מנכ"ל משרד הבריאות: "סגר רביעי לא יורד מהפרק" - סרוגים

מנכ"ל משרד הבריאות: "סגר רביעי לא יורד מהפרק"

מנכ"ל משרד הבריאות, פרופ' חזי לוי בביקורת נוקבת על הממשלה: "כל הדיונים האלה מושפעים ונגועים בבהלת הבחירות. מקבלים את ההחלטות שרים שכל אחד מייצג גם את ענייניו הפוליטיים"

מנכ"ל משרד הבריאות: "סגר רביעי לא יורד מהפרק"
  צילום: דוברות המשטרה

מנכ"ל משרד הבריאות, פרופ' חזי לוי, התייחס הבוקר להחלטה להתקדם בהקלות הסגר ואמר ברדיו 103fm: "צריך לנקוט במשנה זהירות. אנחנו מקווים שלא נצטרך ללכת אחורה כי אנו רואים מה קרה בחג הפורים".

עוד באותו נושא

בנט למקורביו: שנים אני עם סמוטריץ', פתאום אני שמאל


65

לדבריו, "כל הדיונים האלה מושפעים ונגועים בבהלת הבחירות. ללא ספק יושבים ומקבלים את ההחלטות שרים שכל אחד מייצג גם את ענייניו הפוליטיים, ויכול להיות שבאים גם מתוך אג'נדה".

"בהחלט יש חשש ואנחנו צריכים לראות כיצד יתפתחו הדברים, הוסיף פרופ' חזי לוי, "אנחנו מקווים שלא נצטרך ברבות הימים ללכת אחורה משום שאנחנו רואים מה קרה בחג הפורים, את התוצאות של זה אנחנו נראה בעוד 10 ימים-שבועיים. אני מקווה שהמציאות לא תטפח על פנינו ונצטרך לסגת אחורה לקראת פסח אם התחלואה תהיה כזאת שתלך ותעלה ותרוץ. סגר רביעי לא יורד מהפרק".

הממשלה אישרה: שלב ההקלות הבא יוצא לדרך

הממשלה אישרה אמש (שני) עקרונית את קיום הפעימה השלישית בתכנית היציאה של משרד הבריאות, שיתקיים כמתוכנן החל מיום ראשון הקרוב, ה-7.3.21.

לפי התכנית, אלו ההקלות הבאות:

מערכות החינוך: בנוסף למצב הקיים כיום, יתרחבו הלימודים ויתאפשר לפתוח גם את כיתות ז'-י' בערים ירוקות וצהובות, וכן בערים כתומות בהן 70% מחוסנים ותכנית מגן חינוך.

מסחר ללא התו הירוק (פתוח לכולם): תתאפשר ישיבה בחוץ בבתי קפה ומסעדות בהתאם לכללי התו הסגול.

מסחר תרבות ופנאי באמצעות התו הירוק (מחוסנים ומחלימים): בנוסף לקיים כיום, תתאפשר ישיבה גם בפנים וגם בחוץ בבתי קפה ומסעדות, פעילות מלאה של בתי המלון, גני אירועים, אטרקציות וכנסים.

לגבי מגבלת התקהלות בכל מקום: הרף יעלה ל-20 משתתפים לאירוע בחלל סגור ועד 50 לאירוע המתקיים בחוץ ובאוויר הפתוח. למעט התגייסות לגבי ערים אדומות שבהן תישאר המגבלה הקודמת (עד 10 בפנים ועד 20 בחוץ)

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו