ד"ר שמרית פרקול פינקל היא האישה שנדרסה למוות בתל אביב - סרוגים

ד"ר שמרית פרקול פינקל היא האישה שנדרסה למוות בתל אביב

ד"ר שמרית פרקול-פינקל, היא רוכבת הקורקינט שנדרסה אתמול למוות בתל אביב. היא הותירה אחריה בן זוג ו-3 בנות בגילאי 15, 13 ו-5

author-image
ד"ר שמרית פרקול פינקל היא האישה שנדרסה למוות בתל אביב
  (צילום: מד"א)

ד"ר שמרית פרקול-פינקל, היא רוכבת הקורקינט שנדרסה אתמול (ראשון) למוות בתל אביב. היא הותירה אחריה בן זוג ו-3 בנות בגילאי 15, 13 ו-5.

עוד באותו נושא

עיריית ת"א פועלת להתקין מספר זיהוי על קורקינטים

פרקול פינקל ז"ל הייתה יזמית וביולוגית ימית. היא נהרגה לאחר שיצאה רכובה על קורקינט ממשרדי חברת הסטארט-אפ שייסדה, Econcrete, ונפגעה ממשאית ליד רחוב המסגר בתל אביב.

פרקול-פינקל, התגוררה בתל אביב. היא הייתה מדענית ואקולוגית ימית פורצת דרך ופרסומיה הובילו לתובנות חדשות ביחס לשוניות מלאכותיות, גידול אלמוגים על מצעים מלאכותיים, פיתוח חומרי בניה ידידותיים לסביבה והקשרים שבין האדם לים.

בשנת 2019 זכתה פרקול-פינקל בפרסים באירוע PITCH TO RICH במסגרת כנס החדשנות של כלכליסט ווירג'ין ביפו, ובאירוע החדשנות של האיחוד האירופי לנשים שהתקיים בפריז.

מחברת Econcrete נמסר כי "אנו מודיעים על מותה של שמרית פרקול-פינקל, מייסדתנו, המנכ"לית וחברנו היקרה. אתמול אחר הצהריים שמרית הייתה מעורבת בתאונת דרכים ולא שרדה. שמרית הייתה אם לשלוש, רעיה, אחות, מדענית מוכשרת ויזמית מבריקה. היא עוררה השראה לכולנו באהבתה לאוקיינוס ובחזונה להצלתו. משימתה נמשכת, אבל היום אנחנו מתאבלים".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
4 תגובות - 4 דיונים מיין לפי
1
כבה אור גדול...
אני 2 | 08-03-2021 14:30
כבה אור גדול שהאיר עלינו. הלב כואב עליה ועל משפחתה. זכיתי לשמוע הרצאה מדהימה על החדשנות בפיתוח חומרים לשימור וגיבוי שוניות, על מנת להחזיר את האוכלוסיה הימית לחופים. הייתה מודל לחיקוי של מעלה רוחנית; בשמירה על עולמנו למען הדורות הבאים. יהי זכרה צרור בצרור החיים.
2
ישראל השנייה דורסת...
עצוב מאד | 09-03-2021 8:10
ישראל השנייה דורסת את ישראל הראשונה
3
עירית עצוב איך...
עירית יהודית | 11-03-2021 6:15
עירית עצוב איך אפשר לקלוט כל הגו גלגלי כלי רכב מסוכן ראשי עירית תל אביב מעודד את הגוף גלגלי אם זה אופניים או קורקינט בהרבה מקרים חוצים צומת ברמזור אדום והרור שלא קולטים רכב גדול בכוונתו לפנות שצריך לקחת קשת ארוכה הם חוצים נהג רכב גדול יש לו שטח מת כל הנושא עם נגן גלגלי חייב במבחן רישוי כל נתן ביס ווולט משתוללים מלחיצים אותם במקום העבודה כמה שיותר מהר ילדים רוכבים על דן גלגלי חשמלי הורים ; שלחו את ילדיכם בתחבורה ציבורית יש הרבה דוגמאות קשות למשפחת פרקול תנחומיי חבל אישה במעמד כזה לא חשבה על הסכנה קורע לב
4
כמה מצער לשמוע...
עליזה | 13-03-2021 1:48
כמה מצער לשמוע .כמה כאב יש באירוע זה. עצוב .זכרה יהיה ברוך