תאונת דרכים קשה ליד יצהר; בן 20 פצוע קשה - סרוגים

תאונת דרכים קשה ליד יצהר; בן 20 פצוע קשה

בכביש 60 סמוך לצומת יצהר הגדולה התרחשה תאונת דרכים חזיתית בין רכב פרטי לרכב מסחרי. אחד הנהגים כבן 20 נפצע באורח קשה מפגיעת ראש. דיווח ראשוני על פיגוע אבנים, לא קיבל אישור

author-image
תאונת דרכים קשה ליד יצהר; בן 20 פצוע קשה
  (צילום: תיעוד מד"א מבצעי)

בתאונת דרכים קשה בכביש 60 סמוך לצומת יצהר הגדולה בשומרון, נפצע קשה צעיר כבן 20 וחברו נפצע קל.

דיווחים ראשוניים דיברו על פיגוע אבנים שגרם לאבדן השליטה ברכב שהביא לתאונה, אך תחקיר ראשוני של צה"ל לא מוצא את האבנים שנזרקו.

במד"א עדכנו על תאונה שהתרחשה בין רכב מסחרי לרכב פרטי. חובשים ופראמדיקים של מד"א בסיוע כוח רפואה של צה"ל העניקו טיפול רפואי ופינו לביה"ח 2 פצועים כבני 20, בהם 1 קשה עם חבלת ראש ו-1 קל. 2 פצועים נוספים במצב קל טופלו במקום ולא נזקקו לפינוי לבית חולים.

עוד באותו נושא

הישיבה ביצהר לח"כ יעלון: זה הזמן לאחות את הקרעים


12

צילום דוברות כיבוי והצלה יו"ש

צילום: דוברות כיבוי והצלה יו"ש

חובש בכיר במד"א אביאל ממליה, סיפר: "כשהגענו למקום הבחנו ברכבים כשהם עם פגיעות פח קשות בחלקם הקדמי. ברכב הפרטי נלכד פצוע עם חבלת ראש קשה ובנוסף בזירה התהלכו 3 פצועים שסבלו מחבלות קלות. בעזרת כח רפואה של צה"ל הענקנו לפצועים טיפול רפואי מתקדם ומציל חיים שכללו חבישות קיבועים ועצירת דימומים, ופינינו 3 מתוכם לביה"ח כשמצבו של 1 קשה והשניים הנוספים קל."

מהמשטרה נמסר: "בכביש 60, בצומת יצהר הקטנה אירעה תאונת דרכים בין שני כלי רכב ישראליים. מהמקום פונו פצוע אחד קשה ועוד 3 פצועים במצב קל (על פי גורמי רפואה) לבית החולים. כתוצאה הכביש סגור לשני הכיוונים, מומלץ לציבור הנהגים לפנות לדרכים חלופיות, בוחני התנועה פתחו בחקירת נסיבות התאונה."

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
תגובה אחת מיין לפי
1
מי הפעם זרק...
כתבנו | 23-11-2020 12:49
מי הפעם זרק את האבנים ביצהר? המחבלים הערבים או המתנחלים היהודים?