"גרם לי לבכות" הזום שריגש את מועמדת ימינה - סרוגים

"גרם לי לבכות" הזום שריגש את מועמדת ימינה

מס' 12 ברשימת ימינה, סטלה ויינשטיין, אשר הצטרפה לאחרונה למפלגה, שלחה הודעה בקבוצה הפנימית של חברי המפלגה בה היא מתארת את התרגשותה מהזום עם תלמידי הישיבות

"גרם לי לבכות" הזום שריגש את מועמדת ימינה
  צילום: ללא קרדיט

מס' 12 ברשימת ימינה, סטלה ויינשטיין, אשר הצטרפה במערכת הבחירות הנוכחית לראשונה למפלגה, הביעה התרגשות רבה לאחר שצפתה אמש (שלישי) בזום של בכירי ימינה עם תלמידי ישבות ההסדר והישיבות הגבוהות.

עוד באותו נושא

בנט בזום לישיבות ההסדר: הסתכלו על הדתיים כגבאים


10

בהודעה שנשלחה בקבוצת הוואטסאפ הפנימית של חברי המפלגה, כתבה ויינשטיין: "אני חייבת לחלוק משהו. אומרים שבפוליטיקה אין מקום לרגשות ולא יודעת כמה נהוג לחלוק את הרגשות אבל אקח את הסיכון ואעשה זאת. הצטרפתי היום לזום כדי להכיר קצת את ימינה הוותיקה ואת מה שמהווה המרכז שלה, כי בכל זאת אני בת בית חדשה פה, ועדיין לומדת את צעדי כאן, לאט ובזהירות. נכנסתי כמעט בחרדת קודש לזום, מודה בחשש קל. נפתלי גרמת לי לבכות, אני עדיין יושבת ודומעת מדברייך, כי הבנתי לאיזו שליחות מדהימה הצטרפתי".

עוד הוסיפה: "הגענו לכאן למדינת העם היהודי, עברנו אלפי שנות גלות, סבלנו חורבן וכאב, ודווקא שהגענו הנה למדינת אבותינו קצת שכחנו מי אנחנו ומה אנחנו עושים כאן, וכמה העם היהודי ותורתו מיוחדת, אוהבת אדם, מקבלת ופרקטית. אנחנו באמת נמצאים בתקופה כזו של שליחות היסטורית, ידעתי שאני נמצאת במקום הנכון, אבל עכשיו יותר מתמיד אני יודעת בוודאות שאנחנו גם בדרך הנכונה".

"ובנימה אישית, כל הדוברים היום, נפתלי, איילת, מתן ואלון, הלוואי, הלוואי וכל עם ישראל היה רואה את האור שזרח ממכם כשדיברתם. את רוח האמונה בדרך, את קדושת הלחימה למען עם ישראל, זה מה שצריך להיות מוקרן החוצה. אני מחר יוצאת מהבידוד, ומעולם לא הרגשתי יותר שייכת, מורעלת וחדורת מטרה ממה שאני מרגישה עכשיו. גאה להיות חלק מאנשי השליחות המדהימים שאתם", חתמה ויינשטיין את ההודעה.

 

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
3 תגובות - 3 דיונים מיין לפי
1
אתם ממש מריצים...
חיים נפתלי | 10-03-2021 15:39
אתם ממש מריצים את ימינה
2
בואו תמשיכו ביחסי...
תומר | 16-03-2021 10:15
בואו תמשיכו ביחסי הציבור לאוטואנטישמית של ליברמן, כנראה אבדה הבושה ביחד עם המוסר והערכים, כבוד לאתר סרוגים! מרוב הטיה ואובססיה ליחצן את בנט והמפלגה החילונית שלו שתחבור לסמול, איבדתם כל רסן!!!
3
אני אכניס בעה...
אחד | 16-03-2021 10:17
אני אכניס בעה את אורית סטרוק לכנסת, ולא שונאת חרדים ,מעריצת להטבים ,פעילה של ליברמן. שטיפת המוח בעמוד הזה לא תעזור.