה אדומים כבר...
חגי קפלן | 14-03-2021 10:30
מעלה אדומים כבר ירוק ברוך ה' כולם עשו חסונים גם מנה ראשונה גם מנה שניה מעלה אדומים יש משפחות במעלה אדומים שהורים יוצאים מי דעתם הגיעו הורה אם ילדים להביא משלוח מנות בפורים האימא מוציעה מי דעתה אז אנה על תתחילו סגר באמת מעלה אדומים שומרת על כללי ממשלה אין ספק שמעלה אדומים גדלה אם כמויות החיסונים אנשים מוצאים מי דעתם אנחנו אזרחי מדינת ישראל רוצים להנות בפסח לא שתתילו סגר כולם בבתים מסכנים הורים ילדים בבית אז אנה אנחנו באמת נשמור נמשיך לשמור אין ספק שיש לנו ראש עיר דואג למען עם ישראל למען מדינה אני כראש גרעין אומר וגם כראש עמותה תפתחו את הכול זה פוגע המשכורות בעזרת ה' בריאות לכולם