הותר לפרסום: השב"כ עצר שני ערבים שתכננו לפוצץ את קניון ממילא בירושלים - סרוגים

הותר לפרסום: השב"כ עצר שני ערבים שתכננו לפוצץ את קניון ממילא בירושלים

השב"כ בשיתוף משטרת ישראל הצליחה לסכל פיגוע גדול בקניון ממילא. שני ערבים תושבי מזרח ירושלים יצרו קשר עם מחבל מארגון החמאס ברמאללה כדי שזה ימסור להם מטען חבלה והם יניחו אותו בתחומי הקניון. השניים נעצרו והודו במעשים והיום יוגשו נגדם כתבי אישום

author-image
הותר לפרסום: השב"כ עצר שני ערבים שתכננו לפוצץ את קניון ממילא בירושלים
  ארכיון פלאש90

ברוך ה' נמנע פיגוע גדול בקניון ממילא בירושלים.

היום (א')  הותר לפרסום כי חוקרי ובלשי היחידה המרכזית של משטרת ירושלים בשיתוף שירות הבטחון הכללי, ובסיוע יחידת המסתערבים של מג"ב עצרו בשבועות האחרונים שני חשודים תושבי מחנה הפליטים שועפט וראס-אל-עמוד החשודים כי התכוונו להעביר מטען חבלה מהרשות הפלסטינית לירושלים ולהניחו בקניון ממילא.

שני העצורים בני 22-25 עובדים בקניון כעובדי נקיון הודו במעשים המיוחסים להם והיום יוגש נגדם כתבי אשום בבימ"ש מחוזי ע"י פרקליטות המחוז.

על פי החשד, השניים גויסו על ידי חשוד נוסף מחבל פלסטיני תושב רמאללה המשתייך לתנועת החמאס לפני מספר חודשים, ובעזרתו קיוו להשיג מטען חבלה שיונח בתחומי הקניון.

כאמור,השניים נעצרו והיום יוגש נגדם כתב אישום בגין עבירות של סיוע לאויב, קשירת קשר לביצוע פשע ובנסיון לייצור אמצעי לחימה.

מצטרפים לדף הפייסבוק של סרוגים ונשארים מעודכנים כל הזמן

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
2 תגובות - 2 דיונים מיין לפי
1
תודה רבה לבורא
אכאכאטכאטכטאכ | 01-09-2013 12:06
תודה רבה לבורא. הקדוש ברוך הוא,הוא תמיד קיים,הוא לא נברא,הוא תמיד קיים(אולי אפשר לומר שה' ברא את עצמו ולפניו לא הייתה שום בריה,בכדי לסבר את האוזן)לה' אין התחלה וסוף,עד שה' לא ברא נבראים,לא היה דבר כזה נברא,ה' ברא את הבריה הזו,בתוך הבריה הזו,ה' ברא שמש,וירח,ויום ולילה,שהם זמן,בתוך הזמן הזה,הוא ברא אותנו,הוא ברא אותנו כי הוא טוב,ודרך הטוב להטיב,לכן ברא נבראים להטיב עמהם,אך אנו בני האדם במעשינו הרעים הבאנו עלינו רעות שונות,וכולנו חטאנו לה',הקדוש ברוך הוא,ברא אותנו בני האדם,אף על פי,שידע שבני אדם רבים ימרדו בו,שרבים יעשו נגד רצונו,איזה עוד מלך עושה כן?אף אחד.כשבני האדם חוטאים למלך בשר ודם,אותו מלך טובח בהם והורג בהם באותו רגע,אך אין מלך מלכי המלכים הקדוש ברוך הוא כן,כשחוטאים לו בני האדם,הוא נותן להם חיים,ועושה איתם ניסים רבים בשעה שחוטאים לו,בשעה שעושים נגד רצונו,ונותן לבריות זמן רב בכדי לתקן מעשיהם הרעים,עד שמגיע העונש.וגם אין אנו יודעים מעשינו הרעים שעשינו בגלגולים קודמים,ועוד כשאנו חוטאים לה',אנו חוטאים ליד ה' ממש,שמלא כל הארץ כבודו,ואיזה מלך ישב בשקט בשעה שעושים נגד רצונו לידו?אף אחד.אין מלך כמו הקב''ה,שהוא רחמן כגודלו.ועוד ה' מקבל בחזרה את כל מי שחטא לו,ומהכל אפשר לשוב בתשובה,לשוב לה',לא משנה במה חטא האדם,שאין דבר העומד בפני התשובה. מצווה גדולה,לומר בכוונה(ואפשר לומר פעם אחר פעם ברציפות,כמו פרקי תהלים והלכות). בורא עולם,אילו פינו,של כל הנבראים(1)שבראת(2),ושתברא(3),ושלא תברא(4),מלא ברכות כגודלך(5),זה עדיין לא יספיק להודות לך ולברך אותך מלך העולם,על אפס קצהו של דבר אחד שעשית עם בריה אחת: ובורא עולם,אילו פינו,של כל הנבראים שבראת,ושתברא,ושלא תברא,מלא שירה כגודלך,ולשוננו רינה כגודלך,ושפתותינו שבח כגודלך,עדיין זה לא יספיק להודות לך מלך העולם,על אפס קצהו של דבר אחד שעשית עם בריה אחת: ובורא עולם,קדוש אתה כגודלך,וטהור אתה כגודלך,וברוך אתה כגודלך,ומהולל אתה כגודלך,ומשובח אתה כגודלך,ומפואר אתה כגודלך,וטוב אתה כגודלך,וחסיד אתה כגודלך: וברוך,אתה בורא עולם,ושמך(6)הגדול והקדוש,תמיד,ביותר מכל הברכות,וביותר מכל התשבחות,ונחמות,והילולים,ופארים,והודאות,ושירות,וזמירות,ורינות,ותהילות,שנכתבו ושנאמרו,ושיכתבו ושיאמרו,ושלא יכתבו ושלא יאמרו(7),לעולמי עולמים,לנצח נצחים,לעד, ובורא עולם,ברוך אתה,תמיד,בברכות האלו כגודלך,וגם אם לא נברך אותך בברכות האלו,אתה ברוך בהם תמיד,ואתה ברוך בהם יותר ממספר כל הנבראים שבראת,ושתברא,ושלא תברא,לעולמי עולמים,לנצח נצחים,לעד: 1-חלק מהנבראים הם,מלאכים,שרפים,אופנים,חיות הקודש,שמש,ירח,כוכבים,רוחות,בני אדם,חיות,צמחים,כל גרגיר אבק-בריה בפני עצמה היא,כל גרגיר חול-בריה בפני עצמה היא,כל טיפת גשם-בריה בפני עצמה היא,וכו'. 2-עד עתה. 3-אם תברא בעתיד. 4-שהרי אתה יכול לברוא ללא הפסקה. 5-העולם נמצא בתוך ה',ה' פינה מקום בתוך עצמו וברא את כל הבריה הזו,היכן שמסתיימת הבריה הזו,כל מה שיש אחרי זה מסביב זה ה',ואין סוף לגודלו של ה',מה הוא אין לו סוף,כך גם הוא ברוך ומהולל וכו' ללא סוף. 6- שם שנאמר בסיני,ושאר שמותיו של ה'. 7-ה' יודע אלו ברכות יש עוד. (נוסח מספר 30 מתוך 30) (אין זכויות שמורות,מצווה להדפיס,לצלם,להעתיק,ומצווה להפיץ לזיכוי הרבים)
2
ui
| 04-09-2013 9:49
tf