גבר נדרס למוות סמוך למעבר ריחן - סרוגים

גבר נדרס למוות סמוך למעבר ריחן

הולך רגל נדרס למוות סמוך למעבר ריחן בשומרון, לאחר שרכב פרטי פגע בו. צוות רפואי של מד"א קבע במקום את מותו, ובוחני התנועה פתחו בחקירת נסיבות התאונה

גבר נדרס למוות סמוך למעבר ריחן
  תאונת דרכים במעבר ריחן. ארכיון (צילום: דוברות מד"א)

תאונה קטלנית נוספת בשומרון: במוקד המשטרה התקבל לפני זמן קצר (חמישי) דיווח על תאונת דרכים קטלנית לפיו רכב פרטי פגע בהולך רגל סמוך למעבר ריחן. צוות רפואי של מד"א קבע במקום את מותו של הולך הרגל. בוחני התנועה פתחו בחקירת נסיבות התאונה.

עוד באותו נושא

אפרת ברנר היא הצעירה שנדרסה למוות בצומת יצהר


10

מדובר בתאונה הקטלנית השנייה שמתרחשת השבוע בשומרון. ביום שלישי האחרון נרשמה תאונת דרכים סמוך לצומת יצהר הקטנה בשומרון, ובה אפרת ברנר בת ה-19 נהרגה לאחר שנפגעה מרכב פלסטיני. חובשים ופרמדיקים של מד"א העניקו לה טיפול רפואי בסיוע כוח רפואה של צה"ל, אך בסופו נאלצו לקבוע את מותה.

אפרת ז"ל הייתה נשואה לבנו של הרב גיורא ברנר, רב קהילה, ראש ישיבה ברחובות ונשיא הכולל בגבעת אסף, והיא הותירה אחריה בעל, הורים, 7 אחיות ו-3 אחים. מחקירת האירוע עולה כי אפרת נהרגה בעת שחצתה את הכביש לכיוון יצהר בצומת יצהר הקטנה, רכב שהגיע מכיוון שכם התנגש בה, מעוצמת המכה היא עפה ונהרגה במקום. זיהוי גופתה בשטח בוצע ע"י דודה ישעיהו בן פנחס, קצין הביטחון האיזורי של המועצה האזורית שומרון.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
2 תגובות - 1 דיונים מיין לפי
1
שלום משקורה בכבש...
זהר עמיר | 11-02-2021 21:49
שלום משקורה בכבש זה לא בסדר ביחלל אני חושב אנישם נוסים קמו מתוריפם בגלל זה קורה מהתים וסים עם זה
כל התאונות במדינה. ערבים רוצחים יהודים
הערבים הם הרוצחים | 12-02-2021 14:45
הערבים עורכים בנו ''אינתיפאדת התאונות''. תבקשו מהמשטרה דו''ח על התאונות ותמצאו ש90 אחוז מהפגעים הם ערבים-פלסטינים. למה שותקים???????????