אתר הבית של המגזר הדתי
דואר אדום
זמני היום

איקאה משיקה קטלוג חדש בשיטת אוגמנטד ריאליטי

הקטלוג החדש של איקאה עוסק השנה בפעילות משותפת של הורים וילדים ומציע גם אפשרות חדשנית בשיטת האוגמנטד ריאליטי בו מוצגים המוצרים כבר בבית הלקוח

איקאה משיקה קטלוג חדש בשיטת אוגמנטד ריאליטי
  קטלוג וירוטואלי. איקאה (יח"צ)

רשת איקאה ישראל השיקה בתחילת השבוע את הקטלוג לשנת 2014, ה-14 במספר, תחת הכותרת: "Living with children" (לחיות עם ילדים).

הקטלוג שנכתב לאחר מחקר מקיף שערכה, בנושא "משחק בקרב הורים וילדים" בו נבחנו שאיפותיהם של ההורים ביחס לילדיהם, ועליהם התבסס גם ליין המוצרים החדשים של החברה, המתאפיין כרגיל בפונקציונאליות והרכבה עצמית של הלקוח.

מהמחקר עולה כי יותר מ-33% היו רוצים שהוריהם ישחקו איתם יותר. גם ההורים (71%) ציינו שהיו רוצים לבלות עוד זמן עם ילדיהם. בנוסף, 45% מההורים שנשאלו ציינו כי הם מרגישים שאין להם מספיק זמן לבלות עם ילדיהם, למרות ש- 83% מההורים ציינו שהם אוהבים לעשות זאת. אולם, גם כשהורים (26%) מוצאים זמן להיות עם ילדיהם הם מרגישים מתוחים מידי מכדי ליהנות מהמשחק.

● מצטרפים לדף הפייסבוק של סרוגים ונשארים מעודכנים כל הזמן

תובנה שנייה שעלתה מהמחקר היא שילדים אוהבים ליטול חלק בעולם הפעילויות של המבוגרים, מבישול וסידור שולחן ועד מיון ומחזור פסולת, כשדווקא המשימות הפשוטות והיומיומיות מהעולם הזה, הן אלו שתורמות להתפתחותם של הילדים. על פי המחקר, 53% מהילדים היו רוצים לבלות זמן בבישול ואפייה במטבח עם הוריהם ואילו 41% מההורים ציינו כי הם משלבים את ילדיהם בבישול ואפייה, כדרך לקדם את היצירתיות שלהם.

בקטלוג ניתן למצוא השראה, רעיונות עיצוביים וטיפים לפעילויות השונות בחיי היומיום ובמיוחד לחיים עם ילדים, המבוססים על הקטלוג עצמו יופץ ל- 1.395 מיליון בתי אב בישראל, בהשקעה של כ- 7.5 מיליון ש"ח. מגוון הרהיטים והאביזרים בחנות עומד השנה על כ- 7,500 מוצרים, מתוכם – 1,704 פריטים המוצגים בקטלוג.

לא נעלה מחירים

בנוסף, לקוחות איקאה יוכלו גם השנה ליהנות מהוזלת מחירי המוצרים, שירדו בשיעור של כ- 3% בממוצע, וזאת למרות גידול של 1.5% בעלויות השינוע, גידול של 1% בעלויות הייצור והעלאת המע"מ בשיעור של 1%.

שלומי גבאי, מנכ"ל איקאה ישראל: "מאז כניסתה של איקאה לישראל ב-2001 היא פעלה להוריד מחירים לאורך השנים ומאז ועד היום ירדו מחירי הפריטים בשיעור של 14% בממוצע. גם בשנה זו למרות השינויים בכלכלה ובתנאי השוק, תוזיל איקאה את מחירי המוצרים בממוצע של 3% ותמשיך להבטיח את מחירי המוצרים לשנה הקרובה כפי שמצוין על גבי הקטלוג. יצוין כי מחירי הקטלוג תקפים למשך שנה שלמה".

חידוש נוסף בקטלוג הוא האפשרות לאוגמנטד ריאליטי, המשתמשת בטלפונים החכמים ומאפשרת ללקוחות לבדוק את המוצר בצורה וירטואלית במקום בו הוא אמור להיות ממוקם בבית.

על ידי סריקת בר קוד הנמצא בצד המוצר, ושימוש באפליקציה יחודית, ההופכת את הקטלוג להדמייה של המוצר, יכולים הלקוחות לקבל תמונה של השולחן, הארון או המיטה בתוך הבית.

ככה זה נראה:

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו