
יריב לוין| צילום: (צילום: ערוץ כנסת)
יו"ר הכנסת, יריב לוין, נשא נאום במליאת הכנסת לרגל יום האישה הבינלאומי, ונזף בחברי הכנסת שהפריעו לו לנאום: "אם את יום האישה אתם לא יודעים לכבד – מה כן? בושה". צפו
עוד באותו נושא
יריב לוין: "דחו את שלב ההוכחות במשפט נתניהו"בנצי רובין






תגובות
די נמאס מהטירלול של פמיניזם הקיצוני יום האישה עאלק, לפני כמה שנים זה היה יום המשפחה, מה זה אומר? שמשפחה זה לא חשוב ונשים זה כן? אה נכון, זה באמת מה שחשוב למטורללות האלה ולכל מי שנוהר אחריהן כמו simp
או יריב של כולם מי הוא בכלל בושה וחרפה.
רק אותי מעניין הקטע שמליאה ריקה ואין את מי להוציא