בצל הקורונה: משרד החינוך במתווה לאירועי פורים - סרוגים

בצל הקורונה: משרד החינוך במתווה לאירועי פורים

על רקע מגבלות הקורונה, משרד החינוך פרסם מתווה לקיום אירועי פורים בבתי הספר הפתוחים. לפי המתווה, התלמידים יוכלו להביא משלוחי מנות אחד לשני, אך יאסר לערוך מסיבות

בצל הקורונה: משרד החינוך במתווה לאירועי פורים
  (צילום: מרים אלסטר\פלאש 90)

חוגגים בצל הקורונה: לקראת חג הפורים, משרד החינוך פרסם הבוקר (חמישי) את ההנחיות לקיום אירועי פורים במוסדות החינוך השונים. בהתאם להנחיות, אירועי הפורים יתקיימו השנה בקבוצה הקבועה ועם הצוות הקבוע בבית הספר או בגן הילדים.

במתווה נקבע כי התלמידים יוכלו להביא משלוחי מנות אחד לשני – אך רק באריזה סגורה, כאשר התלמידים יחלקו אותם בסוף יום הלימודים. עם זאת, חל איסור להקים דוכנים ולערוך תהלוכות, מצעדים, מסיבות (עדלאידע, הפנינג), נשפים וריקודים, המייצרים התקהלות.

עוד באותו נושא

מקפידים על הכללים בכדי שבפסח נהיה יחד בסדר

בהתאם להנחיות, לא תותר כניסתו של מפעיל חיצוני לשטח בית הספר או אל הגן, אלא אם מדובר במפעיל הקבוע של הקבוצה בחינוך היסודי או החינוך המיוחד. כמו כן, לא ניתן יהיה לאפשר כניסתם של הורים לשטח בית הספר והגן, ולהשתתף במפגשים בשטחים הפתוחים ובחצרות במסגרת החינוכית.

בהתייחס לחובת עטית מסיכה, מציינות ההנחיות כי מסיכת התחפושת אינה פוטרת מחובה זו. יחד עם זאת יש לנקוט משנה זהירות בעטית מסיכה מתחת לתחפושת, מחשש לחנק.

יודגש כי הנחיות אלו מתייחסות אך ורק למוסדות חינוך המקיימים למידה פיזית. ברשויות שבהן מתקיימת למידה מרחוק, ניתן יהיה לקיים את האירועים בשטח פתוח בקבוצות קבועות של 20 משתתפים לכל היותר (בכפוף לשינוי התקנות).

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
תגובה אחת מיין לפי
1
האם יתקים פורים...
ירדן | 07-02-2022 8:11
האם יתקים פורים בשנת 2022